2024-03-29, 21:39
Medlem
krakkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RyanCrocker
Vad är det för tatuering?
Någon som vet vad hon har för utbildning?

Hon lyfte i Cyklopernas land att hon inte har några tatueringar. Jag känner henne enbart därifrån men herregud, en mer substanslös människa får man leta efter, som ett tomt skal. Är hon känd från något annat eller för jag undrar hur en sån människa nästlat sig in i ett program med - för det mesta - åtminstone halvintressanta människor (gäller inte Amie, totalt ointressant).
Citera
2024-03-31, 20:27
Medlem
RyanCrockers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av krakkel
Hon lyfte i Cyklopernas land att hon inte har några tatueringar. Jag känner henne enbart därifrån men herregud, en mer substanslös människa får man leta efter, som ett tomt skal. Är hon känd från något annat eller för jag undrar hur en sån människa nästlat sig in i ett program med - för det mesta - åtminstone halvintressanta människor (gäller inte Amie, totalt ointressant).
Jag tycker att hon har intressanta takes på politiker.

Men det betyder då att hon tagit bort sin WT-tatuering? Skulle någon hitta på att hon har en tatuering?
Citera
2024-03-31, 23:19
Avslutad
Hon var mest fuckable av Della Q trion. Det är allt jag minns. Men minns inte hur hon såg ut.

Alla dessa vita labbråttor är svåra att skilja åt tbh.
Citera
2025-03-08, 06:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frenesi
Är hon snygg?
Hon ser klart bra ut, så ja, hon är snygg!
Citera
2025-03-08, 07:17
Medlem
Snygg men jävligt dryg av att döma det man sett.
Citera
2025-05-03, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EXTREMFETMA
Della Q-kärringarna är ju extrema narcissister allihopa, vad förväntar du dig annat än att folk blir tjuriga på den överlägset snyggaste tjejen i trojkan?
Nu KAN det ju finnas andra anledningar än avundsjuka på den "överlägset snyggaste tjejen"... (de poddar ihop, inte som att de ens märker av att hon är "snyggast" då). Inte minst kan det stiga dessa tjejer åt huvudet, får mkt manligt uppmärksamhet och sen tror de att de kan behandla övriga omgivningen som skit.
Citera
2026-02-07, 14:36
Medlem
Hamnade i chock då jag insåg att Moa Wallin enbart är 30 år gammal??? 95a? Åldras väl gör hon då inte. Synd.
Grundsnygg absolut, men inte ofta man ser en så ung människa med så mycket rynkor/åldrad hy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in