Kommer ihåg att jag trodde att Cher sjön "stroganoff" istället för Strong Enough när jag gick i andra klass eller ngt sånt:P tyckte det var jävla konstigt att hon sjönt om stroganoff
HAHA det tyckte jag också hon sa när jag gick i 2an, jag minns d nu när du nämner d
Ricky Martin-un dos tres
Precis i början efter un dos tre låter det som att han sjunger hoppas du jobbar natten Maria, hoppas du jobbar natt ... låter mer som att han sjunger detta i låten när musiken kommit igång ...
När jag och min bror hörde denna låt första gången när vi var små tyckte vi att de sa att "Omar han var inte randig, han är blå". Så förra året kom jag på detta igen efter att ha återigen hört denna låt, så jag bestämde mig för att översätta den lite snabbt, till det som jag tyckte att det lät som, självfallet på svenska.
När jag och min bror hörde denna låt första gången när vi var små tyckte vi att de sa att "Omar han var inte randig, han är blå". Så förra året kom jag på detta igen efter att ha återigen hört denna låt, så jag bestämde mig för att översätta den lite snabbt, till det som jag tyckte att det lät som, självfallet på svenska.
Har säkert redan nämnts tidigare i tråden då det måste vara fler än jag som har hört fel i The Doors "Roadhouse Blues" när Jim sjunger "I woke up this morning, and I got myself a beard" - vilket jag i mina yngre år till en början tolkade som "I woke up this morning, and I got myself a beer".