Citat:
Ursprungligen postat av
Offervilja
Idag den 25 november är det tre år sedan den här föreningen grundades. Tänk att det här som började så avskyvärt och ondskefullt har blivit så fantastiskt bra. Jag har aldrig någonsin i mitt liv hatat någonting mer än vad jag hatade Det fria Sverige då de hade sionisten och folkförrädaren Ingrid Carlqvist som vice ordförande. Det där har jag dock idag valt att förlåta. Om vi ska hålla på och älta det där i evig tid så kommer vi att gå under. Dan Eriksson och Magnus Söderman är bäst! Jag älskar er! Under de kommande tre åren ska den här föreningen kämpa för mig och min sort, inte Daniel Frändebög och Eva-Marie Olsson! Ett stort grattis till Det fria Sverige på födelsedagen! ❤️
Vad exakt är det som är så fantastiskt? Att de har tiggt ihop pengar och levt på den nationella rörelsen under hela 2000-talet?
Missförstå mig inte, ni får gärna spendera pengarna på två feta lyxmigranter som Dan och Magnus. Eller så hyr man bara en random lokal och låter fetknopparna gå till arbetsförmedlingen. Tänk dig synen att få se fetknoppen Magnus Söderman städa en toalett på ett flyktingboende. Fläskmagen bara väller ut och han har mer skit i rövvecket än vad det är i toalettstolen för att han inte klarar av att torka sig själv i arslet längre.
Han är en ”författare” som inte ens klarar av att äta hälsosamt av medlemmarnas pengar dessutom. Vilken jävla inspiratör...
Julgrisens hembakade karameller hade väl varit ett passande namn och tema nästa gång han författar något nytt? Det lär ju bli ett helt jävla uppslagsverk med massa volymer! Inte enbart för att Söderman vill tjäna pengar, utan för att han är en glupsk jävla isterklump!