2026-08-10, 00:23
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chrissepisse
Det är inte nån särskilt rolig bens tycker jag.
Det tar en timme eller två innan det börjar ge effekt.
Sen sitter dom i ganska länge och är väldigt dospotenta.

Jag tycker att en halva håller mig frisk en hel dag men folk slänger i sig 5-10st om dagen och dom får ett helvete när dom ska sluta.

Jag saknar etizolam och bretazenil. Jag är inte ute efter det starkaste preparatet, mer ute efter något som funkar och är mer hållbart.

Det här är jag också ute efter. Fast min anledning är att kunna använda när min ångest är svår, vissa dagar är värre än andra och så vidare.
Är det här någonting som är värt att prova tror du?
Citera
2026-08-10, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Det här är jag också ute efter. Fast min anledning är att kunna använda när min ångest är svår, vissa dagar är värre än andra och så vidare.
Är det här någonting som är värt att prova tror du?

Menar du phenazolamen eller bretazenil och etizolam?

Phenazolamen är ganska bra faktiskt. Det som inte är så bra är att det tar en timme innan den börjar verka och full effekt efter två timmar. Det som är bra med den är att den sitter i lagom länge. Jag klarar mig på en halva på morgonen och det räcker för ett dygn.
Citera
2026-08-10, 12:02
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Menar du phenazolamen eller bretazenil och etizolam?

Phenazolamen är ganska bra faktiskt. Det som inte är så bra är att det tar en timme innan den börjar verka och full effekt efter två timmar. Det som är bra med den är att den sitter i lagom länge. Jag klarar mig på en halva på morgonen och det räcker för ett dygn.
Bretazenil har jag provat när det var lagligt, men blev inte jätteimponerad.
Går det ens att få tag i etizolam? Aldrig testat.

Phenazolam låter som att det hade varit positivt för min sömn ifall det tar så länge för den att verka full ut.
Men jag menade Phenazolam såklart
Citera
2026-08-10, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zigaretten
Bretazenil har jag provat när det var lagligt, men blev inte jätteimponerad.
Går det ens att få tag i etizolam? Aldrig testat.

Phenazolam låter som att det hade varit positivt för min sömn ifall det tar så länge för den att verka full ut.
Men jag menade Phenazolam såklart

Jag köpte oxå den inrikes från shoppen som skickade dom i kapslar. Tyckte dom var otroliga. Plus att dom inte syntes på drogtest

Etizolam har inte försvunnit då det är en apoteksbens i vissa länder. Men som rc pulver så är den inte lika lätt att hitta längre.

Phenazolam är en ganska bra bens. Slår alpra enligt mig iaf dom blå och stavar jag kommer över.
Citera
2026-08-10, 19:57
Medlem
Zigarettens avatar
Citat:
Jag köpte oxå den inrikes från shoppen som skickade dom i kapslar. Tyckte dom var otroliga. Plus att dom inte syntes på drogtest

Etizolam har inte försvunnit då det är en apoteksbens i vissa länder. Men som rc pulver så är den inte lika lätt att hitta längre.

Phenazolam är en ganska bra bens. Slår alpra enligt mig iaf dom blå och stavar jag kommer över.
Om jag minns rätt med den bretazenilen som jag hade så kickade den ganska bra först, men sen gick effekten över nästan lika fort. Jag fick mina i en plomberad box likt "Bafucin" som går köpa på apoteket, det är en förkylningsmedicin

Ska se om jag kan få tag i etizolam, jag kan inte så mycket om just den benzon men jag får väl läsa på. Att hitta det är nog inte så svårt om man börjar leta lite...

Om det slår ksalolen så är det definitivt nåt som jag behöver prova. Har aldrig varit nåt stort fan utav alprazolam men det är tyvärr det enda som är enkelt att få tag på där jag befinner mig just nu, om man inte planerar i förväg och beställer eller liknande såklart.
Citera
2026-08-12, 08:38
Medlem
Mina phenazolam köpte jag från en hundraburk från santeria.

Är det nå fler som har märkt att vissa är tjockare och vissa tunnare?
Kan skilja ~2-3mm mellan vissa.

Men det är bra tryck i alla jag käkat. Klarar mig på en halv om dagen och det känns mycket bättre än blå eller stavar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in