2018-04-10, 10:29
Medlem
På Kråkrisvägen såg allt väldigt lugnt ut när jag gick förbi för en stund sen
Citera
2018-04-10, 10:35
Medlem
Ytterligare ett område avspärrat av polisen:
Citat:
– Det är vid en gångbro över ån vid Åvägen, säger Hilda Ärlemyr, Kristianstadsbladets reporter som är på plats.

En patrull bevakar avspärrningen vid Revhaken i väntan på polisens tekniker.

Själva bron är inte avspärrad utan ett område ner mot vattnet. Det ligger en gammal båt innanför avspärrningen men området består i övrigt mestadels av snår och träd.

Avspärrningen ligger intill återvinningsstationen vid ån.

– Det är otäckt, vi har bott här sen 60-talet, säger en kvinna som slänger kartonger vid återvinningsstationen. Hon bor på samma gata som mordplatsen.

http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/polisen-har-sparrat-av-nytt-omrade/
Citera
2018-04-10, 10:38
Medlem
Här är en artikel från Kristianstadsbladet med bilder på avspärrningarna:
http://www.kristianstadsbladet.se/kristianstad/polisen-har-sparrat-av-nytt-omrade/

Gångbron vid Åvägen och ett område vid Revhaken är det som är avspärrat, tydligen.

Tilläggas kan väl att Äspet i allmänhet och Åvägen i synnerhet är ungefär så "fint" det kan bli på "vischan".

Edit: Två på bollen med ett par minuter.
Citera
2018-04-10, 10:38
Medlem
Sandneijlikevägen
Citera
2018-04-10, 10:43
Medlem
QueenKoralls avatar
Sandnejlikevägen och gatorna där runt är också lite backiga, skulle kunna vara där också om det inte är kråkrisvägen.
Citera
2018-04-10, 10:46
Medlem
NotYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NotYou
Det kan vara Kråkrisvägen.
Jag kan bekräfta att de inblandade är skrivna/boende på Kråkrisvägen, jag kan dock inte bekräfta att brottet begåtts på adressen.
Citera
2018-04-10, 10:47
Medlem
På kråkrisvägen 38 finns två personer, båda 29 år
Citera
2018-04-10, 10:51
Medlem
MirreSs avatar
Kan det inte vara Revhaksvägen? Där finns en person i rätt ålder
Citera
2018-04-10, 10:54
Medlem
NotYous avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harley70
På kråkrisvägen 38 finns två personer, båda 29 år
Det är inte dem, så nu kan ni lista ut vilka det är men ni behöver ju inte skriva ut det här.
Senast redigerad av NotYou 2018-04-10 kl. 10:56.
Citera
2018-04-10, 10:56
Medlem
QueenKoralls avatar
Citat:
Jag kan bekräfta att de inblandade är skrivna/boende på Kråkrisvägen, jag kan dock inte bekräfta att brottet begåtts på adressen.

Borde det inte vara avspärrningar även runt boendet för att säkra eventuella spår även där? Är du säker på att dom är boende på kråkrisvägen?
Citera
2018-04-10, 10:59
Medlem
MirreSs avatar
Det kan inte vara två personer som är 29 år. Så står det inte någonstans för hon är i 30-års åldern. Hon behöver inte heller vara bosatt i det aktuella huset
Citera
2018-04-10, 11:02
Medlem
Citat:
Det är inte dem, så nu kan ni lista ut vilka det är men ni behöver ju inte skriva ut det här.

hittar en tjej E och kille på B. kan det var dom tro. Tror det får luskas mera i detta.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in