2026-05-27, 23:56
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Kan vi vänta oss Dubbelhyror Vol2.?
Haha det och jag tänkte att han säkert får betala för massa grejer för nuvarande lägenheten också hehe Trobo lär ju vara rätt trötta på hans förtal nu liksom..
Citera
2026-05-27, 23:57
Medlem
Vicious-Mackis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha det och jag tänkte att han säkert får betala för massa grejer för nuvarande lägenheten också hehe Trobo lär ju vara rätt trötta på hans förtal nu liksom..

Den hade varit guld.
Trobo skickar en faktura på 100 Lax för råttboet
Citera
2026-05-27, 23:59
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicious-Macki
Den hade varit guld.
Trobo skickar en faktura på 100 Lax för råttboet
Haha jag kan nästan föreställa mig Rask skrika om det i ett klipp, och det känns dessutom som att han blir så genuint arg

Han är så jävla dum, förvisso håller jag med honom om vissa delar kring bostadsvärdens ansvar, men det är lite som att förolämpa kocken som lagar din mat
Citera
Igår, 12:19
Medlem
Nazbols avatar
Fan va baronen lider nu, tänk att behöva spendera sommaren med att bli biten och nerpissad av råttor. Och till råga på allt är hela familjen hemma och ser på.
Citera
Igår, 16:45
Medlem
Varför skaffar de inte en soffa eller soffgrupp där hela familjen får plats?

Stackars ungar.
Citera
Igår, 16:49
Medlem
Citat:
Jag gissar på att han kommer att ta den nya lägenheten om han får den, och således ha ännu mer "onödiga" skulder..
Tackar jag till nya, säger upp nuvarande. Läser int att den nya värden ej tillåter borgenärer på kontraktet.
Citera
Igår, 17:54
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför skaffar de inte en soffa eller soffgrupp där hela familjen får plats?

Stackars ungar.

Det har väl inte dykt upp nån i skänkeskategorin på Marketplace ännu.

Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Tackar ja till nya, säger upp nuvarande. Läser inte att den nya värden ej tillåter borgenärer på kontraktet.

Det vore väldigt Rask faktiskt!
Citera
Igår, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nazbol
Fan va baronen lider nu, tänk att behöva spendera sommaren med att bli biten och nerpissad av råttor. Och till råga på allt är hela familjen hemma och ser på.

Varför är han inte ute och rör på sig? Lite motion skulle inte skada.
Citera
Igår, 20:47
Medlem
GeirHansens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kajnus
Varför är han inte ute och rör på sig? Lite motion skulle inte skada.
Han er allergisk mot pollen.
Citera
Igår, 21:36
Medlem
Citat:
Jag gissar på att han kommer att ta den nya lägenheten om han får den, och således ha ännu mer "onödiga" skulder..
Snälla, tvinga mig inte titta på hans eviga gnällande? Har han fått erbjudande om en ny lägga? Då kan han ju hoppas att nya värden inte ber om referenser. Fast Trobo kanske ser sin chans att bli av med vraket så dom säger att han är en pålitlig och smidig hyresgäst?
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Snälla, tvinga mig inte titta på hans eviga gnällande? Har han fått erbjudande om en ny lägga? Då kan han ju hoppas att nya värden inte ber om referenser. Fast Trobo kanske ser sin chans att bli av med vraket så dom säger att han är en pålitlig och smidig hyresgäst?
Haha klippet var faktiskt värt att se

Men han har fått erbjudande om en visning hos någon annan värd, men han hade inte bestämt sig om han skulle tacka ja till visningen eller inte om jag minns rätt. Och den är en nyproduktion som är ~10 kvm mindre, samma antalet rum, fast har lägre hyra.

Han gnällde så in i helvete på nuvarande lägenheten om att han aldrig har trivts där och att han aldrig velat bo i det området blabla.. och sen var det ju det där med råttpisset
Citera
Igår, 21:55
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Greaser
Fast Trobo kanske ser sin chans att bli av med vraket så dom säger att han är en pålitlig och smidig hyresgäst?
Hahah det borde nästan vara olagligt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in