2018-02-07, 18:13
Medlem
sergbongs avatar
hennes hjärna är ju shit
Citera
2018-02-08, 07:29
Medlem
Nina Rung verkar ha stängt sin FB sida och en ny grov misshandel/gruppvåldtäkt har hänt i Gävle..utomhus.
Citera
2018-02-08, 11:10
Medlem
heropsychodreamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Ju fler dejtingappar desto mer sex = desto mer sexuella problem. Sen har vi problem med alla tjejer som anmäler i hopp om skadestånd. Jag ser inte sambandet mellan invandring och våldtäkter, det kan endast en rasist se något "samband" i.

Men när BRÅ fortfarande utförde statistiska mätningar på etnicitet och våldtäkt var ju invandrare överrepresenterade. Det var inte en sådan massiv övervikt som rasister idag hävdar men ändå en övervikt.
Citera
2018-02-08, 11:43
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av heropsychodreamer
Men när BRÅ fortfarande utförde statistiska mätningar på etnicitet och våldtäkt var ju invandrare överrepresenterade. Det var inte en sådan massiv övervikt som rasister idag hävdar men ändå en övervikt.

Jag vet inte riktigt vad du menar med "massiv övervikt", men nog tycker jag att siffrorna var höga redan 1985-1989. Exempelvis så var överrepresentationen (för våldtäkt) för nordafrikanska invandrare från Algeriet, Libyen, Marocko, Tunisien 23 gånger ostandardiserat och 17,5 gånger standardiserat. För irakier var siffrorna 20 gånger ostandardiserat och 12,5 gånger standardiserat. Detta alltså redan på 80-talet.

Siffrorna finns i denna BRÅ-rapport:

Citat:
Invandrares och invandrares barns brottslighet

https://www.pdf-archive.com/2011/05/08/br-1996-2-invandrares-och-invandrares-barns-brottslighet-1/

(papperssidorna 99 och 107)

Så det var mycket högt redan då. Långt innan det fanns dejtingappar.

Och dessa höga siffror har bestått i årtionde efter årtionde. Med eller utan internet. Med eller utan hundratals segregerade områden. Med eller utan SD.
Senast redigerad av -Info- 2018-02-08 kl. 12:01.
Citera
2018-02-08, 18:47
Medlem
T.H.F.C.s avatar
Desperationen är fullständig inom PK-kretsen. Det går inte att dölja eller snacka bort verkligheten längre.
Citera
2018-02-08, 18:51
Medlem
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Info-
Jag vet inte riktigt vad du menar med "massiv övervikt", men nog tycker jag att siffrorna var höga redan 1985-1989. Exempelvis så var överrepresentationen (för våldtäkt) för nordafrikanska invandrare från Algeriet, Libyen, Marocko, Tunisien 23 gånger ostandardiserat och 17,5 gånger standardiserat. För irakier var siffrorna 20 gånger ostandardiserat och 12,5 gånger standardiserat. Detta alltså redan på 80-talet.
Man har alltså villigt och medvetet fortsatt välkomnandet av överrepresenterade våldtäktsmän från fjärran länder, samtidigt som man istället för att stoppa inflödet av migranter har åtgärdat informationsflödet till det svenska folket medelst "locket på".
Citera
2018-02-10, 14:08
Medlem
Lite sen på det, antar att de flesta här redan vet.

Lamotte kritiserade Rung rätt så grovt häromdagen och nu skriver han om hur det i princip är helt omöjligt att kritisera henne då hela Sveriges "goda" befolkning blir helt galna. Med hot mot fru och barn m.m. Det roliga är att merparten av dessa "goda" invånare tillhör #jäh, en FB-grupp som startades i ett bra syfte, men föll på sitt eget grepp.
De största hatarna/hotarna finns i denna grupp och de bevisar det om och om igen.

Lamottes senaste:
https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/1648855901875661

Citat för de som inte har Facebook.

Sen får man tycka vad man vill om Lamottes "tiggeri" genom swish, det kan man kritisera om man vill.
Jag ser inga som helst problem med det sk "tiggeriet", det är minst lika illa som folk på twitch.tv eller youtube som tar emot donationer för att de spelar spel.

Att Lamotte får så mycket skit för att han berättar om utsattheten bland kvinnor i vardagen gör mig illamående rent ut sagt.
Att Rung sen skyller denna ökning på dating-appar...
För 10-15 år sedan fanns det också dating... Mötesplatsen, Playahead, Lunarstorm m.fl.
Är det bara Sverige som har Tinder och Badoo?
Senast redigerad av chrisemil 2018-02-10 kl. 14:11.
Citera
2018-02-11, 00:22
Bannlyst
Gick i plugget med denna brud. Jävligt snäll tjej, vegetarian och ett stort hjärta. Hon har bara hamnat lite av sidan från vägen, ge henne en chans. Det var inte lätt att undgå hjärntvätten med uttalat marxistiska historielärare och samhällslärare vars idé om skolutflykter var en heldag på SIDA.
Senast redigerad av nils.flygel 2018-02-11 kl. 00:27.
Citera
2018-02-17, 16:40
Medlem
Anmälningsbenägenheten har rasat de senaste åren:

https://www.facebook.com/joakim.lamotte/posts/1252701954824393:0

Brottsförebyggande rådet om sexualbrott: De senaste åren har anmälningsbenägenheten nått nya bottenrekord. 2010 låg anmälningsbenägenheten på 23 procent jämfört med 9 procent 2015.
Citera
2018-02-17, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKingmeistah
Sen har vi problem med alla tjejer som anmäler i hopp om skadestånd
Glöm inte ångersexet.
Kvinnor i fast förhållande som varit otrogna och anmäler våldtäkt för att "rena" samvetet. Gärna överfallsvåldtäkt, men som aldrig går att leda i bevis av förklarliga skäl.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in