Oj, tack för all respons!
Det enda jag kunnat hitta om företaget vart via reco där en konsument sågat firman pga deras ostabila system, men den kommentaren är registrerad 2009.
Firman omsätter en hel del och har stigit något 2015 och förlorat en lite större summa 2016, men det är i princip allt jag kunnat luska fram.
Citat:
Personligen har jag svårt att se seriöst på företag som ska göra 10 olika tester innan en intervju.
Programmerings tester är värst.
Där den förväntar sig att man ska spendera ett par 8 timmars dagar på deras uppgifter.
Som att man inte har riktigt jobb att göra samt andra jobb man söker.
Men vill du göra uppgiften så noter delen i testen, fixa dem, skriv din kod, och leverera kod och en notering om att testen behövde fixas.
Yes.

Hörde av mig till dem om att jag behövde lägga ned mer tid och eventuellt diskutera kring lösnings exempel. Företaget har en relativt trovärdig digital produkt att sälja, Men efter att även ha rådfrågat en vän om koden så är det ganska klart att det ser lite luddigt ut.
Känner även att utbudet av tjänster är så pass stort att jag inte ska behöva lägga ned en sån enorm tid på att koda fram ett svar.
På förra firman så behövde jag endast förklara lösningsförslag vilket räckte mer än väl.