2018-01-01, 12:19
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Kan du förtydliga det här en aning. Menar du, att det inte kan kallas för en lågintensiv krigföring, eftersom den "svenska klanen" ännu inte är helt besegrad? Eller missförstår jag?

Röda arméns soldater våldtog tyska (och polska) kvinnor även under framryckningen mot Berlin under WWII - de inväntade inte den tyska kapitulationen.

Röda armén är antagligen ganska så långt ifrån de klantraditioner som jag hänvisade till.

Vad jag menade är att våldtäktsmännen (de med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner) inte har någon allmän agenda att föra en lågintensiv krigföring mot etniska Svenskar genom att våldta Svenska kvinnor.
De här gökarna våldtar inte med ett syfte att "föra krig" mot Svenskarna.

Skälen till dessa våldtäkter är att deras osmakliga klankultur får männen att se på Svenska kvinnor och flickor som inget annat än horor.
En 11-årig flicka i en baddräkt på ett äventyrsbad är för i.e. Afghanen från bergsbyn intet annat än en hora.
En berusad 21 årig kvinna på väg hem från krogen är inget annat än en hora.
Det är t.o.m. så att kvinnor som arbetar är horor, kvinnor som röker, tar sig ett glas vin på balkongen, som inte bär chadra eller burqa är horor. En ogift kvinna som inte är oskuld är en superhora. Du och jag vet att listan kan göras hur lång som helst.

Om du sedan lägger till att dessa klanmänniskor inte det minsta skräms av Svenska straff, då de i sina hemländer är vana med att minsta kränkning kan skapa en blodsfejd, då är samhällstjänst under i.e. 65 timmar enbart något att skratta åt och att fullkomligt skita i.

En samling män med klantraditioner som vet att det är helt ofarligt att våldta horor (Svenska kvinnor) eftersom det inte finns någon som helst risk för en blodsfejd, gärningsmännens egen klan/familj löper ingen som helst risk och de Svenska straffen är för dessa män som en flugfjärt i universum vid en jämförelse med vad de skulle riskera i hemländerna - där har du orsaken till våldtäkterna.

Det krävs en rejäl översyn av Svenska lagar för att få stopp på skiten. Det måste göras möjligt att utge kollektiva bestraffningar. Gärningsmännens familjer måste erhålla saftiga sanktioner för att få till en "vilja" till förändring. Stoppa familjens samtliga bidrag, kasta ut familjen från allmännyttan och utvisa hela familjen vid allvarliga brott.
Slå där det gör ont, slå i plånboken.

Människor med klanmentalitet ser ju Svenskar som synnerligen dumma i huvudet, det våldtar "horor", rånar gamlingarna samtidigt som de erhåller socialbidrag, bostadsbidrag och Gud vet vad alla jävla bidrag och förmåner kallas för?

Men nej, det handlar inte om någon form av krigföring....det handlar enbart om män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som beter sig som de har uppfostrats till.
Citera
2018-01-01, 12:37
Moderator
Meijis avatar
Utflyttad, tack för svar!

Citat:
Ursprungligen postat av Utflyttad
Röda armén är antagligen ganska så långt ifrån de klantraditioner som jag hänvisade till.

Vad jag menade är att våldtäktsmännen (de med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner) inte har någon allmän agenda att föra en lågintensiv krigföring mot etniska Svenskar genom att våldta Svenska kvinnor.

De här gökarna våldtar inte med ett syfte att "föra krig" mot Svenskarna.

... det handlar inte om någon form av krigföring....det handlar enbart om män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som beter sig som de har uppfostrats till.

Det ena ("män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som beter sig som de har uppfostrats till") utesluter väl inte det andra (en lågintensiv krigföring)?

I Skånska Dagbladet kunde man den 18 mars 2006 läsa om sociologen Petra Åkesson som i en C-uppsats vid Lunds universitet intervjuat unga invandrare i Malmö som rånat svenskar.

– Åkesson menar att hon som utlandsadopterad, från Sri Lanka, med ett icke-svenskt utseende lättare kunnat få ärliga svar från de kriminella invandrarna eftersom de i viss mån har räknat henne till sin grupp.

– Slutsatsen i Åkessons studie är att den huvudsakliga drivkraften bakom rånen inte är materiell vinning utan att de snarare är en del i ett pågående ”krig mot svenskarna” och det svenska samhället.

