2018-01-09, 22:46
Medlem
flaess avatar
Fredrik Reinfeldt, mannen som är otroligt starkt bidragande till att otryggheten i Sverige har ökat gigantiskt under de senaste 10 åren, skall alltså leda ett seminarium om hur tryggheten ökar i Sverige.

Alltså, det här är så sjukt att jag inte ens finner några ord......
Citera
2018-01-09, 22:52
Medlem
Svarta-Skatans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes
Fredrik Reinfeldt, mannen som är otroligt starkt bidragande till att otryggheten i Sverige har ökat gigantiskt under de senaste 10 åren, skall alltså leda ett seminarium om hur tryggheten ökar i Sverige.

I dårhuset Sverige är ingenting omöjligt, det visar sig gång på gång.
Citera
2018-01-09, 23:02
Medlem
RonPaul2008s avatar
Jobbar inte han på Bank of America?
Citera
2018-01-09, 23:04
Medlem
Arkiaters avatar
Påminner mig på något konstigt sätt om när Mona Sahlin 2014 fick uppdraget som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism.
Citera
2018-01-10, 05:44
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonPaul2008
Jobbar inte han på Bank of America?

Renfällen jobbar inte. Han kallar det kanske så själv men så är det ju inte.

Och det här nya påfundet är ju smått komiskt.
Citera
2018-01-10, 06:53
Medlem
NickSonnys avatar
Om Reinfeldt hängdes upp naken i en lyktstolpe med plakatet "landsförrädare" så skulle det göra 1000 gånger mer för att öka tryggheten i det här landet än vad något som de där satans kretinerna kan lyckas brainstorma fram på nåt jävla seminarium.
Citera
2018-01-10, 07:00
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flaes

Nästa seminarium i serien: Adolf Hitler informerar koncentrationslägerfångar hur man kan skydda sig mot giftig gas.
Citera
2018-01-10, 08:13
Medlem
Det behövs inga diskussioner - bara bunta ihop o slå ihjäl - problem solved.
Citera
2018-01-10, 08:14
Medlem
Overminds avatar
Bara hålla med föregående talare. Att den här jäveln lever är lika mystiskt som Universum självt. Där vi haft politiker mord på mer folkkära personer som Olof Palme och Anna Lindh så lever Satan själv ibland oss. Hur fan är detta möjligt?

Ni får tycka att Löfven kör landet i botten men ni har då fan ingenting att komma med om man jämför med Reinfeldt som i 8 år förintade Sverige. Jag har svårt att se hur vi skall kunna återställa landet efter den förödelse Reinfeldt gjorde.

Fan ta er ni som tycker att Löfven är den värsta politikern Sverige haft. Kan fan inte ta er seriöst.
Citera
2018-01-10, 08:20
Avslutad
Den här gången är han inte folkvald så det finns ingen som helst anledning att se honom som en legitim företrädare för folket på något plan, än mindre så med den Sverige och -människofientliga politik han har i bagaget.

Han ska lösa den otrygghet som själv har varit högst delaktig i att skapa. Känns som en ond dröm man bara vill vakna upp ur.
Senast redigerad av RobRoys 2018-01-10 kl. 08:49.
Citera
2018-01-10, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arkiater
Påminner mig på något konstigt sätt om när Mona Sahlin 2014 fick uppdraget som nationell samordnare mot våldsbejakande extremism.

Den toppar fortfarande Svenska Hjärnsläpp men Stridshingsten bör hamna som god tvåa.

Hoppas att alla som tycker det landet är fult av märkligheter förstår att mycket beror på den icke fungerande icke granskande tredje statsmakten.
Citera
2018-01-10, 08:38
Medlem
Så jävla absurt. Det är ju Fredrik som har skapat denna otrygghet genom massinvandring.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in