2018-05-09, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Om jag förstått det rätt är det mer efterblivet än så. Migrationsverket bedömde mannen som vuxen men detta var efter våldtäkten. Domstolen bestrider inte åldern men menar alltså att eftersom mannen officiellt var registrerad som 17 vid våldtäkten ska han också dömas som ungdom även om han rent biologiskt var vuxen.

Rena idiotin!! Vuxen vid gärningen skall dömas som vuxen, oavsett vilken ålder han själv påstått sig haft!
Citera
2018-05-09, 22:13
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
Om jag förstått det rätt är det mer efterblivet än så. Migrationsverket bedömde mannen som vuxen men detta var efter våldtäkten. Domstolen bestrider inte åldern men menar alltså att eftersom mannen officiellt var registrerad som 17 vid våldtäkten ska han också dömas som ungdom även om han rent biologiskt var vuxen.

Det är isf vansinne.

Var framgår det, att domstolen anser, att GM ska "dömas som ungdom även om han rent biologiskt var vuxen"?
Citera
2018-05-10, 05:47
Medlem
http://www.friatider.se/mardr-mslika-smset-fr-n-dottern-kom-hem-snabbt-innan-han-v-ldtar-mig

Är detta fallet? Om så fick båda patetiska straff. Men hur tänkte tjejen med att bjuda hem inte bara en utan två afghaner hon knappt kände när hon va ensam hemma?!

Hur är det lagligt att döma någon som under 18 när det är bevisat att den var 18 vid brottstillfället? Det kan väl inte vara lagligt, eller?

Edit: Det var tydligen det.
Senast redigerad av with3r 2018-05-10 kl. 05:50.
Citera
2018-05-10, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Detta är vad jag menar med konkreta exempel på könsförtryck och könsdiskriminering:

...och så vidare, ad infinitum.

Detta är konkreta exempel. Inte något abstrakt och vagt exempel om att det kanske skulle bli "värre" om man röt ifrån när ett fyllo raggar på en på krogen. Jag vill ha konkreta exempel på det kvinnoförtryck ni påstår existerar.

Hittills har jag inte fått ett enda.

Citat:
Detta är vad jag menar med konkreta exempel på könsförtryck och könsdiskriminering:

...och så vidare, ad infinitum.

Detta är konkreta exempel. Inte något abstrakt och vagt exempel om att det kanske skulle bli "värre" om man röt ifrån när ett fyllo raggar på en på krogen. Jag vill ha konkreta exempel på det kvinnoförtryck ni påstår existerar.

Hittills har jag inte fått ett enda.

Att länka till en kille du hittat som stödjer din tes är inte något bevis alls. Eller bevisar jag min tes för dig om jag länkar till lady Dahmers blogg där hon har inlägg med massor av källor som bevisar min tes? Skulle inte tro det.

Problemet med dig är inte att du ibte får konkreta exempel, det är att du endast accepterar dom exemplen som passar dina åsikter.

Det kommer ibte spela någon roll vad någon säger eftersom du medvetet missförstår och helt enkelt föraktar kvinnor och ibte vill lyssna på dom.

Du kanske inte är en våldtältsman, men det betyder inte att du inte har en smutsig kvinnosyn ändå. Vilket du verkligen bevisat genom att förminska, förlöjliga och vägra lyssna.

Det finns ingen idé att du fortsätter att diskutera med folk eftersom du som du själv sagt misslyckats i tio år. Och anledningen är att du inte lyssnar, du verkar helt oförmögen till det. Antagligen för att du aldrig fått lära dig att lyssna, vilket är något män absolut behöver träna på. Så börja där innan du fortsätter diskutera, för annars kommer du definitivt misslyckas i tio år till.

Ha det bra och lycka till!
Citera
2018-05-13, 12:12
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Att länka till en kille du hittat som stödjer din tes är inte något bevis alls. Eller bevisar jag min tes för dig om jag länkar till lady Dahmers blogg där hon har inlägg med massor av källor som bevisar min tes? Skulle inte tro det.

Ja, om hon presenterar källor som bekräftar din tes om att svenska kvinnor är förtryckta av svenska män så tycker jag att du ska länka till dessa källor. Problemet är att det inte existerar några källor som bekräftar din tes. Du tycker att svenska män är obehagliga när de raggar på dig så du upplever dig vara förtryckt av oss. Det är allt du har att komma med. Du har inget annat. Om det existerade konkreta exempel så skulle jag redan fått åtminstone ett.

Du är inte förtryckt. Än. Det kommer i framtiden när islam verkligen har etablerat sig. Då kommer du få uppleva genuint kvinnoförtryck och patriarkala strukturer på riktigt. Gör dig redo, för det kommer bli ett helvete.

Tack för att du äntligen avslutade diskussionen.
Citera
2018-06-01, 11:32
Medlem
Citat:
Ja, om hon presenterar källor som bekräftar din tes om att svenska kvinnor är förtryckta av svenska män så tycker jag att du ska länka till dessa källor. Problemet är att det inte existerar några källor som bekräftar din tes. Du tycker att svenska män är obehagliga när de raggar på dig så du upplever dig vara förtryckt av oss. Det är allt du har att komma med. Du har inget annat. Om det existerade konkreta exempel så skulle jag redan fått åtminstone ett.

