2018-07-20, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snokas
OK, så du tyckte den funka iaf. var den skön? Jämförelse med 5-cl-adb-a vore uppskattat.
Tyckte denna var lätt bättre,men 5-cl-adb-a var mer åt sov hållet haha,men att blanda är helt klart bästa ruset,sitter i längen o skönt rus
Senast redigerad av Snospaaren 2018-07-20 kl. 21:35.
Citera
2018-07-22, 16:40
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snospaaren
När ja väl rökte för mycket så blev de psykadelisk haha och loopning på en samma tanke haha men efter ett tag när man lärt sig hur mycket för mycket är så är ruset riktigt nice o håller i ca 1-3h för mig
Gjorde du mix eller rökte du pulver? Ifall du rökte pulvret, har du gunga så vi kan få veta vad en bra dos var?
Citera
2018-07-22, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Gjorde du mix eller rökte du pulver? Ifall du rökte pulvret, har du gunga så vi kan få veta vad en bra dos var?
Gjorde mix 0,5:25g tobak o de blev helt perfekt
Citera
2018-07-26, 08:54
Medlem
Någon som testat kac:s batch är den bättre än rci?
Citera
2018-07-26, 14:03
Medlem
Citat:

Tänker att batcherna inte borde skiljas åt så mycket just nu. Dessa relativt nya och sällsynta noider har förmodligen inte så många leverantörer till salu ännu. Brukar vara rätt likvärdig kvalité ifrån början, om de är relativt nya. Känns som att när substansen blir populär börjar fler och fler tillverka den och på så sätt börjar kvalitén skiljas åt mer och mer. Kan också inte vara fallet här, man vet aldrig.

Någon som prövat denna oralt?
Ska mest troligen pröva från Kac.
Citera
2018-08-01, 10:45
Medlem
Citat:

Jag har från KAC men har inte hunnit testa den än. Testade deras 5cl-adb igår och den var riktigt bra.

Testar den här ikväll och kan återkomma i tråden då. Fast kan inte jämföra mot rci’s...
Citera
2018-08-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cp5
Jag har från KAC men har inte hunnit testa den än. Testade deras 5cl-adb igår och den var riktigt bra.

Testar den här ikväll och kan återkomma i tråden då. Fast kan inte jämföra mot rci’s...
Har en på posten 5-cl, haha från kac men måste bruka upp de jag har från rci först. Riktigt bra noid (mmb-022)för att bli slö o skön på annars. Men att blanda mmb o 5cl är fan bästa ruset
Citera
2018-08-02, 19:39
Medlem
Citat:
Har en på posten 5-cl, haha från kac men måste bruka upp de jag har från rci först. Riktigt bra noid (mmb-022)för att bli slö o skön på annars. Men att blanda mmb o 5cl är fan bästa ruset

Hur ser ditt mmb-022 ut?
Det jag köpte är orangeröda kristaller/pulver, ser inte nyttigt ut alls

Rökte just en mini kristall på högst 5mg(enligt eget ögonmått) typ ett saltkorn. Tog ett försiktigt bloss och blev väldigt glad och bäng
Härlig än så länge, får se hur länge det sitter i.
Citera
2018-08-03, 07:38
Medlem
Citat:
Hur ser ditt mmb-022 ut?

Rökte just en mini kristall på högst 5mg(enligt eget ögonmått) typ ett saltkorn. Tog ett försiktigt bloss och blev väldigt glad och bäng
Så ser mitt också ut haha,dock funkade denna inte så som noiderna 2014-216 när man kunde blöta cigg o sen dopppa i påsen o bli skev,funkar inte alls nu
Citera
2018-08-03, 08:40
Medlem
Drillas avatar
Citat:
Hur ser ditt mmb-022 ut?

Hur länge satt den i?
Citera
2018-08-03, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drilla
Hur länge satt den i?

Jag skulle säga en timme ungefär. Faktiskt väldigt bra noid!

Skönt att kunna växla mellan denna och 5cladb, båda är bra fast på olika sätt.
Citera
2018-08-07, 10:44
Avstängd
Citat:
Så ser mitt också ut haha,dock funkade denna inte så som noiderna 2014-216 när man kunde blöta cigg o sen dopppa i påsen o bli skev,funkar inte alls nu
Inte det första du gör dock va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in