2018-01-15, 21:46
Medlem
BushwickBills avatar
Lite om Clinton-Sverige, ingen aning om trovärdigheten, känner igen Ferrada Noli men inte mer än till namnet, påminner om det som grävs fram i USA i alla fall:

https://www.globalresearch.ca/swedens-business-with-clinton-foundation-in-a-geopolitical-context/5555116
Citera
2018-01-15, 21:47
Medlem
Megastyliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Isåfall är frågan , vem drar i alla trådar.
Vem har intresse av att destabilisera USA, jag sätte en tjuga på Ryssland.
I'll bet 100 on FED! They don't have cover for its debt, they haven' cover for anything, zero, zip...
Citera
2018-01-15, 21:52
Medlem
BushwickBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sumer
Isåfall är frågan , vem drar i alla trådar.
Vem har intresse av att destabilisera USA, jag sätte en tjuga på Ryssland.

Vid en viss tidpunkt är systemet och dess agenter så sjukt och korrupt att det inte går att hitta anledningen till händelser i motivet hos andra. Kina tjänar väl också på ett destabiliserat USA, varför framförs dom aldrig som misstänkta?
Citera
2018-01-15, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Megastylis
I'll bet 100 on FED! They don't have cover for its debt, they haven' cover for anything, zero, zip...

Jag gissar på Israel. Allting började när israeliska och saudiska proxykrigare besegrats i Syrien och Irak. Där stod Israel och Saudiarabien med skammen och skulden.

Jag betraktar allt som en avledningsmanöver för att rentvå Benjamin Netanyahu och kronprinsen Mohammed bin Salman.

När det gäller vilka som har destabiliserat Sverige så hamnar skulden hos Israel - så varför skulle inte Israel göra detsamma med USA?
Citera
2018-01-15, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Vid en viss tidpunkt är systemet och dess agenter så sjukt och korrupt att det inte går att hitta anledningen till händelser i motivet hos andra. Kina tjänar väl också på ett destabiliserat USA, varför framförs dom aldrig som misstänkta?

Bra poäng, räkna in Kina också.
Citera
2018-01-15, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Vilka är "dom andra" så jag vet exakt vad du pratar om?
Och vilka arresterades på dessa flyg? Det måste väl varit hyfsat kända högdjur vi talar om här antar jag?
I tillägg till ANA175, så var det ett antal andra konstiga flygningar den 26-27 december. Var egen tråd om det på (chan, men jag hittar inte igen den just nu, 8chan är en mardröm att navigera.
John Legend ryktas vara en av dom POTUS var ute efter.
Citera
2018-01-15, 21:59
Medlem
Megastyliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BushwickBill
Kina tjänar väl också på ett destabiliserat USA, varför framförs dom aldrig som misstänkta?
För att väldigt många amerikanska företag har flyttat sin verksamhet dit. Det handlar bara om pengar och makt, inget annat...
Är Kina fortfarande kommunistiskt?
Vilka driver demokraterna nu?
Vilka tjänar på att demokraterna vinner, om de skulle göra det?
Vem tjänar på att valutan och dess värde förändras? Upp och ner?
Citera
2018-01-15, 22:00
Medlem
Om man fängslar ex-presidenter, ministrar och andra mäktiga personer, skulle man inte vilja gå ut rätt fort med vad dom står åtalade för?

Det skulle oroa många ifall säg Obama skulle försvinna mystiskt, militärer och underrättelser lojala demokraterna skulle agerat o rädsla för en statskupp.

Nä jag kan verkligen INTE se varför dom vill undanhålla så viktig information.
Citera
2018-01-15, 22:08
Medlem
Citat:
Vem tjänar på att valutan och dess värde förändras? Upp och ner?
= ) Vidriga valutahandlare som George Soros.
Citera
2018-01-15, 22:08
Medlem
Megastyliss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gärningsman
Om man fängslar ex-presidenter, ministrar och andra mäktiga personer, skulle man inte vilja gå ut rätt fort med vad dom står åtalade för?

Det skulle oroa många ifall säg Obama skulle försvinna mystiskt, militärer och underrättelser lojala demokraterna skulle agerat o rädsla för en statskupp.

Nä jag kan verkligen INTE se varför dom vill undanhålla så viktig information.

Ett dussintal prinsar i Saudi har blivit fängslande, räcker inte det som en början? MSN kan inte låta bli att skriva om det, men annat undviker man då msn är insyltad...
Citera
2018-01-15, 22:09
Medlem
Citat:
Ett dussintal prinsar i Saudi har blivit fängslande, räcker inte det som en början? MSN kan inte låta bli att skriva om det, men annat undviker man då msn är insyltad...

Vad kan ägaren av Preem ha gjort sig skyldig till? Han sitter fängslad i Saudiarabien.
Citera
2018-01-15, 22:11
Medlem
Megastyliss avatar
Senator Dicky Durbin sitter illa till just nu...just saying
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in