2018-03-07, 23:37
Medlem
Skullknights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mysteriousstranger
Assisterande domaren var för övrigt en katastrof. Solklar offside när Kane nickade i stolpen.
Ja. Bollen var typ 1 halvmeter över linjen också när Son tog den. Buffon blev arg, med all rätt. Sedan skulle Juve ha haft en straff också.

Linjedomaren behöver sparkas.
2018-03-07, 23:39
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight
Ja. Bollen var typ 1 halvmeter över linjen också när Son tog den. Buffon blev arg, med all rätt. Sedan skulle Juve ha haft en straff också.

Såklart han ska enligt mig. Sparkas alltså. Och håller med om att Juve skulle haft en straff för övrigt.
2018-03-07, 23:44
Medlem
Mysteriousstrangers avatar
Hur många Juve spelare är avstängda i 1a kvartsfinalen. 2 eller?
2018-03-08, 00:36
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skullknight

Korrekt av dig.

Dåligt av Tottenham att inte fixa detta.

Juventus var mer effektiva tycker jag är en sammanfattning av matchen.
2018-03-08, 01:33
Medlem
SylvesterLundgrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dire
Jag tycker att han är helt intetsägande, i nivå med Lagerbäck. En person som inleder 90% av alla sina svar med "Nej, men.." får sällan fram något tänkvärt, exempelvis Ljungberg och Jonas Olsson.
Han skulle passa som politiker då dom pratar och pratar men efteråt inser man att dom knappast sagt något meningsfullt.
2018-03-08, 14:18
Medlem
Lider med Totenham! Son vilken härlig spelare! Fattar inte att vissa spelare inte får den cred dom förtjänar. Son är en av premier leauges bästa spelare. Såg några klipp på Youtube där dom får svara på frågor tex. Vem är starkast i truppen, vem är den bästa spelaren i klubben, Vem har sämst klädstil o.s.v. teammates 2.0 söker ni på Youtube!

Alla Totenham spelare säger att Dembele är deras bästa spelare.. han har häller inte fått den kred han förtjänar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in