2006-01-26, 10:50
Medlem
East Clintwoods avatar
Har inte sett det förrut här, så jag testar.

I dagens Dagens Samhälle söker Borås Stads politiska majoritet en politisk sekreterare. Så här långt inga problem. Nåja, den politiska majoriteten består av;
* Centerpartiet,
* Folkpartiet,
* Kristdemokraterna,
* Miljöpartiet,
* Moderaterna och
* Vägvalet (Que? Har ingen aning om vad detta lokalparti står för).

Avslutningen på annonsen; "Vi utgår från att du delar den politiska majoritetens värderingar". Ridå. Hur i hundan hade de tänkt sig att en enda person kan dela sex partiers värderingar annat än - enbart - genom läpparnas bekännelse?
Citera
2006-01-26, 17:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av East Clintwood
Har inte sett det förrut här, så jag testar.

I dagens Dagens Samhälle söker Borås Stads politiska majoritet en politisk sekreterare. Så här långt inga problem. Nåja, den politiska majoriteten består av;
* Centerpartiet,
* Folkpartiet,
* Kristdemokraterna,
* Miljöpartiet,
* Moderaterna och
* Vägvalet (Que? Har ingen aning om vad detta lokalparti står för).

Avslutningen på annonsen; "Vi utgår från att du delar den politiska majoritetens värderingar". Ridå. Hur i hundan hade de tänkt sig att en enda person kan dela sex partiers värderingar annat än - enbart - genom läpparnas bekännelse?

Den var ju helt klockren. jag ser åtminstone en ful ankunge i den dammen som skulle diskvalificera mig omedelbart. (vägvalet oräknat..??)
Citera
2006-01-26, 18:00
Medlem
Ful i kantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rabiator
Den var ju helt klockren. jag ser åtminstone en ful ankunge i den dammen som skulle diskvalificera mig omedelbart. (vägvalet oräknat..??)
Haha, ja precis! Vad f-n gör Kristdemokraterna där? Jag tar jobbet!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in