2026-09-11, 22:28
Medlem
Politruck-SVT visar sina rätta färger, nu två dagar innan valet. Lägger halva programtiden på att försöka svärta ned Bohlin med pinsamt pålagda skratt. Fy fan!
Citera
2026-09-11, 22:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SodaFointain
Nån som vet när veckans avsnitt spelades in? Det hade ju premiär igår och det var om norska kungen i programmet. Nästa inspelning är om 2 veckor. 18 september är det inspelning 16.30-19.15- Är det så de spelades in i fredags denna tid och sen sändes 22.00! Nästa avsnitt spelas inte in förrän 14 sept.
Det spelas väl in varje fredag.
Citera
2026-09-11, 22:40
Medlem
Jag har gjort en anmälan till granskningsnämnden på programmet. Jag uppmanar alla att göra detsamma. Detta är ta mej fan de sämsta skit jag nånsin sett. Vilket oärligt skitprogram. SVT fuck off!!
Citera
2026-09-11, 22:48
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banantarta
Jag har gjort en anmälan till granskningsnämnden på programmet. Jag uppmanar alla att göra detsamma. Detta är ta mej fan de sämsta skit jag nånsin sett. Vilket oärligt skitprogram. SVT fuck off!!
Messiah Hallberg skit ned dig så du blir randig om benen.
Det här var ett program jag såg fram emot men nu spyr jag.
Då är vi två som gjort anmälan nu.
Citera
2026-09-11, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LLarsson
Politruck-SVT visar sina rätta färger, nu två dagar innan valet. Lägger halva programtiden på att försöka svärta ned Bohlin med pinsamt pålagda skratt. Fy fan!

Ja att Bohlin är en skitnödig översittare och kukhuvud är väl knappast någon nyhet för någon väljare vid det här laget.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2026-09-11 kl. 22:54.
Citera
2026-09-11, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Messiah Hallberg skit ned dig så du blir randig om benen.
Det här var ett program jag såg fram emot men nu spyr jag.
Då är vi två som gjort anmälan nu.

Det här måste vara det tydligaste fallet som granskningsnämnden någonsin hanterat.
Citera
2026-09-11, 23:33
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LLarsson

Förstår inte hur de kan tillåtas sändas i valtider. Framförallt inte eftersom man vet att de som sitter och skriver manuset har vänsteråsikter.

Att Bohlin tillrättavisar en journalist som tar hans tid med ett TOTALT värdelöst underlag, är inte mer än rätt att ifrågasätta. Att "journalister" tror sig vara fredade är befängt.

Lägg där till att Skavlan ska leda uppesittarkväll gällande valet. Dagen innan valet.

SVT är inte opartiskt.
Citera
2026-09-14, 10:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av banantarta
Dags att lägga ner programmet. ”Granskningen ” eller kommentaren på Carl-Oskar Bohlins intervju är ju för fan pinsam. Vilken sopa!

Vem fan bryr sig? Det var väl på tiden att miffot Bohlin fick sig en skrapa😉
Citera
2026-09-15, 06:43
Medlem
Riksreptilens avatar
Skön valspecial där vi fick veta att den mesta slappnade valvakan var i Nairobi.

Är det nästan-Onsdag idag?

Civil försvarsminister Carl-Oskar Bohlin på väg till Valhalla om han hittar silversprejen sin?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in