2018-07-23, 17:39
Medlem
tjackarismygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Nix jag känner inte ngn av dom aldrig sett dom.

Men SD,s försvars advokat nämnde ngt om USA resan, och försa sig i en intervju att SD och LW haft en stark kärleks relation, men inte när i tid.

Varför tog dom SD,s bil på Arlanda då?
Så barnen var med till Arlanda?

Återigen: Hur vet du att de tog bilen på Arlanda? Vilka är de? Polisen? Tänk till lite nu hörni.

Den hafsiga förklaringen till hur makarna D fick skjuts frånAarlanda var nog en miss i tankekedjan.
De körde naturligtvis hem i bilen som stod kvar.
Samtidigt uppkommer det förvirrade ryktet om blodiga kläder från bilen. Sen var de visst inte blodiga längre.
'
Om det finns barn så var de inte med till Arlanda. De var nog hemma hos en annan specialkollega till mamma och väntade.
Citera
2018-07-23, 17:42
Medlem
tjackarismygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Från LWs GeoCachlogg:
14 Jan 18
"Folk och försvar och feta bilar"
https://s3.amazonaws.com/gs-geo-images/ad9ae2fd-4308-474c-a046-6c6c9a0bb12a_l.jpg

Samma helg som LW var där och bröt benen:

"2018 genomfördes Rikskonferensen 14-16 januari på Högfjällshotellet i Sälen.

Varje år genomför Folk och Försvar Rikskonferensen – Sveriges viktigaste forum för diskussioner om säkerhetspolitik, försvar och samhällets krisberedskap.

Rikskonferensen samlar varje år ca 350 deltagare och 50-60 talare under tre dagar för kunskapsspridning, samtal och debatt. I fokus står världens säkerhet, Sveriges försvar, människors trygghet och samhällets krisberedskap."

Vet någon vem hon var där med?
Hon namnger inte någon.
Skriver bara:

"Glad att en är stark när de egna benen inte bär"

"Handikappanpassning: Sällskapet hämtar ochsignerar"

Det är väldigt ovanligt för henne
att inte fota och namnge alla som hon
är tillsammans med, verkar det som.

Bra där! skulle vara snyggt av en agent att fota folk som inte har varit på ett foto på 20 år och absolut inte tillsammans. Det blir ett väldans maskande
Citera
2018-07-23, 17:44
Medlem
gloriouslifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackarismyg
Skulle vara snyggt av en agent att fota dem som inte har varit på ett foto på 20 år och absolut inte tillsammans. Det blir en väldans maskande

Jag menar bara att det är ett ovanligt
beteende av henne att inte göra det.
Därför blir man ju nyfiken på vad som
plötsligt är så hemligt.
Citera
2018-07-23, 17:48
Medlem
tjackarismygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gloriouslife
Jag menar bara att det är ett ovanligt
beteende av henne att inte göra det.
Därför blir man ju nyfiken på vad som
plötsligt är så hemligt.

Ja det kan man undra.
Citera
2018-07-23, 17:52
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Jag menar såklart att de inte åkte till USA utan vartsomhelst utom dit. Jag trodde väl att läsarna hade lite egen slutledningsförmåga.

Det var det jag misstänkte att du menade. Men eftersom din teori var så otroligt "way out" så att säga, kunde jag inte vara 100 % säker kände jag
Citera
2018-07-23, 17:54
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Återigen: Hur vet du att de tog bilen på Arlanda? Vilka är de? Polisen? Tänk till lite nu hörni.

Den hafsiga förklaringen till hur makarna D fick skjuts frånAarlanda var nog en miss i tankekedjan.
Samtidigt uppkommer det förvirrade ryktet om blodiga kläder från bilen. Sen var de visst inte blodiga längre.
'
Om det finns barn så var de inte med till Arlanda. De var nog hemma hos en annan specialkollega till mamma och väntade.

Du tänker att barnen är påhittade? Och de som sett barnen i skolan, eller offentligt tillsammans med föräldrarna, dom är också anställda av polisen då?
Citera
2018-07-23, 18:00
Bannlyst
Citat:

'

Jag (tror)polisen gick ut med de att de tog bilen.
Och polisen körde med saker till NFC direkt.?

