2021-05-16, 19:31
Medlem
Mordum87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 415brushan
Läser ibland här för att skratta åt kommentarerna. Men jag skiter fullständigt i vad han gör och inte gör

Jag svär ni är som en bunt skvallerkärringar. Palla kommenta varje hans instastory och dessutom utreda hans bekanta, skicka och skriva saker samt maila klubbar han är på osv

Hur pallar ni haha sjukt asså

Personligen skiter jag i om d går bra för abbe eller inte men ni är ju fan värre nästan vafan 😂

Haha men fan vad du INTE skiter i det då.
Förmodligen är du ju nån polare eller nåt.
Citera
2021-05-16, 19:38
Medlem
Protienpulvers avatar
Citat:
Läser ibland här för att skratta åt kommentarerna. Men jag skiter fullständigt i vad han gör och inte gör

Jag svär ni är som en bunt skvallerkärringar. Palla kommenta varje hans instastory och dessutom utreda hans bekanta, skicka och skriva saker samt maila klubbar han är på osv

Hur pallar ni haha sjukt asså

Personligen skiter jag i om d går bra för abbe eller inte men ni är ju fan värre nästan vafan 😂

Ja men så bra att du får dig ett gott skratt då.
Vad ska vi kalla dig då som läser allt skvaller? 🤷‍♀️
Citera
2021-05-16, 19:53
Bannlyst
Citat:
Att ni pallar följa varje hans lilla steg i livet haha seriöst

Ger inte mkt för abbe damp men ni är ju fan mer patetiska än honom

Snacka om att ha slut på idéer i sin vardag 🥴

Citat:
Ursprungligen postat av Protienpulver
Ja men eller hur 🤦‍♂️ låter som vettigt folk 🤦‍♂️

Jävla inavel! Vi kommer göra allt för att göra livet till ett helvete för kvinnomördaren Abbe. Din bff tog livet av en ung tjej samtidigt som han har förstört livet för en flicka som kommer att växa upp utan en mamma. Du kan väl ta hand om Annies 2-åriga dotter och ta hennes frågor när hon växer upp. Berätta vem den där mannen som dränkte hennes mamma var, och att hon såg sin döda mamma ligga i badkaret. Ta snacket när hon vaknar upp i panikattacker och skriker efter sin enda trygghet, mamma. Vad han än gör eller vart han än befinner sig kommer vi se till att det blir ett helvete. Detta gör vi för Annie och hennes dotter.
Senast redigerad av jackeli 2021-05-16 kl. 19:56.
Citera
2021-05-16, 20:21
Bannlyst
Hade denna äckliga blatte varit oskyldigt dömd hade han inte suttit i Spanien och levt livet som han nu kallar det. En frisk människa hade suttit på psyket helt knäckt över att bli anklagad för något dylikt. Jag själv hade lagt alla mina "lax" på professionell hjälp, samt försöka hjälpa Annies dotter om det nu var ett självmord som djuret påstår. Här lägger vi istället alla våra lax på bögar, bögar som personen inte ens känner. Endast att få känna någon typ av högre status. Han har abstinens, beroende av makt och pengar. Hans blick ser sjuk ut, han ser riktigt psykstörd ur. Det prioriterar detta djur.
Senast redigerad av jackeli 2021-05-16 kl. 20:24.
Citera
2021-05-16, 21:01
Medlem
Vi kan också glädjas åt att han har en riktigt rövig dag med sin cryptoportfolio
Citera
2021-05-16, 21:07
Medlem
XtraXs avatar
Nu pratar han med sig själv igen.

https://www.imagevenue.com/ME13CU6Q
Citera
2021-05-16, 21:16
Medlem
lever "värsta livet" hahahahaha... ja i ordagrann bemärkelse! Myrkaos i lägenheten, lever på att försöka sälja nässpray, åker runt i en A7 som ständigt går sönder och har allround-däck (såklart, han måste lägga pengarna på att bjuda folk i baren så att dom tror han är rik), hänger med äckliga folk med pengar för att försöka få folk att tro han har pengar, vi har sett det här förut och det är PRECIS likadant som med Annie, bruden står för allt och var så säker på att varenda eurosedel han flashar med kommer från hennes lån. "Värsta livet"... just det.

Älskar hans senaste bild på IG också, med böggänget, "jag passar verkligen hemma här".. han kommer ALDRIG passa in NÅGONSTANS och det är hans största förtvivlan.. han jagar överallt för att bli accepterad men när dom här kukarna får reda på vem han VERKLIGEN är och hur lite cash han har kommer dom inte ens att titta åt hans håll hahahaha... så jävla sorglig, trasig individ.
Senast redigerad av mystikern87 2021-05-16 kl. 21:26.
Citera
2021-05-16, 21:25
Medlem
Undra hur lång tid det tar innan hon förstår vilken pajas han är, och får för sig att göra exakt samma som Annie tänkte göra, dvs att avslöja för hans "sociala media" att han lever på hennes pengar.

Kul att han kallar sig för "entreprenör" på instagram, vad gör han förutom att låtsas inte vara den som försöker kränga nässpray och "daytradar"?
Citera
2021-05-16, 21:25
Medlem
DuranDurans avatar
Vilket sammanträffande att abbe just ikväll går ut med att han borde sluta festa.

Den mörkhyade killen svarade mig på Insta. Kortfattat sa han tack så mycket, att många hade skrivit till honom och att allt är bra.

https://streamable.com/x33w4n
Citera
2021-05-16, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran
Vilket sammanträffande att abbe just ikväll går ut med att han borde sluta festa.

Den mörkhyade killen svarade mig på Insta. Kortfattat sa han tack så mycket, att många hade skrivit till honom och att allt är bra.

Najs! Kan du översätta hela grejen?
Citera
2021-05-16, 21:35
Medlem
Nicitas avatar
Personligen har jag svårt att bli upprörd över hans festande. Han bränner pengar som han uppenbarligen inte har, för han drar inte in några. Så att, antingen blir han ett offer pga sitt behov av att "vara någon" och blir tvungen att göra olagliga saker för att dra in pengar. Eller så måste han åka tillbaka till Sverige och, (med lite tur)få socialbidrag. Ett fejkliv håller inte i längden. Hans polare känns ju rätt ruttna också. Varför ska han betala allt? Gött att åka iväg,(på vad som verkar vara en evighetssemester och inte betala en krona för något, i detta kostsamma partyliv). Kanhända att dom betalar, men det är inget som framgår. Ett annat alternativ vore i och för sig möjligt. Skaffa ett jobb och sluta leva på lånade pengar, men det känns inte så aktuellt just nu. Han kommer festa sig rakt ner i rännstenen, där han kan tillbringa livet med sina hemlösa polare.
Citera
2021-05-16, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DuranDuran

"Allt är bra"?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in