2026-06-29, 13:59
Medlem
Del II var ingenting mot del I. Allt var sämre.

Det som stör mig mest, är två gigantiska logiska luckor. Lilltjejen lyckas fly från ett gäng luttrade hårdingar, som inte ens bryr sig om att sätta buntband runt hennes tummar eller zippa fast henne i bilens interiör. J-a trams.

En kille blir skjuten i huvudet av maffian (det är 50 pers närvarande) och överlever. Hur troligt är det? Det händer inte.
Citera
2026-07-01, 12:14
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0

Det som stör mig mest, är två gigantiska logiska luckor. Lilltjejen lyckas fly från ett gäng luttrade hårdingar, som inte ens bryr sig om att sätta buntband runt hennes tummar eller zippa fast henne i bilens interiör. J-a trams.

En kille blir skjuten i huvudet av maffian (det är 50 pers närvarande) och överlever. Hur troligt är det? Det händer inte.

Buntband vem fan bryr sig om buntband.
Citera
2026-07-01, 12:47
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eremona2.0

Hade han dött om det inte var någon närvarande menar du?
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in