2006-01-18, 18:27
Medlem
Ghandis avatar
Vad motiverade flytten, det är ju andra gången som länktips försöker dödas, varför behandla ett bra forum så ?

1 gången fick FB ta tillbaka o in med länktips igen efter lite scavotterande.

Varöf inte bara låta det va där d va, som det är nu så hittar man inte det o måste klicka massa ggr för o komma dit.

Admin låste min andra tråd utan att svara, skickat PM o frågat (kan ha blivit ett missförstånd om frågorna hansvarade på i sitt inlägg innan han låste) men inte fått svar o han har varit inne sedan dess o antagligen sett PM:et.

Vill inte trackasera honom med PM o kanske någon annan har svaret om varför o om man inte kan lägga länktips där det låg innan så folk hittar det.
Citera
2006-01-18, 18:31
Administrator
admins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Vad motiverade flytten, det är ju andra gången som länktips försöker dödas, varför behandla ett bra forum så ?

1 gången fick FB ta tillbaka o in med länktips igen efter lite scavotterande.

Varöf inte bara låta det va där d va, som det är nu så hittar man inte det o måste klicka massa ggr för o komma dit.

Admin låste min andra tråd utan att svara, skickat PM o frågat (kan ha blivit ett missförstånd om frågorna hansvarade på i sitt inlägg innan han låste) men inte fått svar o han har varit inne sedan dess o antagligen sett PM:et.

Vill inte trackasera honom med PM o kanske någon annan har svaret om varför o om man inte kan lägga länktips där det låg innan så folk hittar det.

Flashback Lounge har liberalare regler än övriga forumet, och jag tyckte att det skulle gynna "Länktips". Dessutom försöker jag minska ner antalet forum, och kan jag göra detta utan att stänga dem så är det ju en bonus.

admin
Citera
2006-01-19, 17:24
Medlem
Ghandis avatar
ok, så den liger där den ligger nu då alltså.

Synd för man hittar inte den så enkelt.
Citera
2006-04-22, 08:50
Medlem
Phans avatar
Var ligger länktips då??
Citera
2006-04-22, 09:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Phan
Var ligger länktips då??

Flashback Forum > Arkiv & Lounge > Flashback Lounge > Länktips
Citera
2006-04-22, 20:24
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TMM_W
Flashback Forum > Arkiv & Lounge > Flashback Lounge > Länktips

Har man planer på att hinna med lite innan midsommarafton kan man glömma att bege sig till länktips.
Citera
2006-04-22, 20:32
Medlem
<::-\-47-/-::>s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
Har man planer på att hinna med lite innan midsommarafton kan man glömma att bege sig till länktips.
För att slippa så många klick så kan du ju lägga en prenumereration på den forumdelen så har du den direkt under kontollpanelen. Kan vara en lösning.
Citera
2006-04-22, 22:10
Medlem
pentrys avatar
Håller med Ghandi om att länktips mer eller mindre flyttats till FBs skamvrå. Som vi också ser verkar vissa medlemmar inte ens veta om att detta forum finns. Man verkar helt enkelt inte vilja ha kvar "Länktips" på FB vilket är synd. Besökarantalet har minskat efter flytten till Lounge-delen jämfört med antal "klick" som förr kunde genereras då denna del låg på huvudsidan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in