Så du menar att polisen tog inte SD,s bil i beslag, utan han och HD åkte hem med den igen?

Dom var aldrig på ngt flyg menar du?
Men du vet väl att SD och HD har två barn?

” Jag har aldrig skrivet ngt om blodiga kläder”
Citera
2018-07-23, 18:08
Medlem
tjackarismygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Jag (tror)polisen gick ut med de att de tog bilen.
Och polisen körde med saker till NFC direkt.?

Så du menar att polisen tog inte SD,s bil i beslag, utan han och HD åkte hem med den igen?

Dom var aldrig på ngt flyg menar du?
Men du vet väl att SD och HD har två barn?

” Jag har aldrig skrivet ngt om blodiga kläder”

Lugnt och fint nu. SD, HD OCH LW flög iväg någonstans. När LW var tryggt avlämnad, åkte de båda agenterna hem igen och tog sin bil på Arlanda och körde till Örebro.

Jag vet inte att SD och HD har två barn. Men jag vet heller inte om de är barnlösa. Vet du?

Varför skulle du ha skrivit om blodiga kläder? Jag menar polisens information vid tillfället. De var ju tvungna att visa att det pågick en utredning.
Citera
2018-07-23, 18:15
Medlem
tjackarismygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Netherworld
Du tänker att barnen är påhittade? Och de som sett barnen i skolan, eller offentligt tillsammans med föräldrarna, dom är också anställda av polisen då?

Nej det menar jag inte. De kanske finns. Vad jag menar är att sanningarna i den här tråden bygger på information från SÄPO. Vanligtvis så tror man ju så klart att fakta som kommer från polis och till och med Aftonblaskan är sant. Speciellt gällande sånt som familjeförhållanden.

Ponera att det inte finns några barn. Vilka har då inte sett de barn som de inte visste att de borde ha sett?
Senast redigerad av tjackarismyg 2018-07-23 kl. 18:19.
Citera
2018-07-23, 18:22
Medlem
Sockerhalss avatar
Herre min skapare. En nyreggad användare som tar över när trollen som drevar mot Stefan ledsnat.
De fick nog för många emot sej det sista. Det blev tyst på dessa en stund, sen kommer denna "nya" användare. Jaja, de som på allvar bemöter hen är de gamla från SD-drevet.Smart tror ni. Finns inte någon med vett i huvudet som tror på det där. Tråkigt som fan för tråden. Medveten styrning åt annat håll. Jag har sett det fler gånger tidigare i andra trådar. Fortsätt du att tjacka kola istället.
Senast redigerad av Sockerhals 2018-07-23 kl. 18:26.
Citera
2018-07-23, 18:26
Bannlyst
Citat:
Lugnt och fint nu. SD, HD OCH LW flög iväg någonstans. När LW var tryggt avlämnad, åkte de båda agenterna hem igen och tog sin bil på Arlanda och körde till Örebro.

Jag vet inte att SD och HD har två barn. Men jag vet heller inte om de är barnlösa. Vet du?

Varför skulle du ha skrivit om blodiga kläder? Jag menar polisens information vid tillfället. De var ju tvungna att visa att det pågick en utredning.

Okey så dom tog en flyg tur tillsammans.
Vart lämnade de av LW då?

När dom har två barn kan dom väl inte vara barnlösa? Är dom bortadopterade ?
Citera
2018-07-23, 18:34
Medlem
Netherworlds avatar
Citat:
Nej det menar jag inte. De kanske finns. Vad jag menar är att sanningarna i den här tråden bygger på information från SÄPO. Vanligtvis så tror man ju så klart att fakta som kommer från polis och till och med Aftonblaskan är sant. Speciellt gällande sånt som familjeförhållanden.

Ponera att det inte finns några barn. Vilka har då inte sett de barn som de inte visste att de borde ha sett?

Om barnen är påhittade, varför skulle Säpo anstränga sig för att hitta på barn tänker du? Vad är deras syfte med det?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in