Citat:
Ursprungligen postat av
Vågskålen
Snarare som ett hot mot all ordning. Sorry, men nazzar är inte populära någonstans. Anser 99,94 % (~100 %) av oss. Men slåss gärna med era likar vänsterextremisterna, självsanering är bara en fördel för oss 100-procentare. Som när blattegängmedlemmarna pangar varandra. Samma skit, samma lösning.
Det där är bara rent nonsens. Står klart och tydligt i deras partiprogram hur den ordning som de avser upprätta ser ut. Därtill är det också något som deras ledare och företrädare återkommer till i tal, poddar mm. Och när du ändå talar "nazzar", som du föraktfullt kallar dem, så vill jag minnas att det svängde till rätt rejält när det begav sig i Tyskland. Så dina 99,94% av idag kan lika gärna vara morgondagens "nazzar" till antal.
Citat:
Men allvarligt talat sherm, jag vet ju att du känner till hur media och etablissemang behandlat invandringsfrågan det senaste decenniet och svängningen nu i det sista. Nu när verkligheten hunnit ikapp utopin har de inte något annat val än att ägna sig någonting annat (glöm att de någonsin ångrar sina misstag). Således: miljön, metoo och nazzehotet! Därför lär NRM få en hel del uppmärksamhet i media.
Men gemene svensk skiter rätt rejält i er, precis som vi alltid gjort och förhoppningsvis alltid kommer att göra.
Vilka er som du talar om vet jag inte, är inte med i något parti. Förmodar du är Sverigedemokrat eller dylik klövervurmare. Det är ingen större skillnad där när det kommer till att hysa förakt gentemot etniska svenskar. Att svenskar därtill i regel slutat värna om sin folkgemenskap och sina etniska intressen är också en anledning till varför Sverige ser ut som det gör idag.
Men, att de gör det idag är dock inte entydigt med att de gör det imorgon. Det menar jag är grunden för varför etablissemanget engagerar ägnar sig åt "nazzehotet", för att "nazism" i bemärkelsen politisk opposition är ett hot mot deras fortsatta vanstyre. Därför försöker man desperat porta dem från Almedalen - man vill helt enkelt inte att allmänheten ska bli varse.