2017-12-04, 19:10
Medlem
smileos avatar
Kan anledningen varför detta nyhetsflöde sker genom Q och är äkta?

Teorin: man visste att man inte kunde sätta dit dem (HRC/U1/pedos/osv utan att ha folket med sig? Och de visste att media skulle aldrig hjälpa till? Då de ägs av fienden? Man visste att Twitter troligen skulle censurera? Därför gripande av majoritetsägare i Twitter i SA? Sen vet man att folket måste tycka det ska vara spännande och få folk att följa Q och svara på frågorna själv för att folket ska inse sanningen utan att någon korrupt media ska säga den? Och på så vis avslöja allting!
Citera
2017-12-04, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smileo
Kan anledningen varför detta nyhetsflöde sker genom Q och är äkta?

Teorin: man visste att man inte kunde sätta dit dem (HRC/U1/pedos/osv utan att ha folket med sig? Och de visste att media skulle aldrig hjälpa till? Då de ägs av fienden? Man visste att Twitter troligen skulle censurera? Därför gripande av majoritetsägare i Twitter i SA? Sen vet man att folket måste tycka det ska vara spännande och få folk att följa Q och svara på frågorna själv för att folket ska inse sanningen utan att någon korrupt media ska säga den? Och på så vis avslöja allting!

Jag är helt övertygad om att din teori stämmer.

Man behöver inte själv avslöja och berätta hela historien utan när det når allmänheten är det redan gjort, av många, ur flera olika perspektiv. En kritisk massa uppnås nästan direkt och saken är klar.

Genialt.
Citera
2017-12-04, 19:24
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Jag är helt övertygad om att din teori stämmer.

Man behöver inte själv avslöja och berätta hela historien utan när det når allmänheten är det redan gjort, av många, ur flera olika perspektiv. En kritisk massa uppnås nästan direkt och saken är klar.

Genialt.

Exakt så. Vid det här laget får man endå vara generös med hur stor chans man tror det här är äkta med tanke på alla "sammanträffanden" mellan Q och Trumps Twitter & händelser.
Citera
2017-12-04, 19:41
Medlem
Om det överhuvudtaget finns en liten gnutta sanning av allt som skrivs och länkas i tråden; hur vet ni att det inte skapas en "ny lögn" - t.ex via denne Q - för ersätta "den gamla"?

Om saker sker i det dolda (som många skriver här); hur vet ni att det som sker är "the truth"?

Missförstå mig rätt, tråden är intressant men den har en del att bevisa.
Citera
2017-12-04, 19:46
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Om det överhuvudtaget finns en liten gnutta sanning av allt som skrivs och länkas i tråden; hur vet ni att det inte skapas en "ny lögn" - t.ex via denne Q - för ersätta "den gamla"?

Om saker sker i det dolda (som många skriver här); hur vet ni att det som sker är "the truth"?

Missförstå mig rätt, tråden är intressant men den har en del att bevisa.

Absolut man ska vara kritisk.

Q vill uppenbarligen inte vara allt för tydlig med vem han är dvs skriva det rakt ut av någon anledning. Folket bad om tecken på att det var sant, bara att Trump sedan twittrar en bild som är döpt till DOITQ.jpg räcker som bevis?
Citera
2017-12-04, 19:59
Medlem
Citat:
Absolut man ska vara kritisk.

Q vill uppenbarligen inte vara allt för tydlig med vem han är dvs skriva det rakt ut av någon anledning. Men tex bara att Trump sedan twittrar en bild som är döpt till DOITQ.jpg räcker som bevis?
Bevis för vad, att nånting är i görningen? Ja, möjligt, jag är benägen att hålla med om att det sannolikt är "nånting på G" men har fortfarande en väldigt återhållsam bild av "the truth".

Dessa människor bakom Trump är knappast några änglar, har jag bevis? Nej, men det är min utgångspunkt. Sätter de dit ett gäng neo-cons med Hillary i spetsen så växer givetvis "cred-kontot" något.
Citera
2017-12-04, 20:10
Medlem
smileos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P-o-beln
Bevis för vad, att nånting är i görningen? Ja, möjligt, jag är benägen att hålla med om att det sannolikt är "nånting på G" men har fortfarande en väldigt återhållsam bild av "the truth".

Dessa människor bakom Trump är knappast några änglar, har jag bevis? Nej, men det är min utgångspunkt. Sätter de dit ett gäng neo-cons med Hillary i spetsen så växer givetvis "cred-kontot" något.
Bevis på att Trump tycker frågorna Q ställer är viktiga och leder någonstans om man svarar på dom
Citera
2017-12-04, 20:11
Medlem
Citat:
Bevis på att Trump tycker frågorna Q ställer är viktiga och leder någonstans om man svarar på dom
Jag håller med Trump.
Citera
2017-12-05, 07:22
Medlem
Nytt från Q:

Citat:
Have you been watching the news since Friday?
Who is Peter Strzok?
How was he compromised?
How was he paid?
Who is Melissa Hodgman?

