Citat:
Ursprungligen postat av
desperatodeluxe
Denna tråden är brutalt stor och full med både snack och skitsnack.
Väldigt svårt att skilja på vad som är snack eller skitsnack för den delen.
Med detta sagt verkar ni ändå vara flertalet här som faktiskt har lång erfarenhet och kunskap utav dessa IPTV-tjänster. Jag själv är nybörjare.
Det jag undrar är vad tjänar jag på att exempelvis köpa 12 månader för över 1000kr genom de svenska sidorna gentemot att köpa 12 månader för under 500kr från Aliexpress?
Det finns bara en som har extremt bra Svensk kanal lista. Den går dock även att hitta på Aliexpress om man orkar söka. Det finns även bra alternativ om man nöjer sig med lite mindre kanallista.
Finns många rentutav dåliga alternativ också så testa alltid före du köper så du vet hur kanal listan ser ut. Kina är bra alternativ om man behöver flera linjer eller en backup linje.
Tex den nordiska stora saknar flera finska baskanaler men det finns billiga alternativ på aliexpress som har dom i sitt utbud (tex Tv5, Kutonen, Hero, Ava, AlfaTV, Toto tv).
Känner dock till en som har som "snott" nordiska kanalerna av den nordiska stora eftersom tex alla movietime kanaler finns med även fast alla nordiska länder är under en och samma grupp.