2018-01-20, 15:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Detta är väl våldtäkt?

Flyktingarna är i beroendedtällning

Det tycks råda en våldtäktskultur hos kvinnorna på vissa flyktingboenden. Vilken signal sänder det när även statens institutioner har en våldtäktskultur?

Nej, sluta tramsa. Kvinnor kan inte våldta män egentligen. Det är i princip omöjligt och det vet du med.

Använd inte feministernas billiga retorik. Det är skillnad på män och kvinnor. Punkt slut.

Däremot borde dessa luder hånas offentligt av pöbeln som de omdömeslösa, och förmodligen lågbegåvade och jättefula, slampor de är.

Ut med namn och bild nu!!!
Citera
2018-01-20, 16:00
Medlem
InflatableBoppos avatar
Någon som vet vilket hem det berör? Är det samma boende eller rör det separata. Ålder på batikhäxorna? Kan inte finnas alltför många i gamla Övik.
Citera
2018-01-20, 16:24
Medlem
Hurt-Åkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
I vuxen ålder har jag alltid trott att det där man gick och inbillade sig, och spred till varandra när man var 15-18, att så många äldre kvinnor gillade småpojkar var en myt. Men så är det alltså inte.

Men de flesta är ju INTE småpojkar, utan lajvar bara. Har du helt missat det?

Det handlar om vuxna unga män.
Citera
2018-01-20, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Måste säga att jag är lite förvånad över att så många kvinnor är intresserade av

A) så unga män
och
B) så mörka män

I vuxen ålder har jag alltid trott att det där man gick och inbillade sig, och spred till varandra när man var 15-18, att så många äldre kvinnor gillade småpojkar var en myt. Men så är det alltså inte.

Undrar vad dom får ut av det för riktigt sexuellt tillfredsställda kan jag inte tänka mig att dom blir!?

Det är inte så konstigt
  • Vi har ett rätt åldersfixerat samhälle och speciellt vad gäller kvinnor. En lite äldre kvinna får ofta inte mycket uppmärksamhet eller seriösa sexuella inviter. De är utsvultna och många killar i andra kulturer är tränade i hur man smickrar en kvinna.
  • Det börjar som moderlig kärlek, hjälpa en svag och behövande, men efterhand så växer till något annat. Speciellt som fysisk beröring är involverat i att visa den moderliga kärleken.
  • Kvinnorna har ett övertag över de boende och det övertaget gör att de förlorar gränserna de annars inte hade gått över. Ett övertag som bygger på att de söker asyl, inte kan språket, att det är svårt för den boende att hitta någon annan vuxen att vända sig till. Ett övertag för att då är unga. Den makten får kvinnorna att känna sig viktig och attraktiv för killarna som i många fall av flera skäl då vill vara dem till lags.
  • Kvinnor har i alla tider sökt sig till "spännande" män (pojkar). Flera av dessa killarna upplevs säkerligen som exotiska och spännande. Om någon boende är en vit lite nördig kille som är från någon öststat så är han nog inte riktigt den som kvinnorna svärmar runt om inte tidigare har en historia att har intresse för barn.

Vet inte varför du inte tror de blir sexuellt tillfredsställda? En sexuellt utsvulten kvinna får ha sex med en ung man med snygg kropp, som säger att hon är vacker, att hon är det bästa, som hon får ha en hemlighet med, som behöver henne, som hon känner hon hjälper. Hon kisar med ögonen och känner sig attraktiv, säkerligen mycket tändande.

Nu tror jag personligen att det är ovanligt med kvinnor som har sexuella relationer med de boende.

Kanske något vanligare med kvinnor som har "olämpliga" relationer till de boende.

Men vanligast ändå att just stannar vid moderlig kärlek, något som både hon och den boende törstar efter. Även om för stunden verkar som ett win-win så kanske i många fall även det mindre lämpligt för den boendes utveckling.
Citera
2018-01-20, 18:47
Moderator
Fear2bes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
inte så många ändå.
Förutom de (för närvarande) 14 andra trådarna på Flashback om hur asylanter blir sexuellt utnyttjade. Osäker på hur många som blivit utnyttjade i respektive fall men det ser ut att vara relativt vanligt och det är säkert långt ifrån alla fall som har fått medial uppmärksamhet.
Citera
2018-01-20, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fear2be
Förutom de (för närvarande) 14 andra trådarna på Flashback om hur asylanter blir sexuellt utnyttjade. Osäker på hur många som blivit utnyttjade i respektive fall men det ser ut att vara relativt vanligt och det är säkert långt ifrån alla fall som har fått medial uppmärksamhet.
Då kan ju dessa kvinnor gifta sig med dom när dom är över 18 år .Då slipper samhället betala eller ge husrum.
Citera
2018-01-20, 19:20
Medlem
Jag tror inte kvinnorna anser sig göra något fel. De kan inte tänka i banor som: "Om det hade vart en medelåldersgubbe och en asylsökande flicka på 16år". Så jag tror inte det finns några samvetskval, eller något som helst moraliskt hinder för dem, förutom rädslan att åka dit för det.
Citera
2018-01-20, 20:17
Medlem
InflatableBoppos avatar
När till och med en kommuntopp försvarar sex mellan kvinnor och ensamkommande flyktingbarn inser man att det rör sig om psykisk ohälsa. Batikhäxor som reagerar över mäns sexturism till främst asiatiska länder är alltså oknullade kvinnor? Personer inom #jaghärhär gillar kommuntoppens inlägg.