Company?
Title?
Date of promotion?
Focus on the date.
What events re: Peter recently occurred that you now know?
Think HRC emails, Weiner laptop, etc.
Dates?
Date of promotion of wife?
How do they stack the deck?
Who do they want inside the gov’t?
What are puppets?
How do you control a puppet?
#2 in FBI?
Wife connection?
What is a pattern?
Follow the wives.
Keep watching the news this week.
Future proves past.
Re-read crumbs.
(Small)
How many D’s / R’s will not seek re-election?
Why?
What just passed in the Senate?
Why?
Who is their new handler?
Do as told?
Why is this relevant?
Do you not understand the gov’t is being gutted publicly?
Bottom middle top.
Hussein Iran connection.
Bombs away.
Merry Christmas.
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 21:12:51 eda158 No.34110
#FLYROTHSFLY#
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 21:38:51 eda158 No.34250

RED_RED
Remember?
Hussein AIDS Video.
Hidden message?
Response?
Twitter.
Roles.
Actions.
Expand your thinking.
News unlocks meaning.
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 21:45:41 eda158 No.34290

Date Peter/Comey cleared Weiner emails?
Date wife was promoted?
Do you believe in coincidences?
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 21:50:10 eda158 No.34323

Re-review RED_RED stringer.
Focus on Hussein AIDS Video.
Cross reference.
Date of stringer vs video?
Learn to decider.
News unlocks message.
Find the keystone.
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 22:01:17 eda158 No.34407>>34413 >>34416 >>34418 >>34419 >>34422 >>34423 >>34428 >>34429 >>34433 >>34435 >>34445 >>34458 >>34463 >>34473 >>34484 >>34493 >>34499 >>34501 >>34503 >>34507 >>34509 >>34538 >>34568 >>34607 >>34663 >>34664 >>34788 >>34890

Red Cross is corrupt and used as a piggy bank.
Future topic.
Diseases created by families in power (pop control + pharma billions kb).
Think AIDS.
Future topic.
Relevant.
#FLYROTHSFLY#
Q
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 22:12:59 eda158 No.34502

[referring to preceding]
Expand your thinking.
When did Hussein travel to Asia?
When was the stringer released?
When was the RED video taped?
Do you believe in coincidences?
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 22:14:24 eda158 No.34522

Learn to read the map.
You have more than you realize.
Q
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 22:27:40 eda158 No.34635

Dates: 25, 27, 28.
Stringer, RED RED, ASIA.
Analyze the connection.
Learn to read the map.
Q
Q !ITPb.qbhqo 12/04/17 (Mon) 22:41:11 eda158 No.34738

[referring to preceding]
RED CROSS RED RED.
NK.
Hussein.
ASIA.
Why was that STRINGER sent out?
Decode.
News unlocks message.
Future proves past.
Where is the RED CROSS?
Runs deep.
Children.
Pray.
Q
Citera
2017-12-05, 08:53
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TVZ
Nytt från Q:

Finns det någon sida som analyserar vad Q skriver? Någon som analyserat hittills och som visat sig stämma, vill säga?

Tråden och inte minst ämnet är oerhört fängslande.
Citera
2017-12-05, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Finns det någon sida som analyserar vad Q skriver? Någon som analyserat hittills och som visat sig stämma, vill säga?

Tråden och inte minst ämnet är oerhört fängslande.

#QAnon, #followthewhiterabbit och #thestorm fylls vanligtvis av inlägg där användarna följer upp och kartlägger Q:s inlägg på ett bra sätt. Se upp för desinformation och kom ihåg att vara kritisk bara, efter ett tag märker man ganska tydligt vilka inlägg som kommer från riktiga personer kontra inlägg från botar/fejkkonton..
Citera
2017-12-05, 12:25
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mjölkslyna
#QAnon, #followthewhiterabbit och #thestorm fylls vanligtvis av inlägg där användarna följer upp och kartlägger Q:s inlägg på ett bra sätt. Se upp för desinformation och kom ihåg att vara kritisk bara, efter ett tag märker man ganska tydligt vilka inlägg som kommer från riktiga personer kontra inlägg från botar/fejkkonton..

Glöm inte bort alla Trumpsupportrar som brölar med de taggarna också, nej det behövs något eller någon som kan visa tydligt vad som stämmer och inte stämmer och det finns det tyvärr inte plats för på twitter.

Men det senaste som vår kära satirspridare har delat ger mig en massa varningsklockor om att det är en Larp, speciellt då vi till min vetskap fortfarande inte har sett något riktigt bevis för vare sig stormen eller yxan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in