2018-08-10, 21:14
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vad fan är det du sitter och säger pojkspoling?

Blåvitt ska så klart spela i Allsvenskan, ut med skitlag som Sirius och Dalkurd och alla jävla föreningar som spelar på plast som Sundsvall, Hammarby och DIF.

Du är inte riktigt frisk i huvudet va som önskar devalvera AS till någon jävla syjunta?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Tack!
2018-08-10, 21:17
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Blåvitt tappar alltså 0-2 till 3-2 mot Sirius för andra gången på drygt två veckor? Herregud vad roligt.

Tyvärr lär det bli Poya som ryker, även fast han inte är främsta skälet till att man ligger där man ligger.

Snacka om minuspsyken på spelarna. Man såg i ärlighetens namn lika dåliga ut mot BP. Fatta, hade man varit någorlunda stabila i båda mötena hade man kunnat hänga av Sirius. Nu känns det snarare som att Sirius kommer blåsa förbi Gbg.

Väldigt mycket som påminner om Bajen 09. Erik Dahlin tappar in bollar som självaste Poppen Björklund. Spelare säljs till reapriser och har inte råd att ersättas med annat än lån.

Men som sagt, tror inte Trelleborg lyckas ta in 7 poäng faktiskt...dock känns det inte troligt att Gbg gör några större ryck i tabellen i år....
2018-08-10, 21:24
Medlem
landofmoronss avatar
Fyfan vad ska man säga? En hora som azdz njuter nog nu. En spricka i handen har man också ådragit sig troligtvis.
Blåvitt gör bort sig. Svårt att säga mer än så.
Tråkig match för Abraham att göra debut i...
2018-08-10, 21:30
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Vad fan är det du sitter och säger pojkspoling?

Blåvitt ska så klart spela i Allsvenskan, ut med skitlag som Sirius och Dalkurd och alla jävla föreningar som spelar på plast som Sundsvall, Hammarby och DIF.

Du är inte riktigt frisk i huvudet va som önskar devalvera AS till någon jävla syjunta?

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Ja helvete vilken underbar propaganda-fotboll man får se på Ullevis gräs. Ingen syjunta runt eran förening just nu inte. Fortsätt ni att utveckla Allsvenskan, vi andra står avundsjukt och ser på.
2018-08-10, 21:32
Medlem
landofmoronss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Ja helvete vilken underbar propaganda-fotboll man får se på Ullevis gräs. Ingen syjunta runt eran förening just nu inte. Fortsätt ni att utveckla Allsvenskan, vi andra står avundsjukt och ser på.

Aeg är inte blåvitt om det är det du insinuerar...
2018-08-10, 21:33
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av landofmorons
Aeg är inte blåvitt om det är det du insinuerar...

Spelar inte så stor roll. Ändra "eran" till "deras" så kvarstår samma poäng..
2018-08-10, 21:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MundoAzul
Sören Rieks ser allt bättre ut sedan Mange P fick kicken.

5 mål och 2 assists nu på de 8 senaste matcherna. Snacka om att vakna till liv igen efter kräftgången i början.

Helt underbar har han varit. Inte nog med att han producerar i offensiven, han gör även grovjobbet defensivt.
2018-08-10, 21:47
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hortaxi
Jag är gnagare så om du inte visste det så vet du det nu...

Det är av största vikt för svensk fotboll samt AS att föreningar med historia och publikunderlag spelar i den högsta serien.

Jag hatar blåvitt då de var vår största antagonist då jag började följa fotboll för en jävla massa år sedan.

Om blåvitt byts ut mot Dalkurd utan historia och skit skadar det AS och svensk fotboll samt föreningsliv i själen.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-08-10, 22:04
Medlem
anteri17s avatar
Som sagt: Sirius spelar rätt stel fotboll, men man är så jävla tunga vid längre lyft och vid fasta. Haglund, RÅP, mittbackarna och Ogbu. Lägg därtill Arvidssons fot. Lag darrar vid varje fast situation, bävar och ber.

Och Saeid såg jävligt fin ut med bollen.
2018-08-10, 22:18
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anteri17
Som sagt: Sirius spelar rätt stel fotboll, men man är så jävla tunga vid längre lyft och vid fasta. Haglund, RÅP, mittbackarna och Ogbu. Lägg därtill Arvidssons fot. Lag darrar vid varje fast situation, bävar och ber.

Och Saeid såg jävligt fin ut med bollen.
Saeid är enligt mitt tycke en av de bästa värvningarna i detta transferfönster.

Jag skulle bli mycket förvånad om inte någon större förening plockar upp honom inför nästa sässong.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-08-10, 22:25
Medlem
ZlatanManias avatar
I dagsläget är jag glad över att ha mött Sirius två gånger, visserligen är Blåvitt ett lag som sett bättre dagar men formen har onekligen vänt och nog för att jag tror att vi hade vunnit, men det hade varit en betydligt jobbig match.

Trist första halvlek på Ullevi, men vilken andra! Blåvitt hade segern i en liten ask, fanns inget annat på världskartan. Sen vänder Sirius på ett ofattbart sätt och trots att man är relativt opartisk i såna sammanhang får man ändå ut nåt av det
2018-08-10, 22:45
Medlem
hortaxis avatar
Citat:
Saeid är enligt mitt tycke en av de bästa värvningarna i detta transferfönster.

Jag skulle bli mycket förvånad om inte någon större förening plockar upp honom inför nästa sässong.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Jag står fast vid att man ska vara i Allsvenskan på sportsliga grunder. Spelar man in tillräcklig med poäng så är man kvar. Så enkelt är det ju. Så att "byta ut" som du nämner tror inte jag heller på. Bara för att man var bra för länge sedan garanterar inte det någon plats. Just nu åker ju Dalkurd ut och Blåvitt är kvar. Så alla nöjda och glada

Förlåt, citerade fel inlägg. Men rätt person.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in