Från 2006: Vågen av personrån som drabbat Malmö det senaste året är till en del ”ett krig mot svenskarna”. Det säger elva unga rånare med invandrarbakgrund som motiv till att de bara ger sig på svenska ungdomar.

[---]

Petra Åkesson fick hjälp av kuratorer vid tre skolor och en organisation som arbetar med unga brottslingar för att få kontakt med de unga rånarna. Hon intervjuade dem både enskilt och i grupp.

• Det var tur att jag använde bandspelare för de svar jag fick var så anmärkningsvärda att jag fick lyssna flera gånger för att riktigt inse vad de sagt. ”När vi är ute på stan och rånar så krigar vi, vi krigar mot svenskarna”, var ett återkommande argument.

• Pojkarna från en av skolorna berättade leende att ”det kommer en härlig känsla genom kroppen när vi rånar, man känner sig nöjd och glad, det känns som man har lyckats”.

• De intervjuade pojkarna är mellan 15 och 17 år och en av dem förklarar för Petra Åkesson vad makt innebär för honom. ”För mig är det att svenskarna ska lägga sig ner på marken och pussa mina fötter.”
https://petterssonsblogg.se/2017/02/28/invandrare-krigar-mot-svenskar-med-ran/

(Det finns bl.a. en länk till uppsatsen)

När det här är en attityd, som finns bland invandrare som rånar svenskar - varför skulle inte en likande attityd finnas hos invandrare som våldtar svenskar?
Citera
2018-01-01, 13:11
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av beskadroppar
Så här tycker Khalil Wahid angående gruppvåldtäkterna i Malmö:
Khalil Wahid Glöm aldrig historien om vem som började våldta. När den vita mannen åkte ut från Europa och våldtog allt som var på två ben! Ska man börja med att rensa den vita mannen för de? Jävla dåligt och vinklat reportage. Gräv istället i hur vita rika svenska män åker och våldtar barn i fattiga länder, eller köper barn. Något som är djupt rotad i den svenska historien sen vikingatiden.

Det är på Joakim Lamottes FB Khalil kommenterar.
Har Khalil rätt?
Ett bra exempel på sk. Whataboutism , som ju Sovjet var mästare på.

Som en kommentar till tidigare inlägg om bruket av signalement så läser jag just nu om en våldtäkt i Danmark på nyårsnatten.
Citat:
Politiet har ikke et nærmere signalement af manden, der er af anden etnisk herkomst.
https://ekstrabladet.dk/112/19-aarig-kvinde-formodet-voldtaget/6979842

Nu, en halvtimme senare, så går polis & media i Danmark ut med ett mer detaljerat signalement:
Citat:
Nordjyllands Politi oplyser til Nordjyske, at manden ifølge kvinden havde fortalt hende, at han var fra Syrien.

Den formodede gerningsmand beskrives som:

Ca. 22 år
180 cm høj
Anden etnisk oprindelse end dansk
Slank af bygning
Sort, velplejet skæg
Sort hår
Iført sort jakke og sorte bukser
https://jyllands-posten.dk/indland/politiretsvaesen/ECE10160845/politiet-har-offentliggjort-signalement-af-formodet-voldtaegtsmand-i-aalborg/

Så det där med att använda signalement, som påstås omöjligt & skadligt i Sverige, praktiseras ständigt i andra länder, dessutom med stor framgång.
Senast redigerad av Enoch.Thulin 2018-01-01 kl. 13:48.
Citera
2018-01-01, 13:44
Medlem
allegragellers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Mycket fokus på svenska tjejer, eller "svennehoror", men det är snarare "oskyddade" tjejer som är målet för dessa invandrade våldtäktsgäng. Jag har läst igenom många FUP för våldtäkter som publicerats här genom åren och det som sticker ut är att BO-tjejerna är alla från trasiga familjer.
Flera av dessa offer har t.o.m. varit ifrån MENA-länder.

Med "oskyddade" menar jag tjejer som har dålig eller ingen relation till sina föräldrar, låg status bland omgivningen(narkomaner, prostituerade, ensamstående på socialbidrag osv), ingen eller inget som tycks skydda dem.
Intressanta reflektioner. En riktigt obehaglig bild av ett samhälle som är på väg att bli o-civiliserat igen målas upp här. (Om man med civilisation menar ett samhälle där även svaga, utstötta, mindre bemedlade individer har ett människovärde och skall åtnjuta samma skydd som den starke eller den med goda relationer.)

