2018-04-22, 14:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Det är en riktig klassiker.

Roligt men samtidigt lite sorgligt.

http://media.mtvnservices.com/embed/mgid:arc:video:vh1.com:c6036b04-459a-11e5-8ff7-0026b9414f30

Ja se där. Där var klippet ifråga.
Ja visst är det sorgligt mitt i allt.
Han var ju duktigt tänd på hon den fina brunetten som Brady la vantarna på. Kan ju inte vara helt lätt att vara fångad i denna lilla kropp även om han nu var känd och hyfsat tät
Ingen normal tjej kan ju rimligtvis tända på honom sexuellt.
Citera
2018-04-22, 14:38
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderbow
Han var ju duktigt tänd på hon den fina brunetten som Brady la vantarna på. Kan ju inte vara helt lätt att vara fångad i denna lilla kropp även om han nu var känd och hyfsat tät

Nej det är liksom i så fall mest av medkänsla och hur kul är det liksom? Han gjorde ju dock det yttersta av sitt liv efter de förutsättningar han fick och jag hoppas folk inte var dumma mot han. Går ju inte att föreställa sig ens att vara tvungen att leva i en kropp som hans.
Citera
2018-04-22, 15:25
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Sorgligt. Verkar som han tog livet av sig.

Alkoholförgiftning han söp ihjäl sig.
Citera
2018-04-22, 21:37
Avstängd
Talking-Donkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thunderbow
Nej. Det är nog jobbigt att vara liten. Såg ni filmen om en liten snubbe som ärvde en tågstation? Den handlade litet om det här med med att vara i en skrattretande kropp och avsky allt man får av sina medmänniskor som dvärg.
Citera
2018-04-23, 00:53
Medlem
Vila i frid Verne.
Citera
2018-04-23, 12:56
Medlem
KungAllans avatar
Trist Kan som sagt inte varit så jävla kul att befinna sig i hans situation med en bebis kropp i praktiken...
Citera
2018-10-01, 23:42
Medlem
Elementarts avatar
Han startade en youtube-kanal för några år sedan. Det finns ett par sköna klipp därifrån, han kändes väldigt genuin i sina klipp.
Citera
2018-11-13, 05:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementart
Han startade en youtube-kanal för några år sedan. Det finns ett par sköna klipp därifrån, han kändes väldigt genuin i sina klipp.

Sett ett par klipp från hans kanal. Och jag håller med, ganska bra content också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in