Flashback bygger pepparkakshus!
2025-02-13, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hillsongsekt
Så är det, man kan givetvis kontakta förskoleförvaltningen och meddela dem om Baronens missbruk av barnomsorgen!

Det blir extra pikant när han parallellt med sitt myglande angriper en lokalpolitiker för ett imaginärt jäv.

Ja så är det och han kan ju inte hävda att han jobbar med Yt hela dagarna (för det är faktiskt också ett jobb) När han baronmässigt berättat att han bara behöver jobba två timmar varannan dag,det uttalandet skulle nog barnomsorgen vilja ta del av.
Citera
2025-02-13, 19:34
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag instämmer, men det är hans liv och han är ingen farlig brottsling så han får göra som han vill.
Mulle kan han nog redan spela givet tidigare avgiftningar och vad han umgås med

Mulle e fan riktigt roligt!
Citera
2025-02-13, 19:47
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XXXmen
Ja så är det och han kan ju inte hävda att han jobbar med Yt hela dagarna (för det är faktiskt också ett jobb) När han baronmässigt berättat att han bara behöver jobba två timmar varannan dag,det uttalandet skulle nog barnomsorgen vilja ta del av.

Vet inte exakt vilken video det var men tror nog
Stortuffbiker eller annan lore-master sitter på dem infon.

Här är iaf kontaktuppgifter till förskolenämnden.
trosaskolkontor@trosa.se[/email]

Det är den här sortens mygel och fusk som gör att små förskolor måste bommas igen. Om vi hjälps åt kan vi rädda omsorgen!
Citera
2025-02-13, 20:02
Carl Fredrik är så desperat att få content till sin kanal att han beställer droger i sin frus namn och diktar sedan ihop en påhittad historia om att någon hatare skickat knarket till honom. Vad är det för fel på människan? Har han inga moraliska spärrar överhuvudtaget? Vad hittar han på härnäst? Kommer han skicka hotbrev till sig själv och sedan gråta ut i en video?
Citera
2025-02-13, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Martensite
Carl Fredrik är så desperat att få content till sin kanal att han beställer droger i sin frus namn och diktar sedan ihop en påhittad historia om att någon hatare skickat knarket till honom. Vad är det för fel på människan? Har han inga moraliska spärrar överhuvudtaget? Vad hittar han på härnäst? Kommer han skicka hotbrev till sig själv och sedan gråta ut i en video?

Ja vi får se hur desperat han börjar bli nu, senaste videons hela jävla thumbnail är bara på Jocke och självklart Jocke med i titel också.

"ANALYS" i stora bokstäver också
Senast redigerad av HeltVild 2025-02-13 kl. 20:11.
Citera
2025-02-13, 20:14
Medlem
Djungelskribentens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Kräkets senaste förtalsvideo!

https://old.bitchute.com/video/bHd3eztLrFHC/

Oj, Jockes dokumentär belyser verkligen ett djupt, tragiskt och komplicerat ämne! Vad tur att den utbilda- checks notes DEN OUTBILDADE GYMNASIE-DROP OUTEN ska analysera det! Spyr.
Citera
2025-02-13, 20:30
Medlem
Kickassfarsans avatar
2000 visningar på 2 fucking timmar 🤣

Tror ni bajshögen är stress much?

Dubbla hyror + 35k renovering incoming.

Jag ser ännu ett bedrägeri i min spåkula, drar säkert någon vals att något av barnen är dödssjuk.

Skaffa ett jobb, för dina barns skull, som alla bra farsar skulle gjort.. jävla sopa
Citera
2025-02-13, 20:34
Medlem
Slussenyaos avatar
Citat:

Tackar!
Citera
2025-02-13, 20:34
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Mulle e fan riktigt roligt!
Ja, det var det fast jag kommer inte ihåg alla regler längre. Men däremot fick jag den sällsynta äran att faktiskt vara med lära mig och spela trots att jag var plit. Det är var lite regelbrott för plitar får normalt absolut inte delta i Mulle för de intagna. Vi spelade inte om pengar när jag var med bara.
Citera
2025-02-13, 20:49
Medlem
Hillsongsekts avatar
Citat:

17:10 ca så kommer det vi alla vetat om "jocke kommer att må dåligt så länge han har en relation med christoffer och jacke

Det är så otroligt obehagligt att se hur narcissisten verkligen försöker skohorna sig in och driva en kil mellan ffa Jacke och Jocke. Det är djupt oroväckande men i grunden döfött eftersom Baronen de facto inte kan upprätta och vidmakthålla mellanmänskliga relationer om inte det finns ett maktövertag.

Noterar vidare att han ännu en gång sprider förtalsgrundande uppgifter om bröderna berg, Chrippa har jag gett upp hoppet om att han kan mobilisera resurser nog att bemöta baronen rättsligt men jag tror faktiskt såväl Jacke som pappan är i färd med att organisera och sammanställa samtliga förtal.

Om ni garanterar anonymitet kan jag vara behjälplig besitter viss erfarenhet inom ämnet och hjälper gladeligen till bara skicka DM
Citera
2025-02-13, 20:56
Medlem
Slussenyaos avatar
Irrelevanr

2
Senast redigerad av Slussenyao 2025-02-13 kl. 20:59. Anledning: Jag har nog svarat på en gammal kommentar.
Citera
2025-02-13, 21:17
Hoppas på gud att Baronens giriga tunga gör så att Jocke också tröttnat på honom när han ska analysera hans barndom.

Ärligt, vem fan vill sitta och lyssna på en sminkad blek karljävel i den ålder som aldrig haft ett jobb eller ens klarat av att gå klart skolan, vad besitter han för kunskaper att analysera något? Lura staten på bidrag och extra barnvakt till ungarna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in