Citat:
Ursprungligen postat av
rotebro-conny
Måste säga att jag är lite förvånad över att så många kvinnor är intresserade av
A) så unga män
och
B) så mörka män
I vuxen ålder har jag alltid trott att det där man gick och inbillade sig, och spred till varandra när man var 15-18, att så många äldre kvinnor gillade småpojkar var en myt. Men så är det alltså inte.
Undrar vad dom får ut av det för riktigt sexuellt tillfredsställda kan jag inte tänka mig att dom blir!?
Det är inte så konstigt
- Vi har ett rätt åldersfixerat samhälle och speciellt vad gäller kvinnor. En lite äldre kvinna får ofta inte mycket uppmärksamhet eller seriösa sexuella inviter. De är utsvultna och många killar i andra kulturer är tränade i hur man smickrar en kvinna.
- Det börjar som moderlig kärlek, hjälpa en svag och behövande, men efterhand så växer till något annat. Speciellt som fysisk beröring är involverat i att visa den moderliga kärleken.
- Kvinnorna har ett övertag över de boende och det övertaget gör att de förlorar gränserna de annars inte hade gått över. Ett övertag som bygger på att de söker asyl, inte kan språket, att det är svårt för den boende att hitta någon annan vuxen att vända sig till. Ett övertag för att då är unga. Den makten får kvinnorna att känna sig viktig och attraktiv för killarna som i många fall av flera skäl då vill vara dem till lags.
- Kvinnor har i alla tider sökt sig till "spännande" män (pojkar). Flera av dessa killarna upplevs säkerligen som exotiska och spännande. Om någon boende är en vit lite nördig kille som är från någon öststat så är han nog inte riktigt den som kvinnorna svärmar runt om inte tidigare har en historia att har intresse för barn.
Vet inte varför du inte tror de blir sexuellt tillfredsställda? En sexuellt utsvulten kvinna får ha sex med en ung man med snygg kropp, som säger att hon är vacker, att hon är det bästa, som hon får ha en hemlighet med, som behöver henne, som hon känner hon hjälper. Hon kisar med ögonen och känner sig attraktiv, säkerligen mycket tändande.
Nu tror jag personligen att det är ovanligt med kvinnor som har sexuella relationer med de boende.
Kanske något vanligare med kvinnor som har "olämpliga" relationer till de boende.
Men vanligast ändå att just stannar vid moderlig kärlek, något som både hon och den boende törstar efter. Även om för stunden verkar som ett win-win så kanske i många fall även det mindre lämpligt för den boendes utveckling.