2020-03-18, 18:42
Medlem
WWG1WGAs avatar
Hej alla svenskar!

Som utlandsboende sedan några år har jag följt Qanon, kanske från ett lite annat perspektiv än ni som bor kvar.

Därför skulle jag vilja höra era tankar kring vem/vilka som är Q?

Vad jag förstår har det inte skrivits om detta något alls i svensk media. I övriga världen, och ffa USA har det skrivits spaltmil efter spaltmil. Självklart negativt.

Obs! Ni som förkastar, förnekar och förlöjligar Qanon ombeds att inte svara alls. Är nämigen inte intresserad av era åsikter i just den här frågan.

Som kuriosa kan nämnas att den enda kontakten jag behållit till Sverige, är att läsa vad som händer där via Flashback. Har i flera år varit en "smygläsare", men dessvärre inte orkat ha koll på just denna tråd.
Citera
2020-03-18, 19:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Hej alla svenskar!

Som utlandsboende sedan några år har jag följt Qanon, kanske från ett lite annat perspektiv än ni som bor kvar.

Vad jag förstår har det inte skrivits om detta något alls i svensk media. I övriga världen, och ffa USA har det skrivits spaltmil efter spaltmil. Självklart negativt.

Obs! Ni som förkastar, förnekar och förlöjligar Qanon ombeds att inte svara alls. Är nämigen inte intresserad av era åsikter i just den här frågan.

Som kuriosa kan nämnas att den enda kontakten jag behållit till Sverige, är att läsa vad som händer där via Flashback. Har i flera år varit en "smygläsare", men dessvärre inte orkat ha koll på just denna tråd.

Jag har följt Q sen november 2017. Jag har inte stött på någon endaste q-referens eller person som nämnt Q utanför Flashback-forum i Sverige.

Jag tror Q är Barron Trump och Q+ är president Trump och sju befäl från militär underrättelsetjänst. Jag tror att en Q-post från början var Barrons anteckningar efter att han fått sitta med på pappas möten i utbildningssyfte. Jag tror Barron har sällsynt hög intelligens och att det roar generalerna.

Jag har plågat min omgivning med q-snack men jag försöker lägga band på mig då ingen är det minsta intresserad. Det förvånar mig inte att q-anhängare riskerar vänner och familj.
Citera
2020-03-19, 01:17
Medlem
Gusphase
Om Q skulle vara en i Trump familjen, sikta då på en av de äldre sönerna.
USA's militär? De har nog inget att göra med denna Q plan.
Citera
2020-03-19, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Piii...
Gusphase
Om Q skulle vara en i Trump familjen, sikta då på en av de äldre sönerna.
USA's militär? De har nog inget att göra med denna Q plan.

Javisst det kan vara Melania också men det är något jäkligt grabbigt över Qs ton.

Jag kan ha fel men militären är i högsta grad inblandad. Det är Trump och militären mot etablissemanget inklusive civil underrättelsetjänst.

Helt apropå: om man har tillgång till verifierade twitterkonton (exempelvis kändisars konton) kan man bygga ett sjuhelvetes botnät.
Citera
2020-03-19, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WWG1WGA
Hej alla svenskar!

Förutom ca. sju personer från amerikansk militär underrättelsetjänst skulle jag tro att nån/några från NSA/National Security Agency (eller som Q skriver 'No Such Agency') ingår i Q-teamet.

Därefter någon från Trump administrationen, det finns en del att välja på.

Ungefär ca. 10 personer ingående i Q-team. Plus Trump som Q+
---

Från Q post #270, hämtat från Qanon.pub:

Citat:
Dec 5 2017

Adm R/ No Such Agency (W&W) + POTUS/USMIL =
Apply the Keystone.
Paint the picture.
Q

Förklaring:
Citera
2020-03-19, 11:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-follower
Förutom ca. sju personer från amerikansk militär underrättelsetjänst skulle jag tro att nån/några från NSA/National Security Agency (eller som Q skriver 'No Such Agency') ingår i Q-teamet.

