Får helt enkelt instämma med föregående postare; sans inblandning med en klon, men det verkar ju ha varit en hit till trots, med en hel del tur.
Har personligen en otrolig resa med P3D och efterföljande projekt. Gick in med nära 100 papp den första april (ja, jag vet det låter som ett skämt) och ligger i rådande stund +181%. Har tagit en hel del profit på vägen, särskilt efter 23 april, men är nöjd med min ranking. FOMO3D Long gick jag in i DIREKT men har nog mer keys än vad som är kortsiktigt profitverkande. Å andra sidan regnar det en del divs, och ju lägre timern går, desto mer volym kommer att aktiveras. Gissar mig till happy giggles när timern närmar sig 1-2 timmar. (ligger runt 6.30tim nu)
Det är ju lite lustigt att Team Just och deras projekt inte riktigt tas seriöst. Men "gambling" dapps ses väl inte som ett rumsrent use case för Ethereum, möjligen? Märkligt, plug n play enterprises är ju just vad P3D är, och token economy kan ju knappast hitta ett mer lyckat exempel.
Men, men, hursom. Jag är nöjd, och än mer när Ethereum ligger lågt som nu. Får gärna gå ner mot aprilpriser igen. Bulkar upp på Eth, och förvarar i P3D.
Is this real life?