2026-04-14, 22:52
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Jo, idiot🤦‍♂️

Uppenbarligen inte kollat hans Instagram.
Citera
2026-04-15, 03:05
Medlem
Oavsett hur mycket jag ogillar denna person, så måste jag ge honom lite cred att han på något sätt klarar av att ta sig framåt i livet. IQ som en somalier, bor i ett land där han inte talar språket, även hans engelska verkar ligga på samma nivå som en tioåring. Trots detta är han fortfarande vid liv och har lyckats på något sätt återigen vara frigiven.
Citera
2026-04-16, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Broks
Oavsett hur mycket jag ogillar denna person, så måste jag ge honom lite cred att han på något sätt klarar av att ta sig framåt i livet. IQ som en somalier, bor i ett land där han inte talar språket, även hans engelska verkar ligga på samma nivå som en tioåring. Trots detta är han fortfarande vid liv och har lyckats på något sätt återigen vara frigiven.

Ja, det är faktiskt rätt fascinerande men till sist så kommer det att skita sig. Det finns inga lyckliga slut om han nu inte tar sig i kragen och blir en laglydig medborgare.

Tror dock att han aldrig kommer göra det då hans IQ inte kommer ge honom några möjligheter som svenne banan, lagerjon för resten av sitt liv och det tror jag inte att han någonsin kommer acceptera
Citera
2026-04-21, 15:33
Medlem
XtraXs avatar
Det var en kort comeback…

Hoppas det skitigt sig ordentligt för allas våran favorit arab.
Citera
2026-04-21, 18:35
Medlem
Skinnbanjomajorens avatar
Jag tycker synd om barnet som har fått så till synes värdelösa föräldrar. Känner också någon form av sekundär ångest över att han är så dum och pengakåt. Vilken jävla soppa han hamnat i. Någon som vet om han har kontakt eller ens är välkommen hem till mor och far? Hade han inte en bror och en syster också (de var väl också lite i skiten?)
Citera
2026-04-21, 19:12
Medlem
Hur försörjer han sig?
Citera
2026-04-21, 23:03
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansory
Heeelt galet att han lyckats skaffa en svensk flickvän där nere och dessutom skaffat barn med henne. Hon kanske dock inte hört historien om Abbe eller så visste hon inte ens vem de va. Verkar lite slö i sättet hon pratar så de nog inte den skarpaste kniven i lådan. På TikTok lade hon upp en reel när hon blev friad till av Abbe och i slutet så har hon klippt in när man kollar om ringens diamant är äkta😆 riktiga frågan är dock, är det en labbodlad diamant 😅
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Är inte ihop med mamman till barnet längre, bildsök ”valentina.ilene”.
Är det verkligen hon? Ser ut som en person som man kan tänka sig söker sig till kvinnomördare..
Citera
2026-04-21, 23:13
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Är det verkligen hon? Ser ut som en person som man kan tänka sig söker sig till kvinnomördare..

Japp, vissa skribenter kallade henne transa. Vilket rimmar dåligt nu när hon fött barn.
Citera
2026-04-22, 08:10
Medlem
Tog livet slut för honom tillslut eller varför denna tystnad efter hans comeback?
Citera
2026-04-22, 08:43
Medlem
Hur är det möjligt att han är ute och lever livet när han knivhögg en person i halsen 2022? Någon postade bilder från hans instagram där han skrev att han hade en bra advokat och hade varit ute hela tiden, jag har bara en fråga... hur?

Stämmer det att hans flickvän kör Ferrari?
Citera
2026-04-22, 09:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk

Ja det är hon, gå in på hennes TikTok så ser du några snabba bilder. I reels på Abbe.
Citera
2026-04-24, 19:27
Medlem
Cokekillers avatar
Vad tror vi, har han blivit klippt?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in