Citat:
Ursprungligen postat av
Golonka
Verkar som om kulturkurdiska nationalisterna Nujjen och Ismail nu båda ställt sig med hela underkroppen i klaveret... Inom loppet av ett år, är de hyllade och bejublade svennehatarna förpassade ner i frysboxen. Tafsare och fifflare och klankulturella hedersknyfflar.
Jag myser lite nu alltså... Fattas bara att man hittar barnporr hos Betnér och Schyffert för att lyckan ska bli total. Och att Ehrman fastnar med pattarna i mangeln!
Det har minst sagt varit en fantastisk utveckling att få se de två fulaste kurdclownernas olustiga kvotkarriärer köras rakt i botten. Få människor har förtjänat det så mycket som Usch Nejen och Soran Ismail. Jag personligen har hatat både Özz och Soran i många år nu, och inom loppet av några månader så var deras olustiga PK-karriärer båda fucked for life; det var rena flawless victory fatality. Och detta lyckades de båda åstadkomma helt på egen hand. Mycket imponerande. Ordet "stolpskott" har nog aldrig varit så passande som för Özz och Soran
Däremot menar jag att det svenska folket borde skämmas över att dessa två anti-svenska kurdclowner överhuvudtaget blev "stora" här i Sverige. Özz och Soran hade absolut inte kunnat hålla på så där i USA till exempel.
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
Inte heller jag är helt 100 på att Özzens karriär är över.
Men nog får vi väl säga att vi här i tråden metodiskt arbetar i den riktningen..?

Ja, självklart arbetar vi i den riktningen!

Får erkänna att jag legat på latsidan i den här tråden, har haft annat för mig så sett, men jag måste hur som helst ge dig Carinah78 en eloge för ditt ihärdiga postande i den här tråden. Är stolt över dig min dotter, fortsätt så!
Citat:
Ursprungligen postat av
Carinah78
I vanliga fall tycker jag mobbar är obehagliga företeelser, men med tanke på hur oförskämt och hycklande ÖN har betett sig sen familjens Akilov-koppling avslöjades i januari, så har jag inget att invända mot det nu pågående drevet mot honom.
Det drevet är berättigat och då inte minst för att MSM väljer att skydda honom in absurdum.
Grejen är att mobbing inte är nödvändigtvis fel i alla lägen, och vänstern har ju aldrig haft något emot mobbing som sådant, särskilt när det kommer till politiska motståndare. Kolla bara hur vänstern hånar och mobbar Trump som exempel. Varför skulle det vara fel att mobba Özz Nujen? Dessutom borde ju Özz ha varit utmobbad för längesedan med tanke på hur han har mobbat det svenska folket i alla år.
Angående Usch Nejen och hans familjs svartfinansiering av den untermenschenfula Rakhmat Akilov, ja vad ska man säga, synden straffar sig själv? När man som Özz i alla år har propagerat för "equality" och "antirasism" osv, kunde det inte vara mer ironiskt och passande att han till slut hamnade i den här situationen. När man vurmar så mycket för fula, bruna och korkade tredje världen untermenschen som Özz har gjort i alla år, ja då hamnar man i en situation där man på ett eller annat sätt till slut betalar ISIS-terrorister svart och oskattat. Vad Özz kallar "rasism" handlar ju liksom om
kvalitetkontroll och
omdöme; vi vill inte fylla Sverige med våldsamma muslimer bland annat så att inte fler av oss ofrivilligt hamnar i situationer där vi på ett eller annat sätt finansierar typer som Rakhmat Akilov, t.ex. genom att köpa pizza från ISIS-avskummen eller vad det nu kan vara, och senare får våra släktingar överkörda eller sprängda av ISIS-kräken. Fattar inte Özz själv denna simpla ekvation, att ju fler muslimer det finns i ett land desto mer kommer man att ha med ISIS-terrorister att göra, vare sig man vill eller inte? Özz, som påstår att han är så anti-ISIS, varför vill han då ha hit fler muslimer till Sverige? Jag är övertygad om att Özz inte är lika korkad som han ser ut, och att han mycket väl förstår hur det här fungerar, bara det att han inte räknade med att själv hamna i denna situation.
Att Usch Nejen brusade upp sig så mycket i intervjun med Janne Josefsson, beror ju på att han var fullt medveten om att med eller utan hans inblandning, att det betalats svart till Akilov, och Usch lät inte Janne få en syl i vädret just eftersom det var en härskarteknik så att Janne inte skulle kunna gå till botten med att ifrågasätta Usch vad han och hans familj hade för samröre med Akilov och varför Akilov har betalats svart osv. Dessutom, Akilov har faktiskt ingen anledning att ljuga i den här frågan, som Usch påstod i intervjun med Janne. Akilov vinner eller förlorar ingenting på att säga som det är, att han betalades svart för arbete på Gotland. Vem fan skulle vilja anställa Akilov vitt till att börja med?
Den mer intressanta frågan är vafan Usch Nejen hade för planer med att köpa upp någon gammal avdankad skola på Gotland och bygga om den till en teater? lol. Snacka om storhetsvansinne och att vara förvirrad, och slöseri på pengar om något (det finns ju knappt folk på Gotland). Den här korkade kurden med hans fula ormtunga som han alltid ska flasha på alla selfies, kommer att vara helt irrelevant framöver, och det är ju bra det. I år när det var valår, så var det trevligt att inte behöva se Özz och Soran överallt propagera med deras IQ 80 logik om hur onda SD är osv. SD ökar samtidigt som Özz och Soran försvinner, det finns hopp för framtiden trots allt