Du är inte förtryckt. Än. Det kommer i framtiden när islam verkligen har etablerat sig. Då kommer du få uppleva genuint kvinnoförtryck och patriarkala strukturer på riktigt. Gör dig redo, för det kommer bli ett helvete.

Tack för att du äntligen avslutade diskussionen.

Som sagt, det är inte avsaknaden av bevis som är problemet utan att du bara väljer att ignorera dom. Ni tafsar, våldtar och mördar. 96 % av dom som sitter i fängelset är män. Uppenbarligen finns det ett problem med erat kön. Du är så naiv att det blir pinsamt.
Citera
2018-06-01, 18:41
Medlem
Starobrnos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasisterarligister
Som sagt, det är inte avsaknaden av bevis som är problemet utan att du bara väljer att ignorera dom. Ni tafsar, våldtar och mördar. 96 % av dom som sitter i fängelset är män. Uppenbarligen finns det ett problem med erat kön. Du är så naiv att det blir pinsamt.
Och av de 96 % som sitter inne så är de flesta invandrare/födda av invandrare. Visst, det är män som sitter på kåken, men det är oftast inte svenska män utan invandrarmän. Fortsätt blunda om du vill.
Citera
2018-06-01, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria.bokklubben
Fria Tider har publicerat bilder på GM;

http://www.friatider.se/mardr-mslika-smset-fr-n-dottern-kom-hem-snabbt-innan-han-v-ldtar-mig

Hahaha inte nog med att hon är desperat att bjuda hem afghaner. Så är det dem här fula inavlade jävlarna.

Hade varit kul att se hur hon såg ut 😂
Citera
2018-06-03, 20:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bussilego
NU ÄR JAG HELIGT FÖRBANNAD PÅ LUNDS TINGSRÄTT

Den här domen måste fram omgående.

Vilken jävla praxis talar tingsrätten om ? De satans jävla lögnarna...

Vägledande domar och beslut Migrationsöverdomstolen 2018 :
Så sent som den 10 april 2018 kom ett avgörande :
http://www.kammarrattenistockholm.domstol.se/Domstolar/kammarrattenistockholm/Domar/2018%20jan-juni/Referat%20i%20m%C3%A5l%20nr%20UM%2014311-17.pdf

Även media rapporterade om detta den 11 april :

" Afghaner som precis fyllt 18 år är tillräckligt gamla för att skickas tillbaka till hemlandet.

Det slås fast i en ny prejudicerande dom från Migrationsöverdomstolen.

– Det är bra att det har kommit ett klargörande i den här frågan, säger Maria Eka, chefsrådman vid Migrationsdomstolen i Stockholm. "

* https://www.expressen.se/nyheter/nya-domen-unga-afghaner-kan-skickas-tillbaka/
Mycket bra hittat! Där har vi ju svart på vitt att utvisning (generellt sett) av en afghan som bedömts vara 18 eller äldre inte möter några hinder. Hur många nämndemän känner till att den där existerar?

Min gissning är att tingsrätten med "praxis" här syftar på att straffet som de själva utdömt anses för lågt för att motivera utvisning...

Delkysh (våldtäktsmannen) som bedömts sakna skyddsbehov har mamma och sex syskon i Afghanistan. Mot basis av hur Migrationsöverdomstolen resonerat ovan lär han knappast klara sig igenom en runda där. Om utvisningen sedan verkligheten verkställs är ju en annan femma...

Delkysh har enligt egen uppgift 7 års grundskola från Afghanistan.

I ett yttrande från socialtjänsten framkommer att Ahmadi har kontakt med sin familj och har påbörjat en process mot återförening... Eftersom han är folkbokförd antar jag att detta betyder att familjen kommer hit. Ahmadi är afghanen som fälldes för skadegörelse och sexuellt tvång.

Enligt Nordfront överklagades inte domen.
https://www.nordfront.se/afghaner-valdtog-16-arig-flicka-lomma.smr

Yttrande Socialtjänsten Ahmadi: https://minfil.com/WcE9Jce6b3/Lunds_TR_B3591-17_Aktbil_12.pdf
Yttrande Migrationsverket Delkysh: https://minfil.com/X8EeJ6e1bd/Lunds_TR_B3591-17_Aktbil_41.pdf
Yttrande Frivården Delkysh: https://minfil.com/idF1Jcedbf/Lunds_TR_B3591-17_Aktbil_53.pdf

Profil: (FB) Samlingstråd: Afghanernas sexuella våld & övrig kriminalitet, domar, fupar etc.
Citera
2018-09-26, 16:54
Medlem
Tulenloimus avatar
Vet ej om debattören Pat Condell syftar till just något av de många svenska fallen, men den här färska filmen av honom handlar precis om detta: att man prioriterar våldtäktsmäns "human rights" mer än de europeiska flickornas och kvinnornas frid. Att rättsväsendet väljer att låta dessa gärningsmän stanna i Europa.

"Human Rights For Rapists"
https://video.genyoutube.net/lo_nND-uof0

Filmen är textad och kan laddas ned på den länkade sidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in