2023-09-08, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av siister
Jo, om saken inte var känd sedan tidigare så skulle aldrig Q kunna länka nyheterna.

Biden familjens resor med 'Air force two' är som sagt känd sedan tidigare. Det nya är att Joe Biden skapat ett team med två dussin jurister och experter till sitt försvar mot en ev. kommande riksrättsutredning i kongressen. Republikanska kongressen översynskommitte' fortsätter begära in affärstransaktioner efter Joe Bidens resor och utbetalning till familjens medlemmar. Kommunicerande med sonen med hemliga alias osv. Man behöver ju inte bli skedmatad med Q drops dagligen. Man kan ta reda på lite själv också. Grunden är redan lagd..
Citera
2023-09-08, 10:31
Medlem
siisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Biden familjens resor med 'Air force two' är som sagt känd sedan tidigare. Det nya är att Joe Biden skapat ett team med två dussin jurister och experter till sitt försvar mot en ev. kommande riksrättsutredning i kongressen. Republikanska kongressen översynskommitte' fortsätter begära in affärstransaktioner efter Joe Bidens resor och utbetalning till familjens medlemmar. Kommunicerande med sonen med hemliga alias osv. Man behöver ju inte bli skedmatad med Q drops dagligen. Man kan ta reda på lite själv också. Grunden är redan lagd..

"Q" blir skedmatad med nyhetsartiklar som hen/dom spinner vidare på. Och sen tänker Qföljare att Q kommer med insiderinformation.
Citera
2023-09-08, 10:50
Medlem
Citat:
"Q" blir skedmatad med nyhetsartiklar som hen/dom spinner vidare på. Och sen tänker Qföljare att Q kommer med insiderinformation.

Jo men det är ju intressant att det fortsätter.

"Future proves past"

Det som hände tidigare fortsätter att utspela sig nu. Trump kopierar från Q drops. Trump fortsätter mot ännu en presidentkandidatur och därmed fortsätter Q fenomenet. Hade Trump tackat för sig hade det varit över..
Citera
2023-09-08, 12:41
Medlem
siisters avatar
Citat:

"Future proves past"

Det som hände tidigare fortsätter att utspela sig nu. Trump kopierar från Q drops. Trump fortsätter mot ännu en presidentkandidatur och därmed fortsätter Q fenomenet. Hade Trump tackat för sig hade det varit över..

Q länkade till en nyhet. Samma personer fortsätter prata om samma saker i dag. Det är inte "future proves past" eftersom Q inte kommit med något.
Citera
2023-09-08, 18:50
Medlem
Citat:

"Future proves past"

Är det därför som det varit så ont om Q-posts på ett bra tag?

Senaste q-post var 27 november 2022, USA tid.
https://qanon.pub/#4966
Citat:
Q !!Hs1Jq13jV6 ID: 000000 No.17830326 📁
Nov 27 2022 20:06:20 (EST)
What is coded in your DNA?
Who put it there?
Why?
Mankind is repressed.
We will be repressed no more.
Information is knowledge.
Knowledge is power.
Information is power.
How do you protect your DNA?
There is a war for your DNA.
Protect your DNA.
Ascension.
Q

13 q-posts, sedan mitten av december 2022.
2021, inte en enda q-post.
Citera
2023-09-11, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Är det därför som det varit så ont om Q-posts på ett bra tag?

Senaste q-post var 27 november 2022, USA tid.
https://qanon.pub/#4966

13 q-posts, sedan mitten av december 2022.
2021, inte en enda q-post.

Q startade när Trump var president. Nu är han inte längre president men önskar att bli, alltså finns det ingen anledning att spekulera om ytterligare Q poster innan, om/när han blir Amerikas nästa president..
Citera
2023-09-11, 10:32
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Jo, om saken inte var känd sedan tidigare så skulle aldrig Q kunna länka nyheterna.
Vad bra att du medger att du länge förstått att Biden ljög om att han inte samtalat med Hunters uppdragsgivare. Synd att du förnekat det så ivrigt... Nu är det alltså "känt sedan tidigare".
Citera
2023-09-11, 11:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Japhy
Vad bra att du medger att du länge förstått att Biden ljög om att han inte samtalat med Hunters uppdragsgivare. Synd att du förnekat det så ivrigt... Nu är det alltså "känt sedan tidigare".

Självklart, Joe Biden ljög när han sa att han aldrig pratat business med Hunter i samband med deras 'Air force two' resor..
Citera
2023-09-11, 19:58
Medlem
siisters avatar
Citat:

Det säger väl säg självt att Q inte förutspår någonting när användaren länkar till en nyhet?

edit: Och jag tror det blir enklare för oss alla om du citerar det jag sagt tidigare, så du inte förväxlar mig med någon annan igen.
Citera
2023-09-11, 20:07
Medlem
Japhys avatar
Citat:
Det säger väl säg självt att Q inte förutspår någonting när användaren länkar till en nyhet?

edit: Och jag tror det blir enklare för oss alla om du citerar det jag sagt tidigare, så du inte förväxlar mig med någon annan igen.
Men det var du som skrev att det är känt sedan tidigare att Jim deltagit i affärssamtalen som du tidigare förnekade. Jag tycker det är positivt. Du bör vara stolt över att du utvecklas som människa.

Känt sedan tidigare. Ingen nyhet att Biden är korrupt. Du har vetat det hela tiden, men ändå försvarar du skiten med näbbar och klor. Hur mår du? Trodde du detta om dig själv för bara ett par år sedan?
Citera
2023-09-11, 21:18
Medlem
siisters avatar
Citat:
Men det var du som skrev att det är känt sedan tidigare att Jim deltagit i affärssamtalen som du tidigare förnekade. Jag tycker det är positivt. Du bör vara stolt över att du utvecklas som människa.

Känt sedan tidigare. Ingen nyhet att Biden är korrupt. Du har vetat det hela tiden, men ändå försvarar du skiten med näbbar och klor. Hur mår du? Trodde du detta om dig själv för bara ett par år sedan?

Återigen, det är bäst att du citerar mina tidigare inlägg. Jag vet inte vad du pratar om när du skriver "som du tidigare förnekade". Du har en tendens att strula till saker och ting och då är det svårt att hänga med i det du pratar om.

Och på ämnet Q-anon, det kallas inte "future proves past" när Q för ett par år sedan länkade till nyheterna. Q har aldrig förutspått någonting.
Citera
2023-09-13, 10:17
Medlem
Jake Angeli-Chansley a.k.a 'Qanon shamanen' är tillbaka, dock enbart på Twitter/X, där han intervjuar en polisman som närvarade vid januari 6 demonstrationerna. Som menar att det hela var en setup - " IT WAS ALL A SET UP!":

Citat:
Jake Angeli-Chansley, 23 aug.

THIS is the Spaces that the Mockingbird Media & the Deep State HOPED would NEVER happen!

HISTORY IN THE MAKING!

Learn the TRUTH about J6 & WHY high ranking Capitol Police Officer @elleonCEOTK believes
IT WAS ALL A SET UP!

HOW did J6 happen?
WHO is to blame?
WHAT can WE do?

https://twitter.com/AmericaShaman/status/1694412200742670351
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in