2009-02-13, 20:41
Medlem
limils avatar
Stone Sour 30/30/150

Hade en polare som satt o sjöng på Stone Sour - 30/30/15 och istället för "They called us a dead generation" fick han det till "Empa tempa tation"

Glömde lägga till http://www.youtube.com/watch?v=a8fa4pxtzMo
Citera
2009-02-13, 21:53
Medlem
Crackiesmallss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pazzion
Kommer ihåg att jag trodde att Cher sjön "stroganoff" istället för Strong Enough när jag gick i andra klass eller ngt sånt:P tyckte det var jävla konstigt att hon sjönt om stroganoff
HAHA det tyckte jag också hon sa när jag gick i 2an, jag minns d nu när du nämner d
Citera
2009-02-13, 22:26
Medlem
milton76s avatar
Ricky Martin-un dos tres
Precis i början efter un dos tre låter det som att han sjunger hoppas du jobbar natten Maria, hoppas du jobbar natt ... låter mer som att han sjunger detta i låten när musiken kommit igång ...

http://www.youtube.com/watch?v=i9ihuEZtZ3Y
Citera
2009-02-14, 01:31
Medlem
Thubbes avatar
En snubbe jag kände trodde att Kiss låt gick
"I was paid for loving you baby"
Själv trodde jag när jag var liten att Teddybjörnen Fredriksson gick
"Teddybjörnen Fredriksson, hans moster var afghan"
Citera
2009-02-14, 01:48
Medlem
Hypnososs avatar
Tyckte först att Kanye West sjöng "How could she be so horny" och inte "How could she be so heartless".
Citera
2009-02-19, 11:24
Medlem
ensiferums avatar
Alltid trott att Kravitz sjunger "im making women" istället för american women.

samt att Kiss sjunger

"Its on the rug now!"

istället för

Its only right now
Citera
2009-02-19, 14:22
Medlem
b0rks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
När jag och min bror hörde denna låt första gången när vi var små tyckte vi att de sa att "Omar han var inte randig, han är blå". Så förra året kom jag på detta igen efter att ha återigen hört denna låt, så jag bestämde mig för att översätta den lite snabbt, till det som jag tyckte att det lät som, självfallet på svenska.

Så här har ni Era - Ameno.

Haha den var ju sjukt kul, lyssnade igenom låten samtidigt som jag hade texten framför mig
Citera
2009-02-19, 14:32
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0rk
Haha den var ju sjukt kul, lyssnade igenom låten samtidigt som jag hade texten framför mig

Hehe ja, det finns lite guldklimpar i den som jag fortfarande skrattar lite åt!
Citera
2009-02-19, 15:22
Medlem
milton76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av supermassive
När jag och min bror hörde denna låt första gången när vi var små tyckte vi att de sa att "Omar han var inte randig, han är blå". Så förra året kom jag på detta igen efter att ha återigen hört denna låt, så jag bestämde mig för att översätta den lite snabbt, till det som jag tyckte att det lät som, självfallet på svenska.

Så här har ni Era - Ameno.

HAHAHAA men guud satt och sjöng med i slutet av låten och kunde höra att dom sjöng på svenska på riktigt. *hjärntvättad*
Citera
2009-02-20, 10:41
Medlem
MorningBreeze_s avatar
Hahahahahaahha, fan vad sjukt
kan inte sluta garva åt denna tråden
Citera
2009-02-20, 11:38
Medlem
joe_ss avatar
Kom just på att under mina yngre dagar trodde en kamrat att Ace Frehley KISS sjöng "Shark meat" och inte:
Citera
2009-02-20, 11:44
Medlem
-deviant-s avatar
Har säkert redan nämnts tidigare i tråden då det måste vara fler än jag som har hört fel i The Doors "Roadhouse Blues" när Jim sjunger "I woke up this morning, and I got myself a beard" - vilket jag i mina yngre år till en början tolkade som "I woke up this morning, and I got myself a beer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in