2018-02-12, 17:53
Medlem
MrKingmeistahs avatar
Jag förstår flyktingarna helt och hållet, som jag sagt tidigare, svenskar har fötts med silversked i mun i alla tider och aldrig behövt kämpa för nånting. Därför är svenskarna själviska och egoistiska, och anser att dom alltid ska ha förtur till allting och att ingen annan ska få ta del av kakan.
Invandrarna märker detta och blir givetvis arga över detta, men eftersom dom har rätt angående svenska rasister så ska dem givetvis få uttrycka det så också.
Citera
2018-02-12, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Niggers
Lyxflyktingarna demonstratera på Täby torg. Täby har inga hyresrätter att ge dem , därav anser lyxflyktingarna är att Täby kommun är rasister.

Är Täby Rasister?
Skall verkligen Svenska ungdomar få lägenheter , när lyxflyktingar behöver dem?
Kan man inte skära ner mer i välfärden och höja skatterna så man kan köpa bostadsrätter åt lyxflyktingar?
Skall vi återföra ättestupan, så man kan frigör pengar till dessa lyxflyktingar får allt dom pekar på?
Skall man gasa ihjäl alla Svenskar, så det finns bostäder åt lyxflyktingarna som ockupera vårt land?

I fredags demonstrerade nyanlända utanför Täby kommunhus. I samband med det skrev Leif Gripestam (M), kommunstyrelsens ordförande, ett inlägg om demonstrationen.

http://www.stockholmdirekt.se/nyheter/m-toppen-valkomnar-debatt-efter-fb-inlagg/reprbl!MIkkxxGvnQYZqmwIbL5nuQ/

Så anser latinamerikanska, franska och japanska avskum och slödder. Det är alltid någon annans fel att de är nollor och förlorare och som ska ha jobb, bidrag och lägenheter serverade. Varför ska de ha lägenheter om betalas av skattebetalarna, de kan åka hem och vara där. Dessa träskvarelser anser sig alltid vara smartare än alla andra men deras egna anser att de är avskum. Om en annan japan eller fransman anser att man är en idiot för att man drämmer i ytterdörren så är det ju så. Om deras egna anser att de är löss och varelser så är man det. Om man som svensk anser att Stefan Löfvén är inavlad alkoholist och ett patrask med eceptionellt låg intelligens så är han det.
Citera
2018-02-12, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Jag förstår flyktingarna helt och hållet, som jag sagt tidigare, svenskar har fötts med silversked i mun i alla tider och aldrig behövt kämpa för nånting. Därför är svenskarna själviska och egoistiska, och anser att dom alltid ska ha förtur till allting och att ingen annan ska få ta del av kakan.
Invandrarna märker detta och blir givetvis arga över detta, men eftersom dom har rätt angående svenska rasister så ska dem givetvis få uttrycka det så också.
Du har påstått detta tidigare och jag har bett om en förklaring! Kan jag få den nu? Våra svenska förfäder byggde en homogen nation med en nationell sammanhållning som resulterade i ett välfärdssamhälle. Varför skall vi ge det vi och våra föräldrar skapat till folk från klansamhällen som inte klarar av det? Inte ens när de kommer hit?
Citera
2018-02-12, 18:27
Medlem
MrKingmeistahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PanserPoes
Du har påstått detta tidigare och jag har bett om en förklaring! Kan jag få den nu? Våra svenska förfäder byggde en homogen nation med en nationell sammanhållning som resulterade i ett välfärdssamhälle. Varför skall vi ge det vi och våra föräldrar skapat till folk från klansamhällen som inte klarar av det? Inte ens när de kommer hit?
Det är det här jag menar. Läs ditt egna svar. Du vill inte dela med dig till bättre behövande. Invandrare som kommer hit flyr från krig/förföljelse/förtryck. De kommer hit, undernärda, uttorkade och härjade från kaoset i deras egna hemländer. Dom kräver inte mycket, lite kläder och en bostad. Varför missunnar du dem det?
Citera
2018-02-12, 18:52
Medlem
Citat:
Det är det här jag menar. Läs ditt egna svar. Du vill inte dela med dig till bättre behövande. Invandrare som kommer hit flyr från krig/förföljelse/förtryck. De kommer hit, undernärda, uttorkade och härjade från kaoset i deras egna hemländer. Dom kräver inte mycket, lite kläder och en bostad. Varför missunnar du dem det?
Nej, de flyr inte från krig/förföljelse/förtryck! De hade kunnat stanna i Grekland, Montenegro, Serbien, Kroatien, Slovenien, Ungern, Österrike, Tyskland, Danmark, bara för att nämna de säkra länder i Europa de passerat. Men när du skriver att de är "undernärda, uttorkade och härjade" inser jag att du är ett troll! Nöt!
Citera
2018-02-12, 18:54
Medlem
retepm.s avatar
Frågan är who cares.
Citera
2018-02-12, 19:05
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Det visar hur hårfin skillnaden mellan sd och alliansen är. Om den alls finns.

Skämtar du bror?

SD hade inte ens släppt in dessa ekonomiska lycksökare.

Hade de lyckats simma över Öresund eller smitit över via bron hade de fått en kula mitt i mellan ögonen.

Alliansen vill ha godhetspoäng och släppa in dem men inte ha dem in på husknuten eller i ungarnas skola.

SD är rakryggade.
Alliansen är hycklare.
Citera
2018-02-12, 19:11
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:

De du talar om sitter i flyktingläger. De här är ekonomiska lycksökare.

Samma mängd kapital hade hjälpt fler på plats.

Varför ska vi ha hit parasiter som hatar oss och aldrig kommer att integreras utan bara suga ur Moder Sveas bidragstuttar?
Citera
2018-02-12, 19:31
Medlem
BillHicksHOLLOGRAMs avatar
Det är väl bara att sparka ut svenskarna ur sina hem!
Kan ni tänka en en värld utan kebab? En sådan nazi värld vill inte jag leva i.
Sparka ut pensionärerna de ska ju dö ändå mycket snart!
Citera
2018-02-12, 19:48
Medlem
InflatableBoppos avatar
Citat:

Sluta att trolla och ta upp en historiebok. Det är rätt tröttsamt med tamsande som saknar historisk grund.

Passar inte Sverige gick babbarna förbi ett tiotal säkra länder som babbarna enligt Dublinförordningen först ska söka asyl i.
Citera
2018-02-12, 19:54
Medlem
Salavat-Julayevs avatar
Tycker Täby kan ta emot ett tusental pensionsräddare. Varför ska just Täby slippa undan, jag menar, varför ska just Täby slippa tjäna en halv miljard som Sandviken gjorde.
Citera
2018-02-12, 20:07
Medlem
MADs avatar
Täby kommun får väl göra som Nacka och köpa loss bostadsrätter och ge till dem, något annat vore ju rasistiskt.
Skämt och sido så är det som han säger, det finns inga hyresrätter i Sthlm och så kommer det förbli under lång tid. De som demonsterar får helt enkelt bo i baracker, eller flytta någon annanstans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in