Citat:
Ursprungligen postat av
BamseVarBoeg
Har du kollat kursen sedan start? Uppenbar värdefälla som endast fick en fejkad boom under covid, varför köpa denna när du har att välja på alla bolag på börsen världen över?
Förövrigt så stod kursen på 23 kronor vid min sågning så du har fel.
Sedan är det såklart inte meningen att dissa, bolag och investeringar är personliga så det blir lätt fel när man kommenterar vad man tycker så ser du bolaget på ett annat sätt än mig, kör. Jag kan ju såklart ha jätte fel.
haha jag skiter väl i vad aktien var i för 1-3 år sen? Jag tittar nu och framåt, likt börsen brukar göra..
För ATT som jag skrev så är både fundamenta och det tekniska intakt. När det gäller fundamenta så har förutom deras senaste starka rapport Postnord precis redovisad nya siffror (19 maj). Den visar att Möbler & heminredning, som var fjolårets omsättningsraket, fortsätter utvecklas starkt och växte med 11 procent. Utvecklingen går hand i hand med en ökad rörlighet på bostadsmarknaden, som historiskt varit en viktig drivkraft för kategorin. Växte ju med hela 11% inom möbler och heminredning.
Att vi nu har 10% insats och något mer ökad rörlighet på bostadsmarknaden är positivt för bolaget som verkar i kategorin HEMINREDNING, som du verkar missat. Dessutom har de börjar arbeta med AI vilket ska bli spännande och se hur det utvecklar sig.
Förstår att du förmodligen tillhör de stackare som får upp ögonen för bolaget när vi passerar 50kr, jag försöker se vad som komma skall - tidigt. Hörs på månen