Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-12-08, 11:39
  #13
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Orkar inte ens läsa ditt inlägg men om du menar att Bylund blev anmäld av Wigh så undrar jag hur fan du missat att Hanna Wigh ljög om sina anklagelser.


Nej precis, sanningen svider så du orkar inte läsa. Bylund har en lång story av att ofreda kvinnor. Bl.a. dickpicks till unga tjejer.

Karin Bruce/flickalilla fyller en viktig pusselbit, det är via henne vi till 100% kan veta vem SD politikern är.
För några månader sedan twittade hon om att hon fått veta hur en högt uppsatt politiker, tillika bekant till henne, betett sig som ett svin och hon var då nära på att hänga ut han med namn. I söndags, dagen innan Kalla fakta, raljerade hon på twitter om hur tyst det blivit på LB, efter Kalla fakta hade hon en lång rant som hon sen tog bort.

Till saken hör att fröken Bruce under 10-talets första hälft hade en relation med SD politiker, en relation som tog slut pga att han var otrogen.
Under samma tidsperiod visar det sig att Hanna Wigh har en sexuell relation, till och från, med en SD politiker, som hon nu påstår har förgripit sig på henne.


Luktar Anna Book om ditt försvarande. Dvs ge sig på offrena. Hur har du ens mage att sitta och försvara någon som suttit och bjudit en 15 åring helt offentligt på alkohol? Tror definitivt inte Wigh ljög om detta. Alla vet vad Bylund sysslat med internt.
Citera
2017-12-29, 20:52
  #14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av finanshajen-
Jag var inte där när tjejerna på Zara Larssons koncert blev våldtagna heller, ändå förmodar jag att det är glasklart för oss båda att anklagelserna är falska.

Blir man våldtagen så anmäler man. Varför gjorde inte denna det? "Buhuu det var så jobbigt"

Så ska jag säga nästa gång jag hamnar i en bilolycka där ett fyllo kör in i min bil. Det första jag tänker tänka på är att jag är kränkt och chockad, och anmälan och utredningar sätter jag igång med först några år efter händelsen. Sedan gråter jag ut i media när jag blir dumförklarad av befolkningen utan att ens fatta det.

Jag känner Findel, inser ni att ni förstör en mans karriär och framtid med dessa anklagelser? Eller förvisso, ingen är dum nog att ta detta seriöst (han sitter t.ex. kvar), men om det blir en för stor grej av denna lögn så blir det tillslut för tungt för SD att släpa med sig, och får han kicken så blir anklagelserna genast automatiskt sanna, med modifikation.

Hade det funnit ett uns av bevis, så hade jag varit den första som hade slagit den här jäveln gul och blå, då jag även vet vem offret är, efternamnet är på tre bokstäver. Jag hatar våldtäktsmän och kvinnoofredare mer än dig, MEN NU ÄR NI FEL UTE.

Öhhh vad snackar du om? Inga av brottsoffren har efternamn med 3 bokstäver. Förresten är Findel avstängd på komm. Så minsann var bevisen såpass starka att dom fick droppa honom. Det finns massa bevis. Det vet du själv mycket väl om.
Citera
2017-12-30, 00:24
  #15
Avstängd
finanshajen-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Öhhh vad snackar du om? Inga av brottsoffren har efternamn med 3 bokstäver. Förresten är Findel avstängd på komm. Så minsann var bevisen såpass starka att dom fick droppa honom. Det finns massa bevis. Det vet du själv mycket väl om.
Fox är en av dom enligt K.
Citera
2017-12-30, 17:12
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fursteafmagsaft
Förresten är Findel avstängd på komm. Så minsann var bevisen såpass starka att dom fick droppa honom.

Enligt bekanta på kansliet så har han till och med suttit där och jobbat under julledigheten, så det verkar ju vara en lögn från din sida. Olika typer av ”bevis” har florerat som endast bekräftat att anklagelserna saknar grund i verkligheten.
Citera
2017-12-31, 00:26
  #17
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av axiq
Enligt bekanta på kansliet så har han till och med suttit där och jobbat under julledigheten, så det verkar ju vara en lögn från din sida. Olika typer av ”bevis” har florerat som endast bekräftat att anklagelserna saknar grund i verkligheten.

Leta fram bevisen isf! 🙂
Citera
2018-01-27, 19:33
  #18
Avstängd
Findel ska tydligen ha psykopatiska drag enligt flera inom Ungsvenskarna. Nu på senare tid har han försökt addat killen till en tjej som anmälde honom på Snapchat. Killen i fråga ignorerade det hela. Men det kan inte vara en slump. Tjejen ska dock ha landat i att ta tillbaka anmälan efter påtryckningar ifrån killen.
__________________
Senast redigerad av suedibanani 2018-01-27 kl. 19:37.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback