Citat:
Ursprungligen postat av
Flying.Swine
Finns inget momentum. Om du verkligen tror det så förstår du inte hur det politiska systemet fungerar i Sverige. Det finns INGEN chans att varken NMR eller AfS kommer in i riksdagen och det är FAKTA.
Så en röst på dessa partier är en röst för ökad massinvandring. Så enkel är sanningen.
Att SD är judevänligt är ett bra tecken, då är de inte nazister och nazister borde ju vara glada över all Muslimsk invandring, Hitler var ju ett fan av Islam. De två religioner som fick mest stryk av hans politik var ju kristendomen och judendomen. Hatar du alltså judar och kristna mer än dessa mörka muslimer som tagit över vårt land? Då ska du såklart rösta på NMR eller Socialdemokraterna - de har ju samma politik för dessa.
AfS kommer få över 1% och därmed sina valsedlar utlagda inför valet 2022. Även om jag tror att de kommer in i Riksdagen.
Nej, en röst på återvandrinspartiet är inte en röst för massinvandring. Sanningen är att vi svenskar måste ta tag i situationen och fösa ut rasfrämlingarna med våld. Det finns ingen annan lösning!
Du föredrar alltså kristna negrer framför vita, svenska Ares-dyrkare? Är det vad du vill ha sagt? Jag vill inte ha svartingar och bruningar i mitt Norden, oavsett deras ökenreligiösa tolkningar.
Det är judarna som har orkestrerat denna massinvandring av främmande element. Att vara judevänlig är att vara massinvandringsvänlig. Är det inte så att SD gärna ser negrer, thai-luder och övriga icke-svenskar i landet så länge de dansar runt midsommarkransen?
Rasen går före allt. Hellre ett muslimskt Sverige med svenskar än ett neger-Sverige som är kristet. Så är det.
(Självklart är islam främmande för Nordens folk, men jag antar att du förstår poängen?)