Citat:
Ursprungligen postat av
chrissepisse
Jag köpte oxå den inrikes från shoppen som skickade dom i kapslar. Tyckte dom var otroliga. Plus att dom inte syntes på drogtest
Etizolam har inte försvunnit då det är en apoteksbens i vissa länder. Men som rc pulver så är den inte lika lätt att hitta längre.
Phenazolam är en ganska bra bens. Slår alpra enligt mig iaf dom blå och stavar jag kommer över.
Om jag minns rätt med den bretazenilen som jag hade så kickade den ganska bra först, men sen gick effekten över nästan lika fort. Jag fick mina i en plomberad box likt "Bafucin" som går köpa på apoteket, det är en förkylningsmedicin
Ska se om jag kan få tag i etizolam, jag kan inte så mycket om just den benzon men jag får väl läsa på. Att hitta det är nog inte så svårt om man börjar leta lite...
Om det slår ksalolen så är det definitivt nåt som jag behöver prova. Har aldrig varit nåt stort fan utav alprazolam men det är tyvärr det enda som är enkelt att få tag på där jag befinner mig just nu, om man inte planerar i förväg och beställer eller liknande såklart.