Citat:
Kan du förtydliga det här en aning. Menar du, att det inte kan kallas för en lågintensiv krigföring, eftersom den "svenska klanen" ännu inte är helt besegrad? Eller missförstår jag? 
Röda arméns soldater våldtog tyska (och polska) kvinnor även under framryckningen mot Berlin under WWII - de inväntade inte den tyska kapitulationen.

Röda arméns soldater våldtog tyska (och polska) kvinnor även under framryckningen mot Berlin under WWII - de inväntade inte den tyska kapitulationen.
Röda armén är antagligen ganska så långt ifrån de klantraditioner som jag hänvisade till.
Vad jag menade är att våldtäktsmännen (de med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner) inte har någon allmän agenda att föra en lågintensiv krigföring mot etniska Svenskar genom att våldta Svenska kvinnor.
De här gökarna våldtar inte med ett syfte att "föra krig" mot Svenskarna.
Skälen till dessa våldtäkter är att deras osmakliga klankultur får männen att se på Svenska kvinnor och flickor som inget annat än horor.
En 11-årig flicka i en baddräkt på ett äventyrsbad är för i.e. Afghanen från bergsbyn intet annat än en hora.
En berusad 21 årig kvinna på väg hem från krogen är inget annat än en hora.
Det är t.o.m. så att kvinnor som arbetar är horor, kvinnor som röker, tar sig ett glas vin på balkongen, som inte bär chadra eller burqa är horor. En ogift kvinna som inte är oskuld är en superhora. Du och jag vet att listan kan göras hur lång som helst.
Om du sedan lägger till att dessa klanmänniskor inte det minsta skräms av Svenska straff, då de i sina hemländer är vana med att minsta kränkning kan skapa en blodsfejd, då är samhällstjänst under i.e. 65 timmar enbart något att skratta åt och att fullkomligt skita i.
En samling män med klantraditioner som vet att det är helt ofarligt att våldta horor (Svenska kvinnor) eftersom det inte finns någon som helst risk för en blodsfejd, gärningsmännens egen klan/familj löper ingen som helst risk och de Svenska straffen är för dessa män som en flugfjärt i universum vid en jämförelse med vad de skulle riskera i hemländerna - där har du orsaken till våldtäkterna.
Det krävs en rejäl översyn av Svenska lagar för att få stopp på skiten. Det måste göras möjligt att utge kollektiva bestraffningar. Gärningsmännens familjer måste erhålla saftiga sanktioner för att få till en "vilja" till förändring. Stoppa familjens samtliga bidrag, kasta ut familjen från allmännyttan och utvisa hela familjen vid allvarliga brott.
Slå där det gör ont, slå i plånboken.
Människor med klanmentalitet ser ju Svenskar som synnerligen dumma i huvudet, det våldtar "horor", rånar gamlingarna samtidigt som de erhåller socialbidrag, bostadsbidrag och Gud vet vad alla jävla bidrag och förmåner kallas för?
Men nej, det handlar inte om någon form av krigföring....det handlar enbart om män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som beter sig som de har uppfostrats till.