2018-05-29, 15:16
Medlem
Jag är lång och senig och mitt problem är att jag bygger muskler extremt lätt. Räcker med att gå till gymmet några gånger i veckan så lägger jag snabbt på mej några kilon. Och eftersom jag redan har definierade muskler så ser jag ut som en sån där snubbe som tillbringar 4 timmar om dan på gymmet vilket känns löjligt som fan. Så ärligt talat hade jag velat träna mer på gymmet men gör de inte på grund av bieffekterna .

Nu söker jag riktig träning som man inte blir uppumpad av. Ärligt talat så såg inte män ut förritiden om kollar på arbetande män så va dom inte biffiga bara starka. såg ett klipp på Youtube från tidigt 1900-tal med en arbetande man som inte såg ut att väga mer än 80kg dom bar runt på en tåg axel på ena axeln. Men va kan man göra i vår moderna värd?
Senast redigerad av Ki 2018-05-29 kl. 15:29.
Citera
2018-05-29, 15:21
Medlem
sfrges avatar
Klättring är en bra sysselsättning.
Och du blir aldrig biffig av det heller.
Citera
2018-05-29, 15:29
Medlem
Grankulas avatar
Haha låter lite långsökt det där, men för att svara på din fråga så vanlig bröst/motionssim
Citera
2018-05-29, 15:39
Medlem
ElvisFans avatar
Rätt säker på att TS överdriver sitt fysiska unikum men att köra lättare är en variant. Kombinera med yoga för rörlighet. Annars brukar fotbollsspelare vara taniga så det kanske kan vara något.

Cykling, cirkelträning, gympa. Ja, vad fan som helst utan större viktbelastning.
Citera
2018-05-29, 15:44
Medlem
Att få pump är inte att bygga muskler. Men förstår problemet. Du känner inte igen dig själv och tycker det är jobbigt.
Men jag tror inte du ser så tränad ut när du lämnar gymmet. Speglarna och ljuset på gym brukar vara bra.
Tror ditt problem sitter i skallen.
Citera
2018-05-29, 15:55
Medlem
Upp med en bild så vi andra kan få ta del av dina jobbiga bieffekter av att gymma?

Jobbigt att vara störra än phil heath efter några pass?
Citera
2018-05-29, 18:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ki
Jag är lång och senig och mitt problem är att jag bygger muskler extremt lätt. Räcker med att gå till gymmet några gånger i veckan så lägger jag snabbt på mej några kilon. Och eftersom jag redan har definierade muskler så ser jag ut som en sån där snubbe som tillbringar 4 timmar om dan på gymmet vilket känns löjligt som fan. Så ärligt talat hade jag velat träna mer på gymmet men gör de inte på grund av bieffekterna .

Nu söker jag riktig träning som man inte blir uppumpad av. Ärligt talat så såg inte män ut förritiden om kollar på arbetande män så va dom inte biffiga bara starka. såg ett klipp på Youtube från tidigt 1900-tal med en arbetande man som inte såg ut att väga mer än 80kg dom bar runt på en tåg axel på ena axeln. Men va kan man göra i vår moderna värd?

Nej, det gör du inte. Det känns så kanske men ingen märker någon skillnad. Bildbevis i så fall.
Citera
2018-05-29, 19:05
Medlem
Men vågen och vikterna säger ju samma sak .

Alla har ju en grundfysik och att lägga på sej 5 kilo är lätt för mej men de betyder ju inte att de skulle va lika lätt att lägga på sej 5 till. Jag har gjort resan flera gånger då jag tränat kampsport och lyft vikter som komplement. Alla jag tränad med va extremt disciplinerade och alla klarar inte av att träna så hårt eller har kapacitet till återhämtning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in