2022-12-10, 14:47
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickan
Jag tror säkerhetsshefen AS är ytterligare en makthavare som förälskat sig i henne.

Linda H S gick till honom och berättade att någon gjort sökningar på hennes meriter. Det var AS som valde att tro att denne person var Löving. Kanske kände han sig som en riddare? Undrar om han fick doppa lansen.

(vid det här laget är det välkänt att hon varit utsatt för internundersökningar av minst en polis som reagerat på hennes märkliga avancemang)

Har också funderat i den riktningen, varför skulle just han (i rätt ålder dessutom ) har klarat sig från hennes "charm", med förhoppning om att få slickepinnen avsmakad så gjorde han kanske anmälan så att hon själv slapp göra den?
Och nu har hon kastat honom åt vargarna, hoppas han hinner stoppa in slickepinnen där den här hemma innan fel gap nafsar efter den...
Citera
2022-12-10, 14:59
Medlem
sykkelpumps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abbaslutfisk
Jag tror inte ett skit på det, eller jag tror han gjort det men Linda har gjort nått för att förtjäna det

Kan det vara så att hon lockat med något för att få: tjänsten, löneförhöjning och rätten att bära vapen?
Men sedan inte levererar, utan i stället levererar till en annan hane?
Citera
2022-12-10, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sykkelpump
Kan det vara så att hon lockat med något för att få: tjänsten, löneförhöjning och rätten att bära vapen?
Men sedan inte levererar, utan i stället levererar till en annan hane?

Aa typ så
Citera
2022-12-10, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gofigur
Mycket snack
Är Linda en mytoman?

Mycket tyder på det.
Citera
2022-12-11, 12:49
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pingubengt
Och det vet DU hur han har agerat utefter svensk MSM? Jag tror att alla är lika goda kålsupare. I vilket fall som helst, Staaf har inte gjort sig förtjänt av blind tro på vad hon säger. Då beter man sig inte heller som hon påstår gjort.

Det tror jag är högst osannolikt att de är. Skulle snarare tippa på, att Mats Löfving gjort sig skyldig till värre förseelser. Det säger en del: Vilka som polisanmälde Löfving och uppmärksammade detta (för både Staafs och Sveriges räkning) .

Problemet med Löfving är tredelat:*

Mats Löfving är anmäld inte mindre än tre gånger - bland annat för jäv, tjänstefel, ofredande och misshandel (målsägande LS).

Observera att ingen av de polisanmälningar om kvinnofridsbrotten är gjorda av LS själv. Det gäller inte minst polisanmälan av Mats Löfving för misshandel av LS.

Notera även att det är chefen för en av Sveriges viktigaste enheter inom underrättelser - som Löfving härigenom försätter i en otrygg, utsatt och osäker position.

* 1. Misstanke om att Löfving gjort sig skyldig till kvinnofridsbrott (ovan) i förhållande till LS - helt oacceptabelt och utanför lagens ramar.
Synnerligen allvarligt: a) för en man i hans ställning b) den organisation han ska representera och inte minst c) den svenska konstitution han är satt att företräda.

2. Löfvings oproffessionella hantering av personal i polisledningen - detta inte bara i en - utan i flera bemärkelser.

3. Löfvings förhållande till de sakfrågor och den konstitution han företräder - som är fullt ut komprometterat, uppenbarligen.

Självklart är han en gris - som ska käpprätt åt fanders. I och med att Thornborg underlåter att utreda - så bör även han avgå.
Senast redigerad av Xedome 2022-12-11 kl. 13:11.
Citera
2022-12-11, 13:30
Medlem
Gör du offentlig avbön NÄR sanningen kommer fram? Alltså inte om utan NÄR.
Citera
2022-12-11, 15:50
Medlem
Rikspolischefen tillsätter särskild utredare

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/rikspolischefen-tillsatter-sarskild-utredare

Löfving har hamnat i fläkten...
Citera
2022-12-12, 11:45
Medlem
Han har en ny älskarinna. Även henne har han hunnit utnämna till högre befattning:
https://stoppapressarna.se/politik/efter-staaf-mats-lofvings-nya-alskarinna-inom-polisen/

Jag vet att ni dissar StoppaPressarna men i detta vittförgrenade diskussionsämne har de faktiskt haft rätt hela tiden. Tror jag.
Citera
2022-12-12, 16:06
Medlem
Om Staaf inte var kompetent nog för jobbet från början måste Lövfing fått flera indicier och tecken så som flörtningar på att det trotts allt skulle vara väldigt värt det för hans räkning.
Sen när allt är påskrivet och klart blir Staaf lite kyligare och Lövfing får hänga i spåret och sukta i sin svartsjuka...
Tror inte det är första gången Staaf använde sig av vad gubbslem ser som hennes stora fördelar.
Båda har gjort fel. Men det är bra Lövfing som gjort det rent formellt.
Citera
2022-12-12, 16:07
Medlem
Polischefen Mats Löfving omplaceras – får andra arbetsuppgifter

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polischefen-mats-lofving-omplaceras
Citera
2022-12-12, 17:09
Medlem
JoeDoughs avatar
Jag har förstått av initierade källor att ML är en riktig gris, kanske inte i paritet med kapten Klänning, men ändå.
Citera
2022-12-12, 17:21
Medlem
Det är lätt att skylla på någon annan när man har ett eget ansvar

https://www.svt.se/nyheter/inrikes/polischefen-mats-lofving-omplaceras#:~:text=Mats%20L%C3%B6fving%20blir,v%C3 %A5rt%20viktiga%20uppdrag %E2%80%9D.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in