Kommer att tänka på den kontroversiella amerikanska författaren och kritikern Camille Paglia:

"Society is not the criminal but the force which keeps crime in check. When social controls weaken, man’s innate cruelty bursts forth. The rapist is created not by bad social conditioning influences but by a failure of social conditioning. Feminists, seeking to drive power relations out of sex, have set themselves against nature. In western culture, there are no nonexploitative relationships. "

Med andra ord, civilisationen är det enda och extremt sårbara skyddet vi har mot kaos och korruption.
Citera
2018-01-01, 13:56
Medlem
Citat:
I krig är våldtäkter/gruppvåldtäkter en krigshandling där fiendens kvinnor kuvas - och (fiende)männen därmed förnedras. Massvåldtäkterna av tyska kvinnor begångna av ryska soldater under och efter Röda arméns framryckning mot Berlin under WWII är instruktiva exempel.

Krigshandlingar sker vidare när en klan möter/konkurrerar med en annan klan om samma territorium. Från klankulturens perspektiv utgör svenskarna en annan (räddhågad) klan, som ska kuvas och förnedras.

Det här inlägget är informativt betr. hur man ska förstå överfallsgruppvåldtäkterna i Malmö.

https://www.facebook.com/magnus.fernstrom.1/posts/10211151827736040

(FB) Allierade arméns våldtäkter under WW2
Citera
2018-01-01, 17:13
Medlem
PK-Korrekts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballcancer
Med den nya samtyckeslagen blir det nog bra ska ni se!
Det blir skitbra.
Jag har redan ett femtiotal förtrycka med signaturen Offer. Bara att skriva på. Jag håller i handleden så den inte blir skakig av åtrå.
Citera
2018-01-01, 18:09
Medlem
IIIDraculs avatar
Är det sant de brände henne?
Citera
2018-01-01, 18:48
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Utflyttad, tack för svar!

Det ena ("män med synnerligen kvinnofientliga klantraditioner som beter sig som de har uppfostrats till") utesluter väl inte det andra (en lågintensiv krigföring)?

I Skånska Dagbladet kunde man den 18 mars 2006 läsa om sociologen Petra Åkesson som i en C-uppsats vid Lunds universitet intervjuat unga invandrare i Malmö som rånat svenskar.

– Åkesson menar att hon som utlandsadopterad, från Sri Lanka, med ett icke-svenskt utseende lättare kunnat få ärliga svar från de kriminella invandrarna eftersom de i viss mån har räknat henne till sin grupp.

– Slutsatsen i Åkessons studie är att den huvudsakliga drivkraften bakom rånen inte är materiell vinning utan att de snarare är en del i ett pågående ”krig mot svenskarna” och det svenska samhället.

Från 2006: Vågen av personrån som drabbat Malmö det senaste året är till en del ”ett krig mot svenskarna”. Det säger elva unga rånare med invandrarbakgrund som motiv till att de bara ger sig på svenska ungdomar.

[---]

Petra Åkesson fick hjälp av kuratorer vid tre skolor och en organisation som arbetar med unga brottslingar för att få kontakt med de unga rånarna. Hon intervjuade dem både enskilt och i grupp.

• Det var tur att jag använde bandspelare för de svar jag fick var så anmärkningsvärda att jag fick lyssna flera gånger för att riktigt inse vad de sagt. ”När vi är ute på stan och rånar så krigar vi, vi krigar mot svenskarna”, var ett återkommande argument.

• Pojkarna från en av skolorna berättade leende att ”det kommer en härlig känsla genom kroppen när vi rånar, man känner sig nöjd och glad, det känns som man har lyckats”.

• De intervjuade pojkarna är mellan 15 och 17 år och en av dem förklarar för Petra Åkesson vad makt innebär för honom. ”För mig är det att svenskarna ska lägga sig ner på marken och pussa mina fötter.”
https://petterssonsblogg.se/2017/02/28/invandrare-krigar-mot-svenskar-med-ran/

(Det finns bl.a. en länk till uppsatsen)

När det här är en attityd, som finns bland invandrare som rånar svenskar - varför skulle inte en likande attityd finnas hos invandrare som våldtar svenskar?

Det var mycket på en gång, stort tack Meiji.
Verkligen ett tungt inlägg men jag håller fast vid min ursprungliga tes.

