Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-12-31, 13:31
  #1
Medlem
Tycker ni att man borde bli kompenserad för tiden man slösar på reklam? Vore kul om jag fick 0.01 BAT för varje jobbig TV-reklam jag ser. Om jag sitter på tunnelbanan så kan jag tjäna lite extra cash genom läsa några reklamskyltar med mina google glass. Tror ni det konceptet kan funka?

Och vad tror ni om människors vilja att donera? I webbläsaren Brave donerar du automatiskt till alla hemsidor och YouTubers du kollar på. Själv donerade jag denna månaden till 60 stycken svenska YouTubers! Hoppas de blir glada av min gåva! En YouTuber som redan är med på tåget är Philip DeFranco. Så om du donerar till Philip så kommer han i alla fall vara medveten om det.

Brendan Eich twittrade också för inte så länge sedan att Twitch integrering är på väg. Ser fram emot att kunna ge BAT i realtid till mina favoritstreamers!
__________________
Senast redigerad av utveckla 2017-12-31 kl. 13:34.
Citera
2017-12-31, 14:24
  #2
Avstängd
finanshajen-s avatar
Vad ska vi diskutera?

BAT är skit för övrigt. Det är Rockmelt och Flattr all over again.
Citera
2017-12-31, 14:46
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Vad ska vi diskutera?

BAT är skit för övrigt. Det är Rockmelt och Flattr all over again.

Vet ej något Rockmelt-webbläsaren. Kom ihåg dock att BAT ej är begränsat til Brave. BAT ska integreras i många tjänster och system förutom Brave. Du kan se Brave lite som en PoC.

Om du jämför med Flattr så måste du tänka på att BAT är en kryptovaluta med begränsat utbud.
Vid donering av BAT tillkommer ett spekulativt värde. Därför kan det vara för många hemsidor/YouTubers vara fördelaktigt att tala om för sina besökare/följare att de är villiga att ta emot donationer i BAT.
Citera
2018-07-14, 13:26
  #4
Medlem
Såg precis att Svenska Dagbladet är med i BAT. Känner ni till några fler svenska tidningar som gått med?
Citera
2018-08-05, 17:05
  #5
Medlem
BAT övervägs listas på Coinbase vilket är väldigt intressant.
Citera
2018-12-07, 12:06
  #6
Medlem
Oavsett vad man tycker om BAT så är Brave en sjukt bra browser. Rekommenderar starkt.
Citera
2021-03-19, 11:23
  #7
Medlem
oshin.cantwells avatar
https://coinmarketcap.com/currencies...tention-token/

$1.18 nu. Grattis till er som köpte tidigt. Mare Tranquillitatis är inom räckhåll. 🚀🚀🚀
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback