Citat:
Ursprungligen postat av
Piggekott
Eftersom det är i ett bostadsområde lär det bli ganska många. Men det är klart, kan man följa dem som just vid den tidpunkten ger sig iväg därifrån så är skaran mycket mindre. Men jag vet inte om programvaran i mobilnätet har sådana features. För 10 år sedan var det inte möjligt. Då kände jag till hur mobilnät funkade.
Beror dessutom på hur långt bilen/bilarna rörde sig, låter som väldigt tidskrävande att tömma en rad master inom en större radie från närmaste mobilmast.
Sen måste mobilägaren rimligen vara reggad på bilen och inte bara lånat en polares eller släktings.