Dessa rån mot Svenska ungar har säkert sitt ursprung ur den Svenska kravlösheten, massor med gratispengar utan motprestationer och löjliga straff som inte det minsta biter på en individ som har sin klan bakom sig.
Att råna Svenskar är lika risktfritt som att våldta Svenskor. Hade ett rån på en Svensk resulterat i att skitungarna kastades ut ur skolorna, familjen förlorade alla bidrag, familjen kastades ut från bostaden, det Svenska medborgarskapet återkallades och vid grova brott så utvisades hela familjen, då hade rånen upphört eftersom rånarna aldrig kommer att riskera klanens/familjens situation.

Vad händer om en invandrarrånare rånar en annan invandrare? Fan, det räcker ju med att titta snett på någons flickvän för att de blir skjutna för att upprätta hedern.
Ja, t.o.m. skitsnackande räcker för att hedern måste upprätthållas.

Det är helt enkelt en enorm skillnad på reaktionerna om en Svensk eller i.e. Kurdisk flicka överfallsgruppvåldtas av ett gäng asylanter.

Och visst är det kul att tvinga den Svenska grabben att slicka rånarens skor, den Svenska grabbens pappa går till polisen, kanske polisen får tag på rånaren och blir det något så handlar det om löjliga straff som inte biter alls på rånaren.
Detsamma gäller gängen som nu våldtar flickor/kvinnor, de Svenska föräldrarna går till polisen, knyter nävarna i fickorna och hoppas på att polisen får tag på förövarna.
Och skulle förövarna gripas så kommer de med all säkerhet att erhålla straff som för klanmedlemmen vars familj lever på subventioner inte på något sätt berör den som straffas.

Sverige sitter riktigt fast i skiten. Lagstiftaren måste se till att kollektiva straff utdelas. Någon annan lösning finns inte på dagens situation.....tyvärr!
Citera
2018-01-01, 20:00
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Det var mycket på en gång, stort tack Meiji.
Verkligen ett tungt inlägg men jag håller fast vid min ursprungliga tes.

Dessa rån mot Svenska ungar har säkert sitt ursprung ur den Svenska kravlösheten, massor med gratispengar utan motprestationer och löjliga straff som inte det minsta biter på en individ som har sin klan bakom sig.
Att råna Svenskar är lika risktfritt som att våldta Svenskor. Hade ett rån på en Svensk resulterat i att skitungarna kastades ut ur skolorna, familjen förlorade alla bidrag, familjen kastades ut från bostaden, det Svenska medborgarskapet återkallades och vid grova brott så utvisades hela familjen, då hade rånen upphört eftersom rånarna aldrig kommer att riskera klanens/familjens situation.

Vad händer om en invandrarrånare rånar en annan invandrare? Fan, det räcker ju med att titta snett på någons flickvän för att de blir skjutna för att upprätta hedern.
Ja, t.o.m. skitsnackande räcker för att hedern måste upprätthållas.

Det är helt enkelt en enorm skillnad på reaktionerna om en Svensk eller i.e. Kurdisk flicka överfallsgruppvåldtas av ett gäng asylanter.

Och visst är det kul att tvinga den Svenska grabben att slicka rånarens skor, den Svenska grabbens pappa går till polisen, kanske polisen får tag på rånaren och blir det något så handlar det om löjliga straff som inte biter alls på rånaren.
Detsamma gäller gängen som nu våldtar flickor/kvinnor, de Svenska föräldrarna går till polisen, knyter nävarna i fickorna och hoppas på att polisen får tag på förövarna.
Och skulle förövarna gripas så kommer de med all säkerhet att erhålla straff som för klanmedlemmen vars familj lever på subventioner inte på något sätt berör den som straffas.

Sverige sitter riktigt fast i skiten. Lagstiftaren måste se till att kollektiva straff utdelas. Någon annan lösning finns inte på dagens situation.....tyvärr!

Vi är helt överens om ovanstående.

