2018-05-31, 10:59
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
NMR eller SvP har ju varit med många gånger i Almedalen nu så det kan väl inte vara så kontroversiellt och känsligt längre.
Nä, nazism är ju närmast normaliserat nu. Inte.
Citera
2018-05-31, 11:02
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framtyr
Av rent intresse, vad röstade du själv på år 2010 - 2014? När började "problemen" i Sverige, när blev det okej att rösta på Sd utan att vara nazist enligt dig?

"godhetsknarkare" Jag kan i och för sig gå tillbaka i din historik och titta själv, jag tror nämligen att du är en utav dessa godhetsknarkande normalbögar som gastade om nazister för 4 år sedan....
Ja du kunde tittat på min historik men istället skrev du nåt skit om vad du tror.
Citera
2018-05-31, 11:06
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Mmm verkligen, förmodar det är pga att de är så betydelselösa som det skrivs spaltmeter om dem i media och region Gotland gör allt för att de inte ska få vara i Almedalen.
Uppmärksamheten kommer sig av att det är riskfritt att demonstrera sin godhet när det kommer till nazister. Som påpekats i flera inlägg i tråden, vilka jag tror du sett men ändå låtit bli att förstå.
Citera
2018-05-31, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Har jag påstått att jag påverkar genom att skriva på Flashback etc. Nej, varken jag, du eller någon annan kommer påverka genom att skriva på ett forum osv. Däremot är det roligt att påpeka fakta och djävlas med bl.a sådana som dig.

Vad bra, ge mig faktan som du har? Och vad menar du med sådana som mig?
Citera
2018-05-31, 11:51
Medlem
Etablissemanget kommer väl fokusera på sitt skitsnack i första hand. Tror inte på något större rabalder om att NMR också fått tid att hålla tal på ön. Det vore ju korkat att rikta ljuset mot något annat än sin egna politik under ett valår.

Däremot kan det tänkas att AFA och liknande grupper bestämmer sig för att ta båten över. Så det kan säkert bli en hel del gnäll i media om otrygghet och polispådrag mm. Lär knappast bli större än så dock.
Citera
2018-05-31, 12:43
Medlem
Det e kanon att NMR får hålla tal på Almedalen, ingen ska uteslutas hette de. Sen får man tycka va man vill om dom
Citera
2018-05-31, 12:56
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Förvisso är det riskfritt, men det finns mycket som är riskfritt att kritisera. Tror snarare det handlar om att man uppfattar den världsbild som Motståndsrörelsen förmedlar som ett hot mot den rådande, marxistiska ordningen.
Snarare som ett hot mot all ordning. Sorry, men nazzar är inte populära någonstans. Anser 99,94 % (~100 %) av oss. Men slåss gärna med era likar vänsterextremisterna, självsanering är bara en fördel för oss 100-procentare. Som när blattegängmedlemmarna pangar varandra. Samma skit, samma lösning.

Men allvarligt talat sherm, jag vet ju att du känner till hur media och etablissemang behandlat invandringsfrågan det senaste decenniet och svängningen nu i det sista. Nu när verkligheten hunnit ikapp utopin har de inte något annat val än att ägna sig någonting annat (glöm att de någonsin ångrar sina misstag). Således: miljön, metoo och nazzehotet! Därför lär NRM få en hel del uppmärksamhet i media.

Men gemene svensk skiter rätt rejält i er, precis som vi alltid gjort och förhoppningsvis alltid kommer att göra.
Citera
2018-05-31, 13:11
Medlem
ElvisFans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Däremot kan det tänkas att AFA och liknande grupper bestämmer sig för att ta båten över. Så det kan säkert bli en hel del gnäll i media om otrygghet och polispådrag mm. Lär knappast bli större än så dock.

AFA kommer att störa på NMRs framträdanden. NMR kommer inte störa något annat partis framträdande i någon egentlig omfattning. Vänsterpacket är dom enda som inte respekterar demokratin.
Citera
2018-05-31, 14:11
Medlem
Lagerthas avatar
Bra träningsmatch inför nästa val då NMR kommer att göra samma resa som SD kommer att göra i detta valet!
Citera
2018-05-31, 14:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Möjligen om F!, ifall man dristar sig till att räkna så dålig att man får 2-3% som likvärdigt med 4000 bräkande, blekfeta och självkränkta bönder från hela Sverige.
Att du sen inte ens inser skillnaden på invalda riksdagspartier, vissa med 8-9% stöd och dessa bönder, skulle nog förvåna de flesta om det kom från någon annan än just dig.

Så du baserar en partis medverkan i Almedalen på deras procentsats från senaste valet? Då antar jag att du alltså är för att porta F! från medverkan baserat på att de inte sitter i riksdagen.

Eller var det bara så att du ville förbjuda ett parti?
Citera
2018-05-31, 14:30
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vågskålen
Snarare som ett hot mot all ordning. Sorry, men nazzar är inte populära någonstans. Anser 99,94 % (~100 %) av oss. Men slåss gärna med era likar vänsterextremisterna, självsanering är bara en fördel för oss 100-procentare. Som när blattegängmedlemmarna pangar varandra. Samma skit, samma lösning.
Det där är bara rent nonsens. Står klart och tydligt i deras partiprogram hur den ordning som de avser upprätta ser ut. Därtill är det också något som deras ledare och företrädare återkommer till i tal, poddar mm. Och när du ändå talar "nazzar", som du föraktfullt kallar dem, så vill jag minnas att det svängde till rätt rejält när det begav sig i Tyskland. Så dina 99,94% av idag kan lika gärna vara morgondagens "nazzar" till antal.

Citat:
Men allvarligt talat sherm, jag vet ju att du känner till hur media och etablissemang behandlat invandringsfrågan det senaste decenniet och svängningen nu i det sista. Nu när verkligheten hunnit ikapp utopin har de inte något annat val än att ägna sig någonting annat (glöm att de någonsin ångrar sina misstag). Således: miljön, metoo och nazzehotet! Därför lär NRM få en hel del uppmärksamhet i media.

Men gemene svensk skiter rätt rejält i er, precis som vi alltid gjort och förhoppningsvis alltid kommer att göra.
Vilka er som du talar om vet jag inte, är inte med i något parti. Förmodar du är Sverigedemokrat eller dylik klövervurmare. Det är ingen större skillnad där när det kommer till att hysa förakt gentemot etniska svenskar. Att svenskar därtill i regel slutat värna om sin folkgemenskap och sina etniska intressen är också en anledning till varför Sverige ser ut som det gör idag.

Men, att de gör det idag är dock inte entydigt med att de gör det imorgon. Det menar jag är grunden för varför etablissemanget engagerar ägnar sig åt "nazzehotet", för att "nazism" i bemärkelsen politisk opposition är ett hot mot deras fortsatta vanstyre. Därför försöker man desperat porta dem från Almedalen - man vill helt enkelt inte att allmänheten ska bli varse.
Citera
2018-05-31, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jiddraren
Så du baserar en partis medverkan i Almedalen på deras procentsats från senaste valet? Då antar jag att du alltså är för att porta F! från medverkan baserat på att de inte sitter i riksdagen.

Eller var det bara så att du ville förbjuda ett parti?

Jag baserar inte ett skit på något alls och jag vill, eller har inte skrivit, ett ord om att förbjuda ngt parti.
Det var din patetiskt irrelevanta jämförelse jag kommenterade.
Att det ska vara så attans svårt med läsförståelse. Fast man borde i.o.f. inte bli förvånad när någon kan göra en dylik jämförelse från början.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in