Citat:
Ursprungligen postat av
gainz
Bumpar tråden igen, säkert nån mer än mig som haft samma problem
jag har haft lite problem tidigare med detta. ligger nu på 1g testo C i veckan, känner detta mer än någonsin, men bara i vänster underarm+hand.
har någon löst det på bra sätt, undrar jag? inte kommit några direkta svar mer än "stretcha" och "massage". frågan är om man kan göra något mer för att undvika/bli av med det här?
mvh!
Har själv haft problem med att händerna domnade bort totalt under nätterna. Det har kommit och gått i perioder. Har inte haft det problemet på ca 5-6 månader nu, det gick över när jag var off och har inte kommit tillbaka sedan dess.
Det har även kommit och gått när jag luggit on. Jag tror det kan bero på att man binder mycket vatten, vill minnas att det varit bättre när jag deffat. Testa att köra en AI till. En sak till som ofta nämns är att stela bröstmuskler och framåtroterade axlar kan ge detta problemet.
Även högt blodvärde har nämnts som en orsak men det har aldrig varit problemet i mitt fall. Har till och med gjort en utredning på det här, fick göra ett test där de skickar in små stötar i händerna för att kolla om det är något med nerverna. Tog även massa blodprover men inget var fel.