https://nyheteridag.se/kommuntoppen-helena-52-rasar-efter-eabts-video-om-batikhaxor-sa-manga-oknullade-man/
Citera
2018-01-20, 21:04
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InflatableBoppo
När till och med en kommuntopp försvarar sex mellan kvinnor och ensamkommande flyktingbarn inser man att det rör sig om psykisk ohälsa. Batikhäxor som reagerar över mäns sexturism till främst asiatiska länder är alltså oknullade kvinnor? Personer inom #jaghärhär gillar kommuntoppens inlägg.

https://nyheteridag.se/kommuntoppen-helena-52-rasar-efter-eabts-video-om-batikhaxor-sa-manga-oknullade-man/

En del kvinnor nekar:

Citat:
”Men att påstå att det finns en sex-import av unga killar från Afghanistan…regisserad av medelålders kvinnor som vill ha en ung man i huset…det är ett påstående som faller på sin egen orimlighet”, skriver en annan arg kvinna.

men jag tror att sex faktiskt är en stor drivkraft bakom många kvinnors engagemang. Detta har utvecklats till en ny sexindustri i Sverige. Äldre kvinnor ser en chans att få ha sex med yngre män, på detta sätt.

Och vissa av kvinnorna verkar faktiskt vara ganska ärliga med hur det ligger till:

Citat:
”Kanske är det så att våra svenska karlar känner sig lite hotade av dom här stiliga o trevliga afganska ynglingarna Ölmagade bleka rasister är väl ingen intresserad av!” skriver en kvinna.

En annan formulerar det istället på följande sätt: ”Klart det är så. Vem vill ha småfeta rasister liksom”.

De föredrar unga afghaner framför svenska män.
Citera
2018-01-21, 01:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av motkraft

Vet inte varför du inte tror de blir sexuellt tillfredsställda? En sexuellt utsvulten kvinna får ha sex med en ung man med snygg kropp, som säger att hon är vacker, att hon är det bästa, som hon får ha en hemlighet med, som behöver henne, som hon känner hon hjälper. Hon kisar med ögonen och känner sig attraktiv, säkerligen mycket tändande.

Fast finns det så många sexuellt utsvultna kvinnor i landet?

Bör inte steget, innan man utnyttjar minderåriga, i beroendeställning, på sin arbetsplats, för dom flesta vara att man fläker ut fittan online, åker till afrika eller tar en traditionell finlandskryssning!?

Det har väl aldrig funnits så mycket möjligheter som nu för en kåt 40 plusare att inte bli sexuellt utsvulten?

Det där med hurvida hon väl blir sexuellt tillfredställd eller inte av den unge älskaren baserade jag mest på egna erfarenheter och vad kvinnor i min närhet delat med sig av.

Bara för att man är ung och vacker blir man inte med automatik en bra älskare.
Citera
2018-01-21, 01:48
Avslutad
#vistårinteututanafghankuk

https://www.youtube.com/watch?v=3vTL28TqnK4
Citera
2018-01-22, 22:12
Medlem
Vågskålens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Destinyye
Är ni två fortfarande oskulder? Det resonemanget ni bär på får mig att undra när/om ni fortfarande är oskulder/har förlorat oskulden nyligen alternativt socialt missanpassade. Förstår ni hur illa det är, när de åker till Afghanistan och berätta för alla vad de har gjort i Sverige?

Citat:
Ursprungligen postat av Olavikostlainen1
Gratishoror kallar jag dem för, värre än vanliga horor. Uppmärksamhetshoror är också en passande benämning på de särade benmänniskorna
Jag gillar när ord betyder någonting. En hora tar per definition betalt för sex. "Gratishora" är alltså en oxymoron. De svenska kvinnorna tar alldeles tydligt för sig av vad som erbjuds. Ganska friskt, erkänn det. Moralen i det hela är en annan fråga. Men hur som helst är de inte horor - de är HORKARLAR.

Och som sådana uttrycker de sig också när de blir konfronterade:

Citat:
”Kanske är det så att våra svenska karlar känner sig lite hotade av dom här stiliga o trevliga afganska ynglingarna Ölmagade bleka rasister är väl ingen intresserad av!” skriver en kvinna.

En annan formulerar det istället på följande sätt: ”Klart det är så. Vem vill ha småfeta rasister liksom”.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in