2020-11-25, 15:59
Medlem
Offerviljas avatar
Idag den 25 november är det tre år sedan den här föreningen grundades. Tänk att det här som började så avskyvärt och ondskefullt har blivit så fantastiskt bra. Jag har aldrig någonsin i mitt liv hatat någonting mer än vad jag hatade Det fria Sverige då de hade sionisten och folkförrädaren Ingrid Carlqvist som vice ordförande. Det där har jag dock idag valt att förlåta. Om vi ska hålla på och älta det där i evig tid så kommer vi att gå under. Dan Eriksson och Magnus Söderman är bäst! Jag älskar er! Under de kommande tre åren ska den här föreningen kämpa för mig och min sort, inte Daniel Frändebög och Eva-Marie Olsson! Ett stort grattis till Det fria Sverige på födelsedagen! ❤️
Citera
2020-11-25, 16:50
Medlem
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arkhamist
Magnus är för övrigt en ganska dålig författare. Det är Leif GW också. Kaka försöker efterlikna maka antar jag.
Magnus Söderman berättar om sin nya bok "Den offrade":

https://www.youtube.com/watch?v=2w5_9Lhhkas
Citera
2020-11-25, 16:57
Medlem
AN68s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Magnus Söderman berättar om sin nya bok "Den offrade":

https://www.youtube.com/watch?v=2w5_9Lhhkas
..och innan den första minuten har passerat så börjar det tiggas pengar.
Citera
2020-11-25, 18:10
Medlem
Joe Blows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AN68
Notera Dans leende 01:18.
Inte ens den värsta storskojaren på Kiviks marknad kan uppvisa ett så talande hånfullt flin åt kundkretsen.
Citera
2020-11-25, 18:47
Medlem
Joe Blows avatar
Just som jag börjar skratta åt tanken på att Magnus skulle läsa in sitt skitnödiga pekoral som ljudbok börjar Dan påstå att det redan efterfrågats och diskutera möjligheten att realisera det. Herregud.

Och nu sitter den fete och blygsamt talar om sig själv som en stor ofrivillig författare. Kan det bli pinsammare?
Citera
2020-11-25, 19:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Just som jag börjar skratta åt tanken på att Magnus skulle läsa in sitt skitnödiga pekoral som ljudbok börjar Dan påstå att det redan efterfrågats och diskutera möjligheten att realisera det. Herregud.

Och nu sitter den fete och blygsamt talar om sig själv som en stor ofrivillig författare. Kan det bli pinsammare?

Haha, nej det kan inte bli mer pinsamt, dessa fetton är helt betydelselösa.
Citera
2020-11-25, 19:11
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Idag den 25 november är det tre år sedan den här föreningen grundades. Tänk att det här som började så avskyvärt och ondskefullt har blivit så fantastiskt bra. Jag har aldrig någonsin i mitt liv hatat någonting mer än vad jag hatade Det fria Sverige då de hade sionisten och folkförrädaren Ingrid Carlqvist som vice ordförande. Det där har jag dock idag valt att förlåta. Om vi ska hålla på och älta det där i evig tid så kommer vi att gå under. Dan Eriksson och Magnus Söderman är bäst! Jag älskar er! Under de kommande tre åren ska den här föreningen kämpa för mig och min sort, inte Daniel Frändebög och Eva-Marie Olsson! Ett stort grattis till Det fria Sverige på födelsedagen! ❤️

Vad exakt är det som är så fantastiskt? Att de har tiggt ihop pengar och levt på den nationella rörelsen under hela 2000-talet?

Missförstå mig inte, ni får gärna spendera pengarna på två feta lyxmigranter som Dan och Magnus. Eller så hyr man bara en random lokal och låter fetknopparna gå till arbetsförmedlingen. Tänk dig synen att få se fetknoppen Magnus Söderman städa en toalett på ett flyktingboende. Fläskmagen bara väller ut och han har mer skit i rövvecket än vad det är i toalettstolen för att han inte klarar av att torka sig själv i arslet längre.

Han är en ”författare” som inte ens klarar av att äta hälsosamt av medlemmarnas pengar dessutom. Vilken jävla inspiratör...

Julgrisens hembakade karameller hade väl varit ett passande namn och tema nästa gång han författar något nytt? Det lär ju bli ett helt jävla uppslagsverk med massa volymer! Inte enbart för att Söderman vill tjäna pengar, utan för att han är en glupsk jävla isterklump!
Citera
2020-11-26, 05:37
Medlem
Goodinbeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman
Vad exakt är det som är så fantastiskt? Att de har tiggt ihop pengar och levt på den nationella rörelsen under hela 2000-talet?

Missförstå mig inte, ni får gärna spendera pengarna på två feta lyxmigranter som Dan och Magnus. Eller så hyr man bara en random lokal och låter fetknopparna gå till arbetsförmedlingen. Tänk dig synen att få se fetknoppen Magnus Söderman städa en toalett på ett flyktingboende. Fläskmagen bara väller ut och han har mer skit i rövvecket än vad det är i toalettstolen för att han inte klarar av att torka sig själv i arslet längre.

Han är en ”författare” som inte ens klarar av att äta hälsosamt av medlemmarnas pengar dessutom. Vilken jävla inspiratör...

Julgrisens hembakade karameller hade väl varit ett passande namn och tema nästa gång han författar något nytt? Det lär ju bli ett helt jävla uppslagsverk med massa volymer! Inte enbart för att Söderman vill tjäna pengar, utan för att han är en glupsk jävla isterklump!

Det är ändå fascinerande att se finns så många som ser upp till asen till bedragare och försörjer dom.
Citera
2020-11-26, 19:38
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AN68

Cashen ska in och kråsen smörjas.
Citera
2020-11-26, 19:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Goodinbed
Det är ändå fascinerande att se finns så många som ser upp till asen till bedragare och försörjer dom.

Ja, verkligen. Bondfångeri.
Citera
2020-11-27, 15:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorkaOdalman

Missförstå mig inte, ni får gärna spendera pengarna på två feta lyxmigranter som Dan och Magnus. Eller så hyr man bara en random lokal och låter fetknopparna gå till arbetsförmedlingen. Tänk dig synen att få se fetknoppen Magnus Söderman städa en toalett på ett flyktingboende.

Han är en ”författare” som inte ens klarar av att äta hälsosamt av medlemmarnas pengar dessutom.

Magnus Söderman är nog totalt oanställningsbar. Vad säger ni DFS-medlemmar, ska ni fortsätta försörja Magnus tills han är 65 år?
Citera
2020-11-27, 16:38
Medlem
BorkaOdalmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kjome-och-Renvall
Magnus Söderman är nog totalt oanställningsbar. Vad säger ni DFS-medlemmar, ska ni fortsätta försörja Magnus tills han är 65 år?

Föreställ er att fläskberget Söderman ska skriva ett CV. Det självgoda fettot hade förmodligen skickat med det där fotot när han står med hängpattarna i vädret och blottar sin svastikatatuering. Ställer man upp på ett sånt foto då har man noll självinsikt!

Ja, det är klart att bidragsgivarna kommer att fortsätta att betala för Dan och Södermans uppehälle. Jag menar, de knäckte den briljanta idén att köpa ett hus för medlemmarnas pengar. Det är dock inte ett vanligt hus utan ett KAMPHUS! SVENSKARNAS HUS!

Snacka om att stjäla godis från barn...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in