Citat:
Raseriutbrott är väl egentligen ingenting som tyder på, det hör väl snarare till agendan som vissa kört med förkärlek i tråden med start via pianotantens psykos hittepå, fortsatt via rockkungen som hyllades via sin påstådda insyn. Reviews ett al gillade lögnen om lavetter, zebrima körde väl på i samma hjulspår och sen var det våld i tvättstugan, bärsärk i köket, rivsår och blod.
Solglittret åberopade ju ett pm och drog fram en dreba som vittnesbörd. Skribenten själv var dock tydlig med att det bara var spekulationer. En annan som gillades av flera, som skulle stärka sanningshalten var den som skrev och ljög om att de var klädda i märkliga kläder och huset så kaotiskt att det såg ut som ett rån. Letsdoit körde att O hade religiösa ritualer för sig, klädd i kipa och annan utstyrsel..
Det är många som gärna låtit sig grundluras för att det har tjänat syftet, dvs utpeka Oskar som galen och få Hanna att framstå som mild, vän, intetsägande och oskuldsfull.
Förtryckt var väl ett fortsatt omhuldat tema. Sen blev det ännu äckligare. Vinbarssnacka lyfte incest, flera hakade på. Rapytt vältrade sig temat förutom narcissism. Likor insinuerade om resan till Tyskland. Pedofili och Cold case skulle utredas enligt a horny lad.
Har jag uppfattat fel går det bra att justera. Jag kan ge källhänvisningar om så önskas.
Solglittret åberopade ju ett pm och drog fram en dreba som vittnesbörd. Skribenten själv var dock tydlig med att det bara var spekulationer. En annan som gillades av flera, som skulle stärka sanningshalten var den som skrev och ljög om att de var klädda i märkliga kläder och huset så kaotiskt att det såg ut som ett rån. Letsdoit körde att O hade religiösa ritualer för sig, klädd i kipa och annan utstyrsel..
Det är många som gärna låtit sig grundluras för att det har tjänat syftet, dvs utpeka Oskar som galen och få Hanna att framstå som mild, vän, intetsägande och oskuldsfull.
Förtryckt var väl ett fortsatt omhuldat tema. Sen blev det ännu äckligare. Vinbarssnacka lyfte incest, flera hakade på. Rapytt vältrade sig temat förutom narcissism. Likor insinuerade om resan till Tyskland. Pedofili och Cold case skulle utredas enligt a horny lad.
Har jag uppfattat fel går det bra att justera. Jag kan ge källhänvisningar om så önskas.
Du har onekligen ett mycket gott minne!
Det är dock inte alls omöjligt att Hanna var just "mild, vän och intetsägande" — utanför huset/familjen. Ett vanligt defensivt förhållningssätt hos människor som plågas av intrapsykiska konflikter, ångest och nedstämdhet. Hos dessa är det ofta de närmaste anhöriga som få ta all återhållen ilska och smärta som de inte klarar av att ge uttryck för i rätt sammanhang mot rätt människor. Jag tycker just frånvaron av en vettig personbeskrivning av Hanna från något håll trots trådens snart 20 miljoner visningar, pekar i den riktningen.
För övrigt delar jag din uppfattning om försöken till manipulation av verkligheten som försiggått i tråden. Jag tror att denna har lite olika bevekelsegrunder, men några är otvivelaktigt mer framträdande än andra.