2026-05-15, 20:12
  #565
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Reportage i Expressen om bröllopet, otroligt nog.

Gästerna var också en otrolig skara från den nya högern... Paolo Roberto (som fick förhinder), Henrik Jönsson, Jan Emanuel som tänkte ta rollsen men köpte en Mustang på vägen, Aron Flam, Jacob Hagnell från Riks, Alexander Bard, Markus Allard som berättar ett skämt om somalier som får alla skratta -- högst skrattar Allard själv, nån miljardär som var finansiären till såväl 100% som Bulletin, med mer.

Undrade vem, Fredrik Wester vd Paradox Interactive verkar det vara.

Det var ett riktigt altmedia-högerklägg det där.

David Eberhard var närvarande också.*host*host*
__________________
Senast redigerad av GustavTrelleborg 2026-05-15 kl. 20:15.
Citera
2026-05-15, 21:17
  #566
Medlem
snillet_1s avatar
Reportaget i Expressen var småkul:

https://www.expressen.se/kultur/jan-emanuel-glomde-chang-fricks-present-7f8lt/

Dock tyckte jag att det var lite sorgligt på något vis att Henrik Jönsson var toastmaster. Han skötte det säkert bra men är han verkligen nån egentligt nära vän till Chang Frick? Är nån på bröllopet det? Förutom medbrottslingarna i Sista måltiden.
Citera
2026-05-16, 09:07
  #567
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Reportaget i Expressen var småkul:

https://www.expressen.se/kultur/jan-emanuel-glomde-chang-fricks-present-7f8lt/

Dock tyckte jag att det var lite sorgligt på något vis att Henrik Jönsson var toastmaster. Han skötte det säkert bra men är han verkligen nån egentligt nära vän till Chang Frick? Är nån på bröllopet det? Förutom medbrottslingarna i Sista måltiden.

Bra fråga.

De kanske har nån gruppchatt på Discord eller nåt. "Vi som skämtar om somalier"-gruppen

Seriöst undrar jag hur de alla känner varandra. Hur ofta har Frick träffat Eberhard liksom.

Men kul ändå att kufen Frick känner folk.
Citera
2026-05-16, 15:16
  #568
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Bra fråga.

De kanske har nån gruppchatt på Discord eller nåt. "Vi som skämtar om somalier"-gruppen

Seriöst undrar jag hur de alla känner varandra. Hur ofta har Frick träffat Eberhard liksom.

Men kul ändå att kufen Frick känner folk.

De förenas pga pedofil och torskhögern. Det är bara att läsa flashback för att fatta.

Riktiga högern är inte där.
Citera
2026-05-17, 01:03
  #569
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Bra fråga.

De kanske har nån gruppchatt på Discord eller nåt. "Vi som skämtar om somalier"-gruppen

Seriöst undrar jag hur de alla känner varandra. Hur ofta har Frick träffat Eberhard liksom.

Men kul ändå att kufen Frick känner folk.

Hans exfru har varit med i "sista måltiden". Eberhard känner iallafall Henrik Jönsson (som också var med) Han har säkert träffat en massa folk via "riks" osv. Mest av allt ville han nog ha ett storslaget bröllop och då fick han väl bjuda in löst bekanta - precis som Jimmie Åkesson med hans bröllopstillställning med 500 gäster.
Citera
2026-05-19, 21:25
  #570
Medlem
Vaskrenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ILoveKnark
Hahahaha där kan vi stänga den här tråden

Zigenar-mor och jude-far?
Eller har jag missförstått?
Någon som med säkerhet vet får jätte gärna rätta isf.

Det är nog den absolut värsta rasblandningen jag kan tänka mig. Allt annat är bättre än det.
Citera
2026-05-23, 21:31
  #571
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Zigenar-mor och jude-far?
Eller har jag missförstått?
Någon som med säkerhet vet får jätte gärna rätta isf.

Det är nog den absolut värsta rasblandningen jag kan tänka mig. Allt annat är bättre än det.

Ungarna är halvryssar. Kvartspolacker. Kvartsziggisar.

Svåra att artbestämma.

Det nya Sverige!
Citera
2026-06-03, 22:58
  #572
Medlem
Han sitter nu med Ann Heberlein och myser i det där gulliga politikprogrammet på SVT.

Jag har försökt se progrmmet ett flertal gånger, men det faktum att det leds av kvinnor runt 30 som mest verkar vilja ha det trevligt gör att det är omöjligt få nåt ut av det.

Men jag tror Frick , som ju länge var paria pga han tillhörde den onda alternativmedia, passar bra i den miljön. Han säger egentligen aldrig något taskigt eller stötande, men kanske mest för att han känns allmänt trög, och därmed i grunden harmlös och gullig, vilket passar väl in på svt.

Sen räknas han väl precis in i gruppen rasifierad, vilket ger pluspoäng när vänstern räknar kön, sexuell läggning och etnicitet på vem som syns i media. (De gör allt de kan för att minska gruppen vita hetero män)
Citera
2026-06-03, 23:07
  #573
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaskrens
Zigenar-mor och jude-far?
Eller har jag missförstått?
Någon som med säkerhet vet får jätte gärna rätta isf.

Det är nog den absolut värsta rasblandningen jag kan tänka mig. Allt annat är bättre än det.
Tvärtom, polsk-judisk mor om det stämmer vad han säger. Fadern är ingen fullblodszigenare hursomhelst, det syns att Chang är ganska mycket svenskrasig, om än med otypisk färgsättning.

Eller det syntes, när han var ung och mager och fortfarande rakade sig.
__________________
Senast redigerad av Sven-Gustaf 2026-06-03 kl. 23:09.
Citera
2026-06-04, 07:51
  #574
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Tvärtom, polsk-judisk mor om det stämmer vad han säger. Fadern är ingen fullblodszigenare hursomhelst, det syns att Chang är ganska mycket svenskrasig, om än med otypisk färgsättning.

Eller det syntes, när han var ung och mager och fortfarande rakade sig.

Han är ful som en gris, han är omöjligt svensk.
Citera
2026-06-04, 11:30
  #575
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Han är ful som en gris, han är omöjligt svensk.
Jag sade att han är delvis svensk till sin härstamning, inte att han är snygg (vilket är en smakfråga som förstås kan bedömas olika).
Citera
2026-06-04, 15:27
  #576
Medlem
VivaLaMusicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sven-Gustaf
Jag sade att han är delvis svensk till sin härstamning, inte att han är snygg (vilket är en smakfråga som förstås kan bedömas olika).

OK men han pratar inte ens riktig svenska. Skåne har bara varit svenskt i 350 år. Han är en annan ras än riktiga svenskar från början.

Det är inget att skämmas för i det sällskap han håller sig med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in