Därefter någon från Trump administrationen, det finns en del att välja på.

Ungefär ca. 10 personer ingående i Q-team. Plus Trump som Q+
---

Från Q post #270, hämtat från Qanon.pub:

Förklaring:
Den teorin vs källarboende enstöring, då tror jag mer på en källarboende enstöring.
Citera
2020-03-19, 19:06
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
Kul grej. Efter att Tom Hanks och Madonna båda visat bilder på sina Corona-skrivmaskiner ger nu Trump ut sin senaste presidentorder skriven på
s k r i v m a s k i n

Spännande! Var Q först med att avslöja detta (nån gång ska väl bli den första) eller var kommentaren egentligen helt off topic?
Citera
2020-03-19, 21:05
Medlem
Pressombudsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Spännande! Var Q först med att avslöja detta (nån gång ska väl bli den första) eller var kommentaren egentligen helt off topic?
Att vi ser Trump, Hanx och Madonna skriva på skrivmaskiner kan vara en hint på att vi snart kommer vara utan internet en viss period. Q har pratat om "10 days dark" och "shutdown" förut. Behöver inte ha med internet att göra men det är en möjlighet.
Citera
2020-03-19, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen
Att vi ser Trump, Hanx och Madonna skriva på skrivmaskiner kan vara en hint på att vi snart kommer vara utan internet en viss period. Q har pratat om "10 days dark" och "shutdown" förut. Behöver inte ha med internet att göra men det är en möjlighet.
Kanske dags för en shutdown, var 1 år sedan som det senast skrevs om detta.
Citera
2020-03-20, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pressombudsmannen

10 days of dark kan vara den tid giftet i Wuhan-adrenochrome tar på sig för att stänga av kroppen. Tom Hanks har haft diabetes sen 2013. Så sedan dess har Tom Hanks kunnat skjuta epipen på allmän plats utan att se misstänkt ut.
Citera
2020-03-20, 09:08
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gusphase
10 days of dark kan vara den tid giftet i Wuhan-adrenochrome tar på sig för att stänga av kroppen. Tom Hanks har haft diabetes sen 2013. Så sedan dess har Tom Hanks kunnat skjuta epipen på allmän plats utan att se misstänkt ut.
Blev tillräckligt nyfiken för att googla lite, och hittade iaf följande utmärkta artikel. Läs den och dess länkar så kanske du även förstår drivkrafterna som gör vissa människor till foliehattar:

https://thespinoff.co.nz/society/17-03-2020/emily-writes-down-the-rabbit-hole-with-the-covid-19-conspiracy-theorists/
On a website called Q I found fellow PATRIOTS with a hard-on for THE TRUTH.

I was quickly introduced to the prevailing conspiracy theory around Covid-19. It’s quite simple. Adrenochrome is a drug for the liberal elite of Hollywood made from actual human brain stem containing hormones from the adrenal gland. Hillary Clinton manufactures this drug by torturing children in a pizza shop (if you order a cheese pizza that’s code). Tom Hanks is addicted to Adrenochrome and he caught Covid-19 from the latest batch of tainted Adrenochrome that came through Celine Dion who is a high priestess from the Church of Satan. She is well-versed in poison as she’s been lacing her children’s clothing line with a chemical that makes our children “gender neutral”. Tom Hanks signalled to the Hollywood Liberal Elite Cabal DeepState in his Golden Globes acceptance speech that there would be a shortage of Adrenochrome. Ellen has closed her studio audience because she’s addicted as well. Heidi Klum is too. And so is Michael Rappaport.
Wow.
Citera
2020-03-20, 09:45
Medlem
Q 1116

Thank you Xi.
Good start.
China/CQ cancel.
Q

CQ kan stå för chloroquine, en malariamedicin som funkar mot Corona (hämmar sjukdomsförfallet). Vi kommer nog se #chloroquine trenda idag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in