2006-05-09, 19:14
Medlem
Webbhildas avatar
När får vi se deras fula trynen på bild tro?
Citera
2006-05-09, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Webbhilda
När får vi se deras fula trynen på bild tro?
Idag såg man ju lite av styvpappan på nyheterna.
Citera
2006-05-09, 20:46
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BERNF
Bara jag som reagerar att dom hänger ut hagamannen men väljer att inte göra det med desa svin?
Säger absolut inte att hagamannen va bättre för det han gjorde va skit
Men han hade fru och barn, dom här 2 har inget barn längre och det dom gjort är oförlåtligt.
Finns ingen som helst anledning att hålla deras identitet skyddad.

Hang em high

Hagamannen höll en stad i skräck i åratal, och massor med oskyldiga människor (typ alla män i Umeå) antogs vara Hagamannen, om inte annat av de kvinnor de råkade gå ikapp på gatan efter mörkrets inbrott.

De här mörtarna har mördat ett barn. Vidrigt, ja. Det man kan beklaga är att det inte var offentligt vad styv"pappan" hade för bakgrund, då hade nog inte mormor släppt iväg Bobby ...
Citera
2006-05-10, 07:15
Medlem
Gabriel Knights avatar
Det verkar som om de skyller på varandra och styvpappan försöker ljuga sig fri genom att säga att allt är bara fantasier som mamman har hittat på

Går båda fria om de fortsätter skylla på varandra?
Citera
2006-05-10, 14:13
Medlem
millejors avatar
Jag har aldrig tagit så illa åt mig som med detta med Bobby. Det bästa straffet för dessa två är att sätta dem i fängelse 1 timme utan vakter så är de "straffade" för tid och evighet sen...
Citera
2006-05-10, 15:40
Medlem
Megans avatar
Det går fortfarande att hedra Bobby med en ros till hans begravning genom att skicka ett sms.

Skänk en röd ros till Bobbys begravning:
SMS:a ordet blomma till 72900.
Kostnad: 25 kronor.

Om du har Telenor/Vodafone-abonnemang fungerar det inte. Då kan du skicka pengarna till Bris via plusgiro 90 15 04-1 och skriva "Bobby-blomma".

http://expressen.se/bobby
Citera
2006-05-10, 16:59
Medlem
De får sex månader var!

http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=543884&previousRenderType=6

Vafan är det frågan om? Kan man mörda ett barn och få sex månaders fängelse?
Citera
2006-05-10, 18:04
Medlem
qtboys avatar
Dom kommer att hänga ut bilden förr eller senare var så säker! Haga mannen hade ju lämnat sin säd lite var stans så han var ju redan "dömd" om man så säger. Då dom sitter och skyller på varandra hela tiden så kommer ingen bild att lämnas ut innan dom faller. Bilden på mamman finns ju och hon ser ju ganska så mongolid ut ! Enligt uppgift från en god vän på psyk så är dom mongolida ruggigt översexuella...kanske det finns en förklaring där? fan vet jag... jag är ingen psykolog..
I samlad trupp så ser vi till att sakta utsätta dessa sjuka varelser för samma behandling som Bobby fick!
Citera
2006-05-10, 18:14
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av capibara
http://www.dn.se/DNet/jsp/polopoly.jsp?d=147&a=543884&previousRenderType=6

Vafan är det frågan om? Kan man mörda ett barn och få sex månaders fängelse?

Puh, ett kort ögonblick trodde jag att det var Bobbys föräldrar som bara fick 6 månader, hade det skett hade jag blivit galen på detta korumperade rättssamhälle och sprängt domaren i luften
Dock blir jag också förvånad att man valde att döma ut det lägsta straffet till adoptivföräldrarna för det handlade ju ändå om vanvård i fallet med 3-åringen också
Citera
2006-05-10, 18:25
Medlem
Ja, förlåt! Man blir ju förvirrad av alla barnmord och adoptivföräldrar och rättegångar som hålls nu...my misstake...(skäms)
Citera
2006-05-10, 18:33
Medlem
kattfots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Puh, ett kort ögonblick trodde jag att det var Bobbys föräldrar som bara fick 6 månader, hade det skett hade jag blivit galen på detta korumperade rättssamhälle och sprängt domaren i luften

Vänta bara, de får väl ett år var och lite böter.

Mitt sista förtroende för Sveriges rättsystem försvann när männen som söp en 13-åring berusad för att kunna våldta henne, fick en slant av staten för besväret.
Citera
2006-05-10, 23:47
Medlem
Highbeams avatar
Dom lär nog få ett par år var. Men ingen av dom komer att sitta på nån "vanlig" anstalt finns ju ett par finkor i Sverige som tar imot kräk som dom,men hoppas verkligen att nån mördar dom när dom kommer ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in