Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Åh, en till som använder mina fina uttryck i brist på egen fantasi. Du måste också ha missat att det jag skrev bekräftades. Dock med reservation för att de bägge inblandade numer tyckte att de handlat fel och kände ruelse inför det faktum att de "försvarat" en sådan hemsk person. Det är inte detsamma som att säga att min uppgift är osann, men du kanske inte är läskunnig?
Det är din tolkning, likväl som att det florerar ett antal andra tolkningar som på goda grunder kan anses vara mer vederhäftiga. Dom som har dom alternativa tolkningarna var iaf där och åsyna vittnen, vilket är mer man kan säga om dig. Det du skrev har mig veterligen inte bekräftats alls, kan du explicit visa mig var det står? Sedan är det ju upp till var och en att bedöma sanningshalten.

Vad vi vet är att du blev märkligt tyst på UY när Henkko och Chigaran absolut inte höll med dig i din "tolkning" av något du inte ens sett.
Citat:
Ursprungligen postat av PiLLerILLer
Oavsett är detta inte en fråga om Memnoks ära, utan om konsekvens i beslut. Bannas tim_hedlund för att ha publicerat en förkortad version av en text som funnits att läsa i outlaw, bör även Memnok bannas för att han publicerat sin originalversion av samma text. Skall vi gå in på de hårklyverier ni moderatorer visat er älska, är texten Memnok visade upp för allmänheten -enligt egen uppgift - en exakt kopia av vad som stod i outlaw. Tims version var det tydligen inte, vem förtjänar då att bannlysas?
Skall vi överlämna den biten till den som bestämmer, nämligen admin? Hedlunds banning kom efter
upprepade läckor från Outlaw, vill du hävda att Memnoks "läcka" är av samma dignitet?
Tänk om, ve och fasa, Memnok har fått tillstånd från övriga Outlaw och admin att kopiera den textsnutten för att få slut på alla "Hänt-i-veckan"-spekulationer som du och andra gamar excellerade i, likt skitstinkande asätare?
Vare sig du eller jag torde kunna åberopa något tolkningsföreträde, och skulle vi få det vore det väl närmast jag som skulle komma ifråga eftersom din "trovärdighet" försvann ut med toalettvattnet när du fetspolades på UY.
Angående din formulering "ni moderatorer", har faktumet att jag inte är moderator undgått dig? Hur var det med läskunnigheten? Snacka om att kasta diskus i radhus.