2017-11-29, 19:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GRAA
Tack för citatet! Visste ej att det faktiskt var en faktisk lag, då just basquer kom upp när jag googlade.

Fattade aldrig att slaveriet var så omfattande heller. 400 pers på den tiden var en hel del människor, flera samhällen.

Det här borde läras ut i Skolorna!

I vilken värdegrundad verklighet tror du det kommer att hända?
Citera
2017-11-29, 20:13
Medlem
dontblamecains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Där håller jag helt med dig. Att krossa en fungerande stat är helt förödande. Se på vad som hände när USA krossade Irak. Det sönderslagna landet producerar numera mest terrorister och flyktingar. Mängder av irakiska flyktingar har kommit från Irak till oss, och sannolikt har en del terrorister kommit hit också.

Men vad slavhandeln i Libyen beträffar, så handlar MSM:s förklaringar till slavhandeln i Libyen mest om att desperata afrikaner "tvingas" anlita människosmugglare för att komma till Europa.

Att afrikanerna ska komma till Europa över huvud taget är det ingen som ifrågasätter i MSM. Afrikanerna ska hit, punkt slut, och vi vägrar att hjälpa dem hit. Då blir de sålda som slavar i stället. Fy på oss!

Då förstår jag bättre vad du menar. Det är möjligt att MSM vill ge oss dåligt samvete. Men varför i så fall? Har du någon idé om det?
Citera
2017-11-30, 08:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ottokar
I vilken värdegrundad verklighet tror du det kommer att hända?

Kanske om konservatismen börjar vinna- vi bor i den antagligen bästa kulturen på planeten, och har importerat en av de mest dysfunktionella.
Citera
  • 8
  • 9

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in