Citat:
Ursprungligen postat av
MDF89
Men en grej återstår, hur ska USA kunna få dit en hel invasionsstyrka som ska kunna slå Syrien och Ryssland och allierade? Det har endast skickats grupper av fartyg vad jag vet? Så, till att börja med kan det vara svårt för USA att ens få in tillräckligt med trupp och materiell för att kunna göra detta och Syrisk/ryska sidan har chansen att kunna åstadkomma fruktansvärda förluster när dessa ska skeppas in..
Jag tror dessutom att med en så irrationell person som Trump i täten kommer Putin vinna detta även i händelse av ett mindre lyckat försvarande mot inledande anfallet.
Troligtvis såhär.
Via Atlanten -> Medelhavet (NATO allierade länderna i norr som Spanien, Italien, Grekland och handelsslavar i söder som Algeriet, krossade Libyen, Egypten, Saudiarabien) Sedan landar de tryggt och säkert längs Israels stränder och blir mottagna av USA's verkliga President Netanyahu som tar en god blick på all kanonkäk som går i land.
Samtidigt flygs nog flyg med trupper som landar i Saudiarabien där familjen Saud står och väntar. Tro mig, vill USA mobilisera trupper och resurser till Syrien så gör dem det utan problem. De har gjort detta så många gånger nu att det är ingen big deal. USA kan nog ganska enkelt och smidigt mobilisera 1 miljon trupper över bara sommaren.
There you go! 3:e världskriget är igång. Pjäserna är på plats, bara att trycka på knappen och dra igång festen! Mina pengar är på Deep State fast jag hejar på Putin.