Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-25, 22:38
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimmingpool
Tror du på allvar att Özz är för terrorism?

PKK var en gång i tiden misstänkta för att ha knäppt Palme.

Då kunde man i svenska tidningar läsa om deras terror och blodtörst.

Om Nujens varit Säpo behjälpliga i årtionden så kan det vara en förklaring till polisens ointresse att sätta ljus på affären.

Säpo betalar Nujens pengar.
Nujens betalar en islamist.
Islamisten begår ett terrorbrott.
Säpo utreder terrorbrottet.

Det hela blir lite jobbigt.
Säpo håller låg profil och missar att utreda. Allt väl tills en barnboksförfattarinna gör ett journalistiskt grävjobb för en nättidning i en förortskällare.

Där det framkommer att det är några av sveriges mest kända mönsterinvandrare som ligger bakom.

Så ja, jag tror det finns terrorkopplingar.
Citera
2018-04-25, 22:39
Medlem
Oj vad Nujen förlorar debatten som framträdde i den där utfrågningen. Han har ju inget annat till sitt försvar än "jag har inget med det här att göra, ska jag göra ditt jobb, prata med min svåger"

-Men det går inte, han vill inte Öz.
-Men varför pratar du med mig, jag har ju inget med det här att göra Janne Josefsson!

Han verkar ha intellekt som en tolvåring den där kurden. Samma bortförklaringar som ett barn skulle dra som sitt förstakort. Sedan kommer han ingenstans med sina falska personangrepp. Det är tragiskt.

Att sedan repetera någons fulla namn flera gånger i form av för och efternamn när man repeterar det man sagt under hela intervjun gör honom heller inte mer trovärdig.

Gillar frågan Janne ställer 19 minuter in. Det var fan med ett leende man såg Nujens min, haha vilken clown!
Citera
2018-04-25, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Du fattar fortfarande inte. Min bedömning handlade om vad redaktionen kunde göra av intervjun, inte mycket visar det sig iom att Özz beter sig som ett barn.
Tveksamt om det lilla som kom med hade varit med om inte Özz lagt ut sitt klipp? Kändes som en lavett i uppfostringssyfte snarare än som en del av programmets manus.
Jo jag fattar. Jag menar att det de visade var tillräckligt för att man bör ställa sig frågande till Özz handlande och vad som pågått. Hade du varit lika negativ om det exempelvis handlade om statsminister Löfven, som anlitat terroristen och betett sig på samma sätt som Özz. Hade den intervjun inte heller varit av värde i programmet?

Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Nej, att Özz är en värdelös komiker med problem att få ihop tankesynapserna har jag vetat sen han dök upp. Har tom nämnt att han är värdelös här på FB.
(FB) Expressen: Järvhedens raplåt får beröm på Avpixlat

Två bollar i luften vettu. Man kan tycka att en kurd är värdelös utan att ha SD 2018 skrivet i pannan.
Ok, sorry för felbedömning! Drog en intuitiv chansning utan att kolla din post-historik angående honom. Funkar dock oftare än sällan.
Citera
2018-04-25, 22:41
Medlem
Under alla förhållanden en trevlig tv-kväll. Det mesta om svinet Akilov visste man ju redan men att se Özz Nujen så till den milda grad avklädd, avslöjad och avtagen hedern var värt licensinbetalningen.
Citera
2018-04-25, 22:42
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
NU FÖRSTÅR NI VARFÖR IDIOTER SLÄPPER IN FLYKTINGAR - FÖR ATT UTNYTTJA DOM SOM SLAVKRAFT.
Det är NÄRINGSLIVET som är orsaken till allt ni ser här idag.

EXAKT så här förs dom offentliga diskussionerna - förövaren byter plats genom att bli ett offer. Sedan diskuterar man som en påtänd, rabiat person som inte sovit på 7 dygn. Helt omöjligt att föra en diskussion med personer likt honom. Irrationella anti-rasister.

Där gick nog karriären åt skogen. Börja bygga hus med svarta pengar vettja.
Senast redigerad av vetenskapsintolera 2018-04-25 kl. 22:50.
Citera
2018-04-25, 22:43
Medlem
GlennvonGoteborgs avatar
Förstår inte riktigt varför hela den här historien tagit sådan proportioner?

Özz är utan tvivel en hycklande skattessmitare, inte mer än så.
Att bergsburken skulle ha finansierat Akilovs terrorism är bara befängt.
Citera
2018-04-25, 22:44
Medlem
M Nordströms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vetenskapsintolera
Vet inte vad jag ska säga. Han mår ju uppenbarligen inte bra. Han framstår som rabiat och sociopat. Där gick nog karriären åt skogen. Börja bygga hus med svarta pengar vettja.

Japp, hans karriär är över nu.
Citera
2018-04-25, 22:45
Medlem
Flashshits avatar
Kan detta vara slutet på den offentliga personen Özz?
Hoppas kan man alltid...

Edit:
Varför upprepar kurden JJ´s namn hela tiden?
Senast redigerad av Flashshit 2018-04-25 kl. 22:47.
Citera
2018-04-25, 22:48
Medlem
Handlar svartjobbet om teatern som blev bostad,
eller är det någon annan byggnad?
Citera
2018-04-25, 22:49
Medlem
Han är lika slut som Soran.
Citera
2018-04-25, 22:49
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske-Allan
Jo jag fattar. Jag menar att det de visade var tillräckligt för att man bör ställa sig frågande till Özz handlande och vad som pågått. Hade du varit lika negativ om det exempelvis handlade om statsminister Löfven, som anlitat terroristen och betett sig på samma sätt som Özz. Hade den intervjun inte heller varit av värde i programmet?

Ok, sorry för felbedömning! Drog en intuitiv chansning utan att kolla din post-historik angående honom. Funkar dock oftare än sällan.

Men snälla vän. Jag är inte negativ, jag gör en bedömning av vad redaktionen kan göra av en intervju där intervjuobjektet i princip står och gör helikoptern med en bajskorv på huvudet.
UG handlar inte om lyteskomik, därför blir de en smula bakbundna när Özz beter sig som han gör.

Att hela den här grejen sen blir viral utanför Flashback beror ju på att Özz lägger upp klippet i sin felfria vishet. Özz lyckas inte bara ramla, han biter dessutom sig själv i röven när han ramlar.
Citera
2018-04-25, 22:51
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flashshit
Kan detta vara slutet på den offentliga personen Özz?
Hoppas kan man alltid...

Edit:
Varför upprepar kurden JJ´s namn hela tiden?

Härskarteknik.

Citat:
Ursprungligen postat av gamladufria
Handlar svartjobbet om teatern som blev bostad,
eller är det någon annan byggnad?

Sommarhus på Gotland.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem