2018-06-04, 17:55
Medlem
Knugen37s avatar
Vad tror ni om Mertens vs Lukaku? Lukaku gör ju mer mål för Belgien men frågan är om man inte kommer att byta ut honom rätt tidigt ifall man leder mot Panama och Tunisien för att testa Batshuayi, han var ju inte lika het under kvalet så då var ju Lukaku ohotad etta. Det känns inte som det riktigt finns lika mycket alternativ bakom Mertens/Hazard. Det är väl isåfall Chadli eller om man vill flytta upp Carrasco ett snäpp. Känns nästan som att Mertens kommer att få mer speltid i gruppen, vilket är då jag planerar att ha en av dessa i laget. Har också fått för mig att Mertens gärna presterar utomjordligt bra mot skitmotståndare i Napoli.
Citera
2018-06-04, 18:38
Medlem
jorgenstorm99s avatar
Signerat Frida Fagerlund Aftonbladet:

”Tysklands offensiv och kan möjligen inbringa en del poäng. Min mittfältsgigant får bli Leroy Sané som jag tror kommer bli en avgörande kugge i Die Mannschaft. ”

Citera
2018-06-04, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jorgenstorm99
Signerat Frida Fagerlund Aftonbladet:

”Tysklands offensiv och kan möjligen inbringa en del poäng. Min mittfältsgigant får bli Leroy Sané som jag tror kommer bli en avgörande kugge i Die Mannschaft. ”

Haha såg det precis. Ännu ett bevis på hur okunniga kvinnor är.

Märks inte vilket klubblag Niva håller på förresten om man kollar på hans fantasylag
Citera
2018-06-05, 00:45
Medlem
trattfans avatar
Kritik?

F.Muslera
——-
Danilo - M.Caceres - S.Umtiti
———
P.Pogba - Willian - Paulinho - E.Flores
——-
L.Suarez (C) - P.Guerrero - G.Jesus
Citera
2018-06-05, 01:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Haha såg det precis. Ännu ett bevis på hur okunniga kvinnor är.

Märks inte vilket klubblag Niva håller på förresten om man kollar på hans fantasylag

Antar att du inte såg att hennes lag publicerades före petningen av Sané?

Att Löw petade honom får förövrigt räknas som en redig skräll, men det kanske du inte hade koll på.
Citera
2018-06-05, 06:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iZooM
Antar att du inte såg att hennes lag publicerades före petningen av Sané?

Att Löw petade honom får förövrigt räknas som en redig skräll, men det kanske du inte hade koll på.

Spelar ingen roll. Man bygger inte sitt lag kring Sane oavsett eftersom nästan alla offensiva positioner i Tyskland är osäkra. Är väl bara Özil och eventuellt Muller som är helt givna. Löw gillar att experimentera och överraska. Det bör man veta om.
Citera
2018-06-05, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pensionsraddare
Spelar ingen roll. Man bygger inte sitt lag kring Sane oavsett eftersom nästan alla offensiva positioner i Tyskland är osäkra. Är väl bara Özil och eventuellt Muller som är helt givna. Löw gillar att experimentera och överraska. Det bör man veta om.

Sané var en av de populäraste på Sportbladet innan han plockades bort. Frida var knappast ensam om att tro att han kunde exploderat under VM.
Citera
2018-06-05, 19:23
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Ingen idé att hymla. Det brukar gå riktigt dåligt för mig. Så om laget består kan ni räkna med att Tyskland floppar.

Courtois
Miranda, Boateng, Mendy
Silva, Özil, Golovin, De Arrascaeta
Suarez, Werner, Fekir

Golovin kan bytas ut efter omgång ett. Behöver kolla hur mycket speltid Miranda, Werner och framför allt Fekir får i träningsmatcherna för att se om de är värda att satsa på. Gäller kanske även Mendy.
Citera
2018-06-05, 21:50
Medlem
Kommer säkert spamma denna tråd då jag är svintaggad på VM-elvan då jag tappade 1a placeringen i sista omgången i våran liga för PL.

Står med det hör laget nu;

Akinfeev
—-
Danilo-Meunier-Christensen
—-
Özil-Flores-Uribe-Torreira
—-
Griezman-Lukaku-Kane

Vill så gärna ha Meunier inne då han lirar väldigt offensivt. Lirar typ som ytter och går som back. Men kostar 5mille.
Citera
2018-06-05, 22:11
Medlem
Igor Akinfeev
-
Jerome Boateng
Benjamin Mendy
Jan Vertonghen
Andrei Semenov
-
Renato Augusto
Mesut Özil
Paulinho
-
Timo Werner
Neymar
Gabriel Jesus

Synpunkter? Är Neymar värd pengarna? kommer werner att starta?
Citera
2018-06-06, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lejonkung88
Igor Akinfeev
-
Jerome Boateng
Benjamin Mendy
Jan Vertonghen
Andrei Semenov
-
Renato Augusto
Mesut Özil
Paulinho
-
Timo Werner
Neymar
Gabriel Jesus

Synpunkter? Är Neymar värd pengarna? kommer werner att starta?
Startar verkligen Mendy och Renato Augosto, kan ha fel men känns som båda kan får starta på bänken i första matchen iallafall.

Någon som har jättebra koll på Argentina? Hur stor chans är det att Fazio och Tagliafico startar?
Citera
2018-06-06, 14:31
Medlem
Colossos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gooze234
Startar verkligen Mendy och Renato Augosto, kan ha fel men känns som båda kan får starta på bänken i första matchen iallafall.

Någon som har jättebra koll på Argentina? Hur stor chans är det att Fazio och Tagliafico startar?
Tagliafico och Messi är de enda som startat samtliga senaste 7 matcherna för Argentina. De som ligger på 6 matcher är Di Maria, Lo Celso, Lanzini och Otamendi.

Mitt lag (kan komma att bytas):

Schmeichel
---
Tagliafico
Mendy
Sidibe
Christiansen
---
Özil
Kante
Dembele
---