2021-02-25, 21:46
Medlem
Jag är skeptisk till FUN
sjukt skeptisk

Jag köpte dock några stycken för lite mer än en vecka sen "bara för att" .

Citat:
Ursprungligen postat av YksiKaxi
Ser ut att bli fart nu på Fun Token, eller har man missat tåget?

länk

Det enda jag kan utläsa av blogginlägget i din länk är att det är en fet jävla reklam för freebitco.in

Ja, bitco funkar men LÅNGT* ifrån beskrivningen i blogginlägget. Är rätt övertygad dessutom (utan att ha kollat) att det är affiliate länkar som ligger i inlägget och att det är därför nån försöker styra användare dit ?

*Till Exempel.

Citat:
har över 40 miljoner användare och erbjuder ränta på valutan,

ja, jo, men det kräver att man håller 2500+ Fun tokens eller 0.0003 BTC på sitt konto konstant för att få ta del av nån ränta. (Fine 0.0003 BTC är inte skitmycket i sammanhanget ,men ingen ska fan bli lurad i ett blogginlägg där man lovar saker som inte finns.)

Jag hoppas att det inte är din blog.
Senast redigerad av Throwaway1912 2021-02-25 kl. 21:57.
Citera
2021-02-25, 22:12
Medlem
Flashback från 2017/18 bullrun. Tyvärr är det nog mest bara luft bakom denna.
Som alla andra altcoins som ryktes med så gick denna upp enormt högt förra. Men har de presterat eller jobbat fram nåt under bear marketen? Nä.
Citera
2021-02-26, 12:40
Medlem
Thesnaggletooths avatar
FUN har gett mig vinst, bra projekt. Inget tyder på att FUN ej ska vara dåligt. Samma personer som rekommenderade mig Chainlink då den låg på 0.45 cent, ja jag köpte Chainlink då. Dom tror på FUN, vi pratar om stora satsningar bakom FUN, tunga investerare som tror på projektet och redo att gå in.

Den som lever får se, men viktigast av allt, moderatorn får gärna ta bort POE som ingen bör missuppfatta och köpa!
Citera
2021-03-16, 19:30
Medlem
Skorpan91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Jag är skeptisk till FUN
sjukt skeptisk

Det enda jag kan utläsa av blogginlägget i din länk är att det är en fet jävla reklam för freebitco.in

Ja, bitco funkar men LÅNGT* ifrån beskrivningen i blogginlägget. Är rätt övertygad dessutom (utan att ha kollat) att det är affiliate länkar som ligger i inlägget och att det är därför nån försöker styra användare dit ?

*Till Exempel.

ja, jo, men det kräver att man håller 2500+ Fun tokens eller 0.0003 BTC på sitt konto konstant för att få ta del av nån ränta. (Fine 0.0003 BTC är inte skitmycket i sammanhanget ,men ingen ska fan bli lurad i ett blogginlägg där man lovar saker som inte finns.)

Den gränsen är väl höjd nu till 12500 tokens iaf på freebitco.in för få 2.5% daily på 1månad.
Citera
2021-06-02, 09:07
Medlem
YksiKaxis avatar
Agree, jag är ytterst tveksam efter ha gjort samma undersökning som du. Som tillägg kan jag säga at när du väl köpt Fun är de dessutom grymt dyra att förflytta.

Köprekommendation - NEJ

Citat:
Ursprungligen postat av Throwaway1912
Jag är skeptisk till FUN
sjukt skeptisk

*Till Exempel.

Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in