Citat:
Enligt Hansen är det ett genomgående drag i klantänkandet att den manliga äran kan förstärkas genom att förödmjuka och plundra främlingar och våldtäkt på andra klaners kvinnor verkar prestigehöjande för angriparen: ”Ynglingar från icke-integrerade invandrarfamiljer betraktar Danmark som en mycket välbärgad, men räddhågsen klan.

https://ledarsidorna.se/2017/12/efter-samhallskontraktet-ulstermodellen/

-----

Förstår dock inte varför du ogillar beskrivningen, att den importerade befolkningens ymniga våldsanvändning - våldtäkter, misshandel, personrån, stenkastning och molotovcocktails mot blåljuspersonal m.fl, hot och våld mot sjukvårdspersonal, mordbränder, skottlossningar, granatattacker, sprängningar och bomber (t.ex. mot polis och domstolar) m.m. m.m. - riktat mot den nuvarande majoritetsbefolkningen utgör en lågintensiv krigföring. Men, vi får väl agree to disagree om det.
Citera
2018-01-01, 20:36
Medlem
Utflyttads avatar
Citat:
Vi är helt överens om ovanstående.

https://ledarsidorna.se/2017/12/efter-samhallskontraktet-ulstermodellen/

-----

Förstår dock inte varför du ogillar beskrivningen, att den importerade befolkningens ymniga våldsanvändning - våldtäkter, misshandel, personrån, stenkastning och molotovcocktails mot blåljuspersonal m.fl, hot och våld mot sjukvårdspersonal, mordbränder, skottlossningar, granatattacker, sprängningar och bomber (t.ex. mot polis och domstolar) m.m. m.m. - riktat mot den nuvarande majoritetsbefolkningen utgör en lågintensiv krigföring. Men, vi får väl agree to disagree om det.
Vi är nog eniga om det mesta.
Men det där med det lågintensiva krigföringen spricker på att det inte finns en gemensam plan eller gemensamt syfte för alla dessa brottslingar.
En krigföring baseras på ett "högre syfte" typ en uttalad orsak. Men t.ex. gossarna från Afrikas horn har inte gjort gemensam sak med t.ex. Afghanerna för att förgöra den Svenska civilisationen....typ.
Det handlar enkom om själviska aktioner baserade på de vidriga klantraditioner som de bär med sig ifrån sina familjer/klaner.
Man gruppvåldtar inte den Svenska flickan med syftet att förgöra den Svenska civilisationen, hon våldtas därför att gärningsmännen har vidriga klantraditioner som inkluderar en vidrig kvinnosyn som tillåts få fritt spelrum då de anser det mer eller mindre riskfritt eftersom de i Sverige inte utsätter sina klaner för några risker.

Jag tycker så förbaskat synd om tjejerna och jag tycker så förbannat illa om feministerna, journalisterna och den Svenska lagstiftaren! Suck!
Citera
2018-01-01, 21:00
Medlem
KABUNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Har det framkommit något nytt angående serievåldtäkterna i Malmö. Tämligen unikt att en grupp män våldtar kvinnor vecka efter vecka i Sverige. Sådant brukar vara reserverat för länder som Indien, Pakistan, Afghanistan, Kongo osv.

Precis. Finns ingen polis värd namnet varken här eller där.
Citera
2018-01-01, 21:57
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Vi är nog eniga om det mesta.
Men det där med det lågintensiva krigföringen spricker på att det inte finns en gemensam plan eller gemensamt syfte för alla dessa brottslingar.
En krigföring baseras på ett "högre syfte" typ en uttalad orsak. Men t.ex. gossarna från Afrikas horn har inte gjort gemensam sak med t.ex. Afghanerna för att förgöra den Svenska civilisationen....typ.
Det handlar enkom om själviska aktioner baserade på de vidriga klantraditioner som de bär med sig ifrån sina familjer/klaner.
Man gruppvåldtar inte den Svenska flickan med syftet att förgöra den Svenska civilisationen, hon våldtas därför att gärningsmännen har vidriga klantraditioner som inkluderar en vidrig kvinnosyn som tillåts få fritt spelrum då de anser det mer eller mindre riskfritt eftersom de i Sverige inte utsätter sina klaner för några risker.

Jag tycker så förbaskat synd om tjejerna och jag tycker så förbannat illa om feministerna, journalisterna och den Svenska lagstiftaren! Suck!

Den detalj vi inte är överens om är kanske en språkfråga. "Lågintensiv krigföring" är ett ganska vitt begrepp; låt oss kalla det för en slags lågintensiv krigföring.

Man undrar hur länge det ska dröja, innan svenska s.k. journalister vidgår, att de hittills fyra överfalls-gruppvåldtäkterna i Malmö under sex veckor (?) är ett